Poster: dacuba
Ik zeg alvast, had je maar geen Wesc moeten kopen!
Poster: Bootstrap
Ik zie net dat ik niet echt goed heb gelezen dat je er zelf op bent gaan staanValt dan inderdaad eigenlijk niet onder garantie, maar als je geluk hebt wel. Het is dus wel het proberen waard
Poster: tom-j
kijken of jou hp het zo leuk vindt als we op zijn mini-jack gaan stampen
Poster: Djensn
@ Dacuba: als het donker is, en je hebt geen tijd om die kabeltjes voortdurend op te ruimen, dan slingert er al eens iets rond dat eigenlijk niet mag. Het is nu nog gelijk of het een wesc is of een ander merk, het blijft zonde en het blijf een ongeluk.
@Dj_wouter: als je in mijn geval was, zou je dat dan nu al doen? Of eerst een de andere opties bekijken? (Ik kan er wel niet in slagen om de hp open te schroeven, vindt nergens schroefjes)
Weet soms iemand of je nog zo'n minijack >> jack plug ergens kunt kopen? Zou misschien handig zijn om er weer zo 1 aan te zetten. Mss een internetshop? (PM me)
Bedankt alvast!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.