Poster: janb123
Hallo,
Ik heb nu een Hercules?DJ Control MP3 e2, alleen wil nu toch echt verder naar iets beters.
Koptelefoon en verserker + speakers heb ik al.
Ik zat zelf te denken iets met CDJ-400.
2e hands vindt ik ook niet erg.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
later
Poster: XMatiC
CDJ 400 is een goede keuze :D
Maar wat is je budget ?want een Pioneer Cdj 400 kost 700euro 2dehands ongeveer 400 - 600euro& zo zou je er 2 moeten/willen ?
ongeveer ?1400, mag iets meer als het moet
Poster: matezo
dat denk ik niet. Denon heeft veel problemen gehad met firmware etc. Pioneer stond gewoon voor betrouwbaarheid...
de cdj's altans
Poster: Tekhead
ik heb je toch een pm gestuurd
Poster: matezo
dat denk ik niet. Denon heeft veel problemen gehad met firmware etc. Pioneer stond gewoon voor betrouwbaarheid...
de cdj's altans
Poster: djdolivieiraPoster: matezojanb123?@ Jongen er?staat nog een setje van RemcoV. Voor ongeveer die prijs hier op de site 2x CDJ800mk2 en een Reloop RMX40dsp dacht ik. nog geen jaar oud in de garantie. ?Ja dat klopt alleen de mixer vindt ik helemaal niks.Ik had er al geprobeerd in de winkel maar vond hem niets.Maar weet iemand iets over de Denon HS 5500?
Poster: dacuba
Allereerst vind ik je post erg leuk (voor je leeftijd), proficiat voor de wijsheid die je al bezit..
.. maar hier ga je te kort door de bocht. Deze stelling is absoluut te zwart-wit. Dat er geld door Pioneer wordt tegenaan gegooid is algemeen bekend, maar bekende DJs doen het niet zonder reden.
Ja dat klopt alleen de mixer vindt ik helemaal niks.
Ik had er al geprobeerd in de winkel maar vond hem niets.
Poster: dacuba
Functies of gimmicks, die vraag stel ik me bij elk Denonproduct.
Pioneer is in functionaliteit dan wel minder dan een Denon maar er zit precies op wat je nodig hebt (imho). Verder is de bouwkwaliteit ook gewoon de hoogst mogelijke in de markt. (dan heb ik het over de 1000 in de eerste plaats).
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.