Serious Request 2009 veiling
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

bambamstudio    posted on 10-12-2009 09:39
Net als voorgaande jaren gaan ook dit jaar weer drie DJ's zichzelf uithongeren in het Glazen huis voor Serious Request 2009. Annemieke, Gerard en Giel offeren zich ditmaal op voor de strijd tegen malaria.
Op veel plaatsen komen nu de acties op gang en ??n daarvan is op Bax-shop.nl.

Daar gaan ze 10 items veilen waaronder hoofdtelefoons (van Pioneer), cd wallets, KRK monitoren, een gitaar, microfoons. Dit zijn gesigneerde producten door Ferry Corsten, Laidback Luke, Racoon, Extince, Robert Doornbos, Tom Coronel, Mental Theo, Carl Cox en Jan Smit.

Dus steun de strijd tegen malaria, steun Serious Request en biedt op deze geweldige producten!

Meet informatie overf de Bax-shop.nl actie vindt je op?http://www.bax-shop.nl/seriousrequest
Meer infomatie over Serious Request 2009 vindt je op?http://seriousrequest.3fm.nl/
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL

What do you think about Serious Request 2009 veiling ??

Vote :   

tairip    posted on 10-12-2009 11:03
De voorbereidingen zijn in volle gang! Happy, laughing Er wordt momenteel hier in het hoge noorden aan het huis gebouwd.
bambamstudio    posted on 10-12-2009 11:04
Ow staat in groningen dit jaar Happy, laughing
justjustin    posted on 10-12-2009 11:31
ga denk ik maar eens een leuk bod doen op die krk's...
Adrien1989    posted on 10-12-2009 12:03
Ik wil ook wel ergens een bod op uitbrengen. Niet de krk's, ben nog blij met m'n Syrincs Tongue.
Ilja    posted on 10-12-2009 13:01
Heb ook even een bod op bepaalde product uitgebracht.???Maar wat is die Serious Request? toch een kansloze linkse event.?( geld gaat voor de nieuwe villa van een van die vetgemeste managers ).?

Hier in NL stijg de aantal voedselbanken en ze blijven maar geld in de bodemloze put dat afrika heet gooien. Bah.?
bambamstudio    posted on 10-12-2009 15:17
Poster: Ilja
?Maar wat is die Serious Request? toch een kansloze linkse event.?( geld gaat voor de nieuwe villa van een van die vetgemeste managers ).?
?

dit mag je uitleggen....Je hebt dit neem ik aan van een betrouwbare bron?
En als je het toch niets vindt is het enorm hypocriet dat je wel ene bod uitbrengt.
Stagiar    posted on 10-12-2009 15:27
Poster: Ilja
Heb ook even een bod op bepaalde product uitgebracht.???Maar wat is die Serious Request? toch een kansloze linkse event.?( geld gaat voor de nieuwe villa van een van die vetgemeste managers ).?

Hier in NL stijg de aantal voedselbanken en ze blijven maar geld in de bodemloze put dat afrika heet gooien. Bah.?

Je laat je weer van je beste kant zien Ilja, ik ben nu toch echt wel benieuwd naar een fundament voor alles wat je in die post hebt neergekwakt.
Ilja    posted on 10-12-2009 15:40
Ik breng puur de bod uit net als op marktplaats om het product te hebben niet omdat ik de actie boeiend vind. Cool
TimmyV    posted on 10-12-2009 15:44
@ Ilja: Raar dat je biedt. Je weet zelf ook wel dat het hoogste bod toch wel ver boven de normale verkoopprijs zal zijn.

Ik ga denk ik wel bieden op de hoofdtelefoon gesigneerd door Ferry Corsten.
Zat ook te denken aan die van Laiback Luke, maar toen zag ik dit staan:

Pioneer biedt de HDJ-2000 aan.?DJ Laidback Luke?signeerde de verpakking, want hij vond het zonde de gloednieuwe hoofdtelefoon zelf te ?bevlekken?. Een buitenkansje voor de DJ en producer anno nu.

Ik wil de handtekening dan wel op de HP zelf hebbenCool?wel gegraveerd?
Let's go f*cking mental
User edit by TimmyV on 10-12-2009 @ 15:45:14 (1%)
Tomazos    posted on 10-12-2009 16:13
Poster: TimmyV
@ Ilja: Raar dat je biedt. Je weet zelf ook wel dat het hoogste bod toch wel ver boven de normale verkoopprijs zal zijn.

Ik ga denk ik wel bieden op de hoofdtelefoon gesigneerd door Ferry Corsten.

Zat ook te denken aan die van Laiback Luke, maar toen zag ik dit staan:

Pioneer biedt de HDJ-2000 aan.?DJ Laidback Luke?signeerde de verpakking, want hij vond het zonde de gloednieuwe hoofdtelefoon zelf te ?bevlekken?. Een buitenkansje voor de DJ en producer anno nu.

Ik wil de handtekening dan wel op de HP zelf hebbenCool?wel gegraveerd?

die bedragen lopen al leuk op zo te zien..
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
TimmyV    posted on 10-12-2009 16:38
wacht maar tot 21 december
Let's go f*cking mental
Saskia    posted on 10-12-2009 16:41
Jammer dat ik hier niet het geld voor heb anders deed ik ook wel een bod op de hp
TimmyV    posted on 10-12-2009 17:04
Poster: Saskia
Jammer dat ik hier niet het geld voor heb anders deed ik ook wel een bod op de hp

Symbolische euro bieden?Cool
Let's go f*cking mental

This is an old Topic

No new postings for 5.741 days.
 Post CommentThat would be 191.4 months
or a whopping 15.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

234 Users online: 126 Guests (108 Unknown)
Pages generated today : 81.579
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.878.616