Poster: timmy90
staan?op de koass?ook? gewone effecten op zoals flanger en eche nzo?
als ik die op mijn nuo 5 via send efx en return aansluit, kan ik dan de effecte per kanaal gebruiken of is dat op de master?
Poster: Ilja
Ik kun je meteen op EFX-500 wijzen, het gaat heel erg lang mee en de effecten klinken zeer goed. En EFX-500 heeft killer EQ's, en die zijn echt goed.
Fx Send voor elk kanaal, Master Fx Level, Time/ Beat, Fx Cue?
als ik dit goed begrijp kan ik de effecte per kanaal zette?
Poster: djdolivieira
Toch blijft moeilijk, een EFX500 kan je wel mee oefenen zodat je bepaalde sklills vaak opnieuw op de zelde manier kan doen. Maar moet ook toe geven dat een KP3, zeker meer dan de moeite waardt is. Kwa geluid wat deze produceert is die wel veter dan de EFX500. Ik wel er ooit ook nog een hebben. ik zou zeggen ga ze eens testen, want ik weet niet wat jij in een effecten bak ziet. Smaken verschilllen nou eenmaal. Ben al jaren in bezit van een EFX500 geweest. En ik was aardig over dat ding te spreken. Ben sinds een jaar in bezit van een EFX1000 ook een vette machine. maar wil de toch ook noor een KP3 er bij. ?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.