Muzikaal dieptepunt:?MJ, hoewel het persoonlijk niet mijn favoriete?muziek was heeft deze man veel betekend voor de ontwikkeling van de?popmuziek zoals we die nu kennen.
Beste feest van het afgelopen jaar:?Extrema Outdoor
Voldeed 2009 aan je verwachtingen?:?Zeker! 2009 was het jaar dat ik eindelijk het geld bij elkaar had om ook thuis een pioneer djset ter beschikking te?hebben. Niet meer telkens?"wennen"?maar eindelijk gewoon een standaardset zoals die bijna overal staat.
Wat moet er beter in 2010?:? 2009?was?voor mij een jaar waarin ik zelf erg veel plezier heb gehad met muziek en?nieuwe dingen heb?geprobeerd. Nu lijkt het me leuk om zo nu en dan ook mijn eigen stijl naar buiten te brengen in plaats van?voornamelijk allround te draaien.??
Beste nieuwe DJ Gear uit 2009: 2009 is voor mij toch wel het jaar dat Traktor en Ableton mainstream en geaccepteerd zijn geworden! Misschien niet nieuw, wel relatief nieuw onder professionele dj's. Eindelijk is het taboe doorbroken.
Beste Topic van DJR uit 2009: Post je studio, een beetje naar gear van anderen loeren is altijd leuk.