Poster: MaximDJ
Aan het eind van 2009 kunnen we een klein Jaaroverzichtje doen:
Muzikaal dieptepunt:?Michael Jackson gestorven
Aanstormend talent gespot?:?DJ Quintin gaat het volgens mij nog HEEL ver schoppen
Beste feest/ gig van het afgelopen jaar:?Qlimax!
Voldeed 2009 aan je verwachtingen?:?Ja! Mijn bedrijf, en mijn DJ carri?re heeft in 2009 toch een spurt gehad!
Wat moet er beter in 2010?:?Voor mezelf: Meer marketing!
Beste nieuwe DJ Gear uit 2009: CDJ 2000 duh!
Beste Topic van DJR uit 2009: Natuurlijk de DJResource Contest haha XD
Vul maar in als je het wat lijkt!
Greetz,
MaximDJ
Poster: Mixt-Ape
Muzikaal dieptepunt: Liveset van Grooverider op Pukkelpop. Ik schaamde me in zijn plaats...
Aanstormend talent gespot?: Sensai! Sommige van de meest massive tunes van het jaar zijn van zijn hand. Kan niet geloven dat zulke muziek daadwerkelijk door mensen gemaakt wordt...
Beste feest/ gig van het afgelopen jaar:?? Innovation in the sun+Stealth Bombers Mission 15!!!
Voldeed 2009 aan je verwachtingen?: Zeker! Een van de betere jaren voor de DnB-scene (met natuurlijk jammer genoeg ook het gevolg dat dnb nu 'cool' is, en dat losers die denken dat ze er iets van kennen doen alsof ze kunnen meepraten...)
Wat moet er beter in 2010?:?
Beste nieuwe DJ Gear uit 2009: CDJ-2000, Xone:DX
Beste Topic van DJR uit 2009: Niks speciaals, er waren er niet echt memorabele naar mijn mening...
Poster: nils7
Aanstormend talent gespot?:?Pfoe DJ Biggi (alleen nog maar hier in de regio echt bekend)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.