Poster: niiicolaWeet je ook waarom??
Daar ben ik al voor naar de winkel gegaan en zij zeiden dat het extreem duur begon te worden als je een nieuwe interne hdd wilt met een iee aansluiting!
Poster: niiicola
Het gaat mij niet om heel windows! Maar alleen de program files & documents and settings! Als het echt niet gaat lukken om de program files op een externe te zetten, weet dan iemand hoe je de documents & settings op een externe kan zetten?
Poster: niiicolaJe verplaatst 'm ofzo? Dat staat er
Dat kan niet!!
Poster: Esmee
kijk, je windows, neemt max 2 gig ruimte in beslag. Dus dat is niet zo'n probleem. Je kan wel nieuwe programma's intalleren op ej externe HD, als je dan bijvoorbeeld een nieuw programma installeert, zeg je dat hij in G? moet installeren (bijmij is mn HD E:p) maar dat dus ipc C, je wisselt die c even op met g. Als je je bestaande dingen wilt wijzigen zal ik je moeten melde dat dit onmogelijk is op een normale manier te doen. Wat je wel kunt doen is je c schijf formatteren en windows 7 erop installeren. ondertussen kun je ergens aangeven op welke schijf je t wilt hebben. Dan geef ej aan dat je t op je HD wilt hebben en dan zet hij alles daarop.
Poster:?Esmee
kijk, je windows, neemt max 2 gig ruimte in beslag. Dus dat is niet zo'n probleem. Je kan wel nieuwe programma's intalleren op ej externe HD, als je dan bijvoorbeeld een nieuw programma installeert, zeg je dat hij in G? moet installeren (bijmij is mn HD E:p) maar dat dus ipc C, je wisselt die c even op met g. Als je je bestaande dingen wilt wijzigen zal ik je moeten melde dat dit onmogelijk is op een normale manier te doen. Wat je wel kunt doen is je c schijf formatteren en windows 7 erop installeren. ondertussen kun je ergens aangeven op welke schijf je t wilt hebben. Dan geef ej aan dat je t op je HD wilt hebben en dan zet hij alles daarop.
Poster: TekheadIdd bij mac zijn dit soort dingen beter geregeld.omdat daar eerst over dingen wordt nagedacht.
And we LovE "Steve Jobs", yes We Do !
Poster: Roalin
@ Esmee
Windows neemt veel meer dan 2 gig in. Volgens mij tussen de 8 en 10.
Poster: niiicola
Het gaat ook om de program files! Die verbruikt 60 gig!
Poster: Tekhead
And we LovE "Steve Jobs", yes We Do !