Poster: Stephanie
Export audio/video
Staat bijna onder "save as" in het file menu. Kan je bijna niet over het hoofd zien?
Poster: jannickv
1. render to disc. dan heb je wav.
2 wav openen in audacity en exporteren als mp3...
Poster: mr-mfh
ja dat heb ik ook en hij slaat op als wav open ik hem dan hoor ik 1 tik en dan is het afgelopen ?
Poster: mr-mfh
ja dat heb ik ook en hij slaat op als wav open ik hem dan hoor ik 1 tik en dan is het afgelopen ?
Poster: Snoey
Ga naar je arrangement view, sleep over het stuk dat je wil exporteren. Als je het goed doet, word dat geel. Doe dan export en dan moet het goed zijn. Zo niet? Even naar de winkel gaan waar je het gekocht hebt, daar willen ze je vast wel het een en ander uitleggen.?
Poster: Stefjuuh
Zodra je een stukje geselecteerd hebt, exporteerd hij enkel en alleen dat stukje. Dit geeft hij ook aan onderin het export venstertje. Je hoeft niet je volledige track te selecteren, je kan ook even klikken in je arrangement op een leeg stuk, zodat je eventuele geselecteerde stukjes de-selecteerd. Live kijkt in dat geval tot waar er audio/midi/clips loopt, en exporteerd het tot daar (en is wel zo slim om eventuele reverbs op het eind ook mee te nemen in de export)
Poster: Cyspoz
Dat is niet altijd zo geweest. Vroeger moest je dat zelf doen, sinds ik zelf versie 8 gebruik hoeft dat inderdaad niet.
In mijn vorige comment had ik het over versie 7 maar dat kan wel eens versie 5 of 6 zijn geweest. Want ik heb 7 overgeslagen.
Poster: Snoey
Ga naar je arrangement view, sleep over het stuk dat je wil exporteren. Als je het goed doet, word dat geel. Doe dan export en dan moet het goed zijn. Zo niet? Even naar de winkel gaan waar je het gekocht hebt, daar willen ze je vast wel het een en ander uitleggen.?