Poster: Ilja
?Maar wat is die Serious Request? toch een kansloze linkse event.?( geld gaat voor de nieuwe villa van een van die vetgemeste managers ).?
?
Poster: Ilja
Heb ook even een bod op bepaalde product uitgebracht.???Maar wat is die Serious Request? toch een kansloze linkse event.?( geld gaat voor de nieuwe villa van een van die vetgemeste managers ).?
Hier in NL stijg de aantal voedselbanken en ze blijven maar geld in de bodemloze put dat afrika heet gooien. Bah.?
Poster: TimmyV
@ Ilja: Raar dat je biedt. Je weet zelf ook wel dat het hoogste bod toch wel ver boven de normale verkoopprijs zal zijn.
Ik ga denk ik wel bieden op de hoofdtelefoon gesigneerd door Ferry Corsten.
Zat ook te denken aan die van Laiback Luke, maar toen zag ik dit staan:
Pioneer biedt de HDJ-2000 aan.?DJ Laidback Luke?signeerde de verpakking, want hij vond het zonde de gloednieuwe hoofdtelefoon zelf te ?bevlekken?. Een buitenkansje voor de DJ en producer anno nu.
Ik wil de handtekening dan wel op de HP zelf hebben?wel gegraveerd?
Poster: Saskia
Jammer dat ik hier niet het geld voor heb anders deed ik ook wel een bod op de hp
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.