[M] OneSixty - U.F.O Mix
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

OneSixty    posted on 11-12-2009 18:27
hey,

Hier een mixje vanmij, is al een tijdje geleden opgenomen Happy, laughing

Tracklist:

Jack Beats - U.F.O (K-Hole Riddim)
Poney Poney Run Run ? Hey You (BeatauCue Remix)
D.I.M. feat Tai - Lyposuct (Original Mix)
Major Lazer, Afrojack ? How I Like It? (BeatauCue Remix)
Kanye West - Heartless (Hatiras Remix)
Johnny Dirtbag ? South Park ? Dey Tuk Er Jeobs! (Johnny Dirtbag Remix)

Eigen commentaar:
-De eerste overgang is een beetje persoonlijk cua smaak vind ik , ik hou er wel van, onverwacht en dan een massiv tune erna Happy, laughing
-overgang naar heartless is misschien een beetje rommelig in het begin, maar daarna gooi ik pon de floor(how i like it) er optijd uit.
-laatste nummer is wat zachtjes helaas

Download?of luister?
hier

Comment & enjoy the fact that there's no hidden message
User edit by OneSixty on 11-12-2009 @ 18:33:03 (80%)

What do you think about [M] OneSixty - U.F.O Mix ??

Vote :   

Bootstrap    posted on 12-12-2009 01:23
Oe ziet er lekker uit, ik ga hem checken Cool
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
JollyJunkie    posted on 12-12-2009 12:09
check

Ho, ik ben gewoon gewend om te checken, ik deed het nu al automatisch, was blijkbaar niet nodig?Cool
Ligt het aan mij of is hij gewoon afgelopen na Lyposuct?
Ik dacht tenminste dat de laatste track Lyposuct was...
User edit by JollyJunkie on 12-12-2009 @ 12:18:18 (100%)
OneSixty    posted on 12-12-2009 12:45
Poster: JollyJunkie
check

Ho, ik ben gewoon gewend om te checken, ik deed het nu al automatisch, was blijkbaar niet nodig?Cool

Het ligt aan jou :p
Ik krijg gewoon de volle 15 minuten muziek.
jannickv    posted on 12-12-2009 12:52
check

ik krijg lyposuct ook ergens in het midden hoor :p dus ligt aan jou
Saskia    posted on 12-12-2009 13:28
Ik check jou mix ook ja Happy, laughing haha

edit: dingen die ik op te merken had heb je er zelf bovenaan al bij gezet dus haha? klinkt wel lekker Happy, laughing
User edit by Saskia on 12-12-2009 @ 13:42:51 (100%)
Bootstrap    posted on 12-12-2009 17:20
Ik heb hem geluisterd Happy, laughing Lekkere tracks en lekker gemixt. Af en toe wat schoonheidsfoutjes, maar die had je zelf ook al gehoord. Ik heb ook het gevoel alsof de bas de rest een beetje weg dreunt zeg maar, misschien moet je de bas soms wat lager draaien.

Ga lekker zo door Cool
JollyJunkie    posted on 12-12-2009 17:30
Poster: OneSixty
check

Het ligt aan jou :p
Ik krijg gewoon de volle 15 minuten muziek.

Ik kreeg maar 5 minuten?Cool

OneSixty    posted on 12-12-2009 17:33
Poster: Bootstrap
Ik heb hem geluisterd Happy, laughing Lekkere tracks en lekker gemixt. Af en toe wat schoonheidsfoutjes, maar die had je zelf ook al gehoord. Ik heb ook het gevoel alsof de bas de rest een beetje weg dreunt zeg maar, misschien moet je de bas soms wat lager draaien.

Ga lekker zo door Cool

Ik moet je gelijk geven dat (vooral bij het 2e nr) de bass overheersend is, ik ben nogal gewoon om de bass wat meer open te draaien Happy, laughing
Vind het eigenlijk niet zo storend, zeker lekker als je staat te draaien over grote boxen snapje (a)
Bootstrap    posted on 12-12-2009 17:37
Ja over grote speakers kan het zeker goed klinken, daar heb je wel gelijk in. Maar voor een opname probeer ik altijd een neutraal geluid te krijgen. Dan kan een ander altijd zelf bepalen of hij het fijn vindt om de bas wat meer open te knallen Cool
OneSixty    posted on 12-12-2009 17:57

Ik kreeg maar 5 minuten?Cool

Echt raar, download hem opnieuw zou ik zeggen.
Ik heb nog nooit problemen met zippyshare gehad.

@Bootstrap: Voor opname miss iets minder geschikt idd, mja, kleinigheidje Happy, laughing
Bootstrap    posted on 12-12-2009 18:00
Ja is ook een kleinigheidje Cool Ik kan hem wel gewoon helemaal luisteren in iTunes hoor Happy, laughing
JollyJunkie    posted on 12-12-2009 18:32
Ik heb hem opnieuw gedownload, deze keer is hij wel goed Happy, laughing

Wat ik er van vind:
De 1e track lekt wat midden, vooral bij 2:38, en ik houd niet van zo'n chaotische overgang, amar dat is mijn smaak, de overgang is opzich wel goed. Je had nog wat effectjes kunnen toevoegen of kunnen spelen met het eq om de qlimax wat te versterken, ik had het ook mooier gevonden als de 2e track er pas iets later in kwam, dus dat het heel even stil is.
2e overgang vind ik goed.
3e overgang klinkt bij het uitmixen niet zo lekker, ik weet eigenlijk niet waarom, misschien passen de tracks niet zo goed bij elkaar of je hebt het eq net niet goed staan. Voor de rest gaat ie wel lekker.
Bij dee 4e overgang lijkt vervolgens Heartless een beetje te overheersen, dat had wel wat beter in balans gemogen, de vocals klinken een stuk te hard en klinken ook niet goed samen met de mid van de vorige track, hij is wel goed gebeatmatcht. Vervolgens haal je de vorige track zomaar weg, de klinkt neit erg goed getimed, kan ook wel aan mij liggen.
Leuk mixje?Cool
OneSixty    posted on 13-12-2009 01:34
Ik heb hem opnieuw gedownload, deze keer is hij wel goed Happy, laughing

Wat ik er van vind:

De 1e track lekt wat midden, vooral bij 2:38, en ik houd niet van zo'n chaotische overgang, amar dat is mijn smaak, de overgang is opzich wel goed. Je had nog wat effectjes kunnen toevoegen of kunnen spelen met het eq om de qlimax wat te versterken, ik had het ook mooier gevonden als de 2e track er pas iets later in kwam, dus dat het heel even stil is.

2e overgang vind ik goed.

3e overgang klinkt bij het uitmixen niet zo lekker, ik weet eigenlijk niet waarom, misschien passen de tracks niet zo goed bij elkaar of je hebt het eq net niet goed staan. Voor de rest gaat ie wel lekker.

Bij dee 4e overgang lijkt vervolgens Heartless een beetje te overheersen, dat had wel wat beter in balans gemogen, de vocals klinken een stuk te hard en klinken ook niet goed samen met de mid van de vorige track, hij is wel goed gebeatmatcht. Vervolgens haal je de vorige track zomaar weg, de klinkt neit erg goed getimed, kan ook wel aan mij liggen.

Leuk mixje?Cool

Knap dat je hoort dat ik prongelijk bij 2:38 de mid had teruggedraaid, was een dom foutje vanmij.
3e overgang, ik snap wel een beetje wat je bedoeld, miss omdat hij een heel klein beetje off beat is op een bepaald stukje.
4e overgang is idd een beetje rommelig, ik stond op dat moment nogal voor een dilemma: hem laten doorlopen door de heartless vocal of hem rustig weghalen zodat de vocal kan "overnemen".
nja, het zijn allemaal puntjes waar ik nog aan moet werken, goed mixen is echt moeilijk :p damn.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

240 Users online: 60 Guests (180 Unknown)
Pages generated today : 62.540
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.469.174