Poster: JollyJunkie
check
Ho, ik ben gewoon gewend om te checken, ik deed het nu al automatisch, was blijkbaar niet nodig?
Ligt het aan mij of is hij gewoon afgelopen na Lyposuct?
Ik dacht tenminste dat de laatste track Lyposuct was...
check
Ho, ik ben gewoon gewend om te checken, ik deed het nu al automatisch, was blijkbaar niet nodig?
Poster: OneSixtyPoster: JollyJunkie
check
Het ligt aan jou :p
Ik krijg gewoon de volle 15 minuten muziek.Ik kreeg maar 5 minuten?
Poster: Bootstrap
Ik heb hem geluisterdLekkere tracks en lekker gemixt. Af en toe wat schoonheidsfoutjes, maar die had je zelf ook al gehoord. Ik heb ook het gevoel alsof de bas de rest een beetje weg dreunt zeg maar, misschien moet je de bas soms wat lager draaien.
Ga lekker zo door
Ik heb hem opnieuw gedownload, deze keer is hij wel goed
Wat ik er van vind:
De 1e track lekt wat midden, vooral bij 2:38, en ik houd niet van zo'n chaotische overgang, amar dat is mijn smaak, de overgang is opzich wel goed. Je had nog wat effectjes kunnen toevoegen of kunnen spelen met het eq om de qlimax wat te versterken, ik had het ook mooier gevonden als de 2e track er pas iets later in kwam, dus dat het heel even stil is.
2e overgang vind ik goed.
3e overgang klinkt bij het uitmixen niet zo lekker, ik weet eigenlijk niet waarom, misschien passen de tracks niet zo goed bij elkaar of je hebt het eq net niet goed staan. Voor de rest gaat ie wel lekker.
Bij dee 4e overgang lijkt vervolgens Heartless een beetje te overheersen, dat had wel wat beter in balans gemogen, de vocals klinken een stuk te hard en klinken ook niet goed samen met de mid van de vorige track, hij is wel goed gebeatmatcht. Vervolgens haal je de vorige track zomaar weg, de klinkt neit erg goed getimed, kan ook wel aan mij liggen.
Leuk mixje?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.