Poster: JollyJunkie
Ik heb hem opnieuw gedownload, deze keer is hij wel goed 
Wat ik er van vind:
De 1e track lekt wat midden, vooral bij 2:38, en ik houd niet van zo'n chaotische overgang, amar dat is mijn smaak, de overgang is opzich wel goed. Je had nog wat effectjes kunnen toevoegen of kunnen spelen met het eq om de qlimax wat te versterken, ik had het ook mooier gevonden als de 2e track er pas iets later in kwam, dus dat het heel even stil is.
2e overgang vind ik goed.
3e overgang klinkt bij het uitmixen niet zo lekker, ik weet eigenlijk niet waarom, misschien passen de tracks niet zo goed bij elkaar of je hebt het eq net niet goed staan. Voor de rest gaat ie wel lekker.
Bij dee 4e overgang lijkt vervolgens Heartless een beetje te overheersen, dat had wel wat beter in balans gemogen, de vocals klinken een stuk te hard en klinken ook niet goed samen met de mid van de vorige track, hij is wel goed gebeatmatcht. Vervolgens haal je de vorige track zomaar weg, de klinkt neit erg goed getimed, kan ook wel aan mij liggen.
Leuk mixje?

Knap dat je hoort dat ik prongelijk bij 2:38 de mid had teruggedraaid, was een dom foutje vanmij.
3e overgang, ik snap wel een beetje wat je bedoeld, miss omdat hij een heel klein beetje off beat is op een bepaald stukje.
4e overgang is idd een beetje rommelig, ik stond op dat moment nogal voor een dilemma: hem laten doorlopen door de heartless vocal of hem rustig weghalen zodat de vocal kan "overnemen".
nja, het zijn allemaal puntjes waar ik nog aan moet werken, goed mixen is echt moeilijk :p damn.