Poster: dacuba
Allereerst vind ik je post erg leuk (voor je leeftijd), proficiat voor de wijsheid die je al bezit..
.. maar hier ga je te kort door de bocht. Deze stelling is absoluut te zwart-wit. Dat er geld door Pioneer wordt tegenaan gegooid is algemeen bekend, maar bekende DJs doen het niet zonder reden.
Klopt, ik dacht het al toen ik aan het typen was maar ik wist het even niet beter te verwoorden?

.
Bekende DJ's draaien met Pioneer omdat ze dat gewend zijn, het overal staat en omdat het gewoon simpel is om op te draaien (dan bedoel ik de bediening en niet dat je er beter van gaat draaien).
Maar als het op functies neer komt kan je niet ontkennen dat Denon gewoon een betere speler gemaakt heeft met de DN-S3700, al zijn de Pioneers ook goed.
Dit geldt echter alleen als je de speler ook echt kent, als je zomaar een DN-S3700 voor je zou krijgen, dan zou je nog niet de helft van de functies gebruiken, maar als je er een week mee 'proefdraait' kan je er al een stuk meer functies uit krijgen.
@ Janb123: De DN-HS5500 is eigenlijk een soort van proefversie van de 3700, er zitten redelijk wat bugs in en het is dus geen erg stabiele speler, ik zou hier niet mee beginnen als ik jou was, ze hebben hem niet voor niets al heel snel ge-discontinued.