De Late Leeuw Chatcorner Deel 29! (8/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

DjVictorF    posted on 08-12-2009 16:36
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
User edit by DjVictorF on 08-12-2009 @ 21:32:19 (11%)
Mod edit by Lead on 11-12-2009 00:02 (10%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 29! ??

Vote :   

Jorrit    posted on 10-12-2009 08:28
Poster: sher
Ik ben helemaal om naar een ander soort muziek dan ik normaal draai
(of in ieder geval.. ik heb er een genre bij.. )
ben nu al 2 dagen hard aan het zoeken naar :soulful vocal hous,deep house (maar wel met een beetje pit), jacking,house..

Vind het alleen best nog moeilijk om echt nummers te vinden die ik echt lekker vind..
Iemand nog tips..?

Defected, Strictly Rythm en Hed Kandi zijn de labels om te volgen op het gebied van soulfull house. Zeker even in de iTunes store abonneren op de Defected podcast, goud materiaal!

Mod edit by Jorrit on 10-12-2009 08:29 (1%)
Snoey    posted on 10-12-2009 08:52
Zo eindelijk thuis,?

Ik ging na het draaien naar Amsterdam CS, rijdt mijn trein naar Haarlem niet vanwege een computer storing, moest ik met de trein naar Leiden om daar de bus naar Haarlem te pakken, om vervolgens daar de bus naar Zandvoort te pakken. Uiteindelijk bijna 2 uur later thuis! Morgen maar niet naar college...
www.soundcloud.com/ten-hooven
Stefjuuh    posted on 10-12-2009 09:20
Poster: Jorrit

Defected, Strictly Rythm en Hed Kandi zijn de labels om te volgen op het gebied van soulfull house. Zeker even in de iTunes store abonneren op de Defected podcast, goud materiaal!

Hed Kandi heeft ook goeie compilaties zo op CD te kopen, liggen wel in de meeste CD winkels (Even vragen naar beach house, disco heaven...)
justjustin    posted on 10-12-2009 10:37
zooo de dure dagen beginnen hun tol te eisen! mijn bankrekening is niet meer zo gespekt...gelukkig wordt het snel weer gestort... :P:P
MaximDJ    posted on 10-12-2009 10:41
Haha :P De krediet crisis slaat toe op DJR! Te veel dure gear gekocht?Cool
Party Sensations. Excellence in entertainment.
justjustin    posted on 10-12-2009 11:48
Poster: MaximDJ
Haha :P De krediet crisis slaat toe op DJR! Te veel dure gear gekocht?Cool

en te dure kado's voor mijn vriendin...als het goed is krijg ik daarin tegen wel weer een magic-mouse van mn meissie...hahaha...

Conclusie: Geven staat gelijk aan Nemen:P
Bootstrap    posted on 10-12-2009 11:53
Poster: justjustin
zooo de dure dagen beginnen hun tol te eisen! mijn bankrekening is niet meer zo gespekt...gelukkig wordt het snel weer gestort... :P:P

Ik heb precies hetzelfde probleem.. Gisteren nog een dure snowboard helm gekocht. Gelukkig wordt vandaag nog geld gestort van een gig van vorige week Cool Kan ik weer wat eten van kopen Cool
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
sher    posted on 10-12-2009 12:42
Poster: Bootstrap

Gisteren nog een dure snowboard helm gekocht.

Vet... waar gaat de snowboard trip naar toe..?
Wij willen ook nog op wintersport gaan met een groep vrienden..
Maar veel is al weg... alleen de dure trips zijn er nog...
MaximDJ    posted on 10-12-2009 13:08
Ik heb precies hetzelfde probleem.. Gisteren nog een dure snowboard helm gekocht. Gelukkig wordt vandaag nog geld gestort van een gig van vorige week Cool Kan ik weer wat eten van kopen Cool

Hier hetzelfde :p Zo'n splinternieuwe gesloten aanhanger van Hapert kost nogal wat, en de trekhaak onder een Audi?Cool
MaximDJ    posted on 10-12-2009 13:10

Mayrhofen is de studenten/uitgaan/apres ski stad van Oostenrijk XD Altijd zoveel lol daar, ook veel jeugdherbergen, kosten vallen toch wel mee
Dj_Fantasy    posted on 10-12-2009 14:06
** Dubbel**
dj2dj.nl
User edit by Dj_Fantasy on 10-12-2009 @ 14:06:53 (100%)
Dj_Fantasy    posted on 10-12-2009 14:06

Eten of een bak bier:P of is die ene nog niet leeeg?? haha
dj2dj.nl
ccc    posted on 10-12-2009 14:22

Hier hetzelfde :p Zo'n splinternieuwe gesloten aanhanger van Hapert kost nogal wat, en de trekhaak onder een Audi?Cool

Wat moet je met een trekhaak van een Audi? Aangezien je 17 bent en je dan geen auto kan rijden laatstaan een auto hebt. Happy, laughing
MaximDJ    posted on 10-12-2009 14:37
Poster: ccc

Tja, een aanhangwagen achter je fiets gaat ook zo moeilijk:P Me pa rijdt in de auto, maar de trekhaak moest ik wel zelf betalen omdat het voor mij is:P

Wat moet je met een trekhaak van een Audi? Aangezien je 17 bent en je dan geen auto kan rijden laatstaan een auto hebt. Happy, laughing

Bootstrap    posted on 10-12-2009 15:37

We gaan naar le Corbier in Frankrijk Happy, laughing Beetje schraal dorp, ben er 2 jaar geleden ook al geweest, maar wel prima pistes. We gaan vanaf 27 januari 10 dagen voor een luttele 289 euro CoolEcht heel erg goedkoop. Komt doordat we met 66 man gaan, krijg je veel korting. Ik moest nog wel een board en boots huren, want die heb ik niet zelf. Kwam er wel weer 100 euro bovenop, ik moet natuurlijk wel de beste hebben Cool

Poster: Dj_Fantasy

Eten of een bak bier:P of is die ene nog niet leeeg?? haha

Haha nou ik heb nog 3/4 krat grolsch staan, kan ik toch zeker een dag of 2 mee vooruit Cool

Ik heb trouwens net mijn bierflessenopener van DJR binnen die ik had besteld Cool De vorige was versleten in de 2 jaar dat ik hem gebruikte..

edit: dit is mijn helm Cool

helm
User edit by Bootstrap on 10-12-2009 @ 15:53:06 (4%)
justjustin    posted on 10-12-2009 16:03
gave helm/bril...Tijd geleden dat ik ben gaan snowboarden...Ik ga maar weer eens naar snowworld...laatste keer was in botrop (duitsland)...langste indoorbaan van europa..
Bootstrap    posted on 10-12-2009 16:12
Poster: justjustin
gave helm/bril...Tijd geleden dat ik ben gaan snowboarden...Ik ga maar weer eens naar snowworld...laatste keer was in botrop (duitsland)...langste indoorbaan van europa..

Dankje Happy, laughing Ik ga dit jaar pas voor de derde week snowboarden. Maar ik blijk er wel aanleg voor te hebben. Vroeger ook wel een beetje aan skateboarden gedaan, dus dat helpt wel. Vorig jaar al met de gevorderde les mee off-piste met lawine zenders etc. en veel tussen de bomen door Cool Er lag toen echt heel veel poeder, was echt erg gaaf. Dit jaar is mijn doel om minimaal een backside 360 te kunnen over een schans.

Ik heb er echt ongelofelijk veel zin in! Cool
CoenBaas5300    posted on 10-12-2009 16:34
////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/?Weet iemand toevallig hoe dit nummer heet?

En deze? ////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/

Alvast bedankt!
User edit by CoenBaas5300 on 10-12-2009 @ 16:35:32 (83%)
Esmee    posted on 10-12-2009 17:05
zijn er hier nog vissenkenners?
Ik heb sinds 2 dagen sluierstaarten nadat ik al een tijdje geen vissen meer heb gehad.
Nu liggen ze sinds gisteren, alleen maar op de bodem van de bak. (geen kom)
Dit heb ik nog nooit meegemaakt, ookal hebben mijn vorige vissen het zeker 5 jaar uitgehouden.
Ik vind het erg zielig om te zien en ik weet niet wat ik moet doen.
Ik heb een zuurstof pomp, deze heb ik net uitgezet want 1 visje werd er helemaal naartoe gezogen.
het zijn 2 van zulke:

ik heb een aantal zuurstofplantjes in de bak zitten.

er liggen geen steentjes op de bodem, want die heb ik weggegooid toen mijn vissen dood waren, ik kan eventueel nieuwe steentjes halen als deze echt nodig zijn.

verder zijn de afmetingen van de bak 25 x 40 x 28, l b h

ik hoop echt dat 1 van jullie me kan helpen want ik weet gewoon niet wat ik er mee aan moet.
Esmee    posted on 10-12-2009 17:07
Poster: CoenBaas5300
////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/?Weet iemand toevallig hoe dit nummer heet?

Alvast bedankt!

geen idee sorry.
Snoey    posted on 10-12-2009 17:13
Heb je ze wel te eten gegeven?
www.soundcloud.com/ten-hooven
Bouncy    posted on 10-12-2009 17:21
Poster: CoenBaas5300

Alvast bedankt!

De eerste is de josh wink edit van Infusion - Better World als ik het goed heb...
2e ga ik nu kijken...
User edit by Bouncy on 10-12-2009 @ 17:22:05 (10%)
Esmee    posted on 10-12-2009 17:34
Poster: Snoey
Heb je ze wel te eten gegeven?

sowieso Happy, laughing
Dyno    posted on 10-12-2009 17:52
Poster: Esmee
zijn er hier nog vissenkenners?
Ik heb sinds 2 dagen sluierstaarten nadat ik al een tijdje geen vissen meer heb gehad.
Nu liggen ze sinds gisteren, alleen maar op de bodem van de bak. (geen kom)
Dit heb ik nog nooit meegemaakt, ookal hebben mijn vorige vissen het zeker 5 jaar uitgehouden.
Ik vind het erg zielig om te zien en ik weet niet wat ik moet doen.
Ik heb een zuurstof pomp, deze heb ik net uitgezet want 1 visje werd er helemaal naartoe gezogen.
het zijn 2 van zulke:

ik heb een aantal zuurstofplantjes in de bak zitten.

er
liggen geen steentjes op de bodem, want die heb ik weggegooid toen mijn
vissen dood waren, ik kan eventueel nieuwe steentjes halen als deze
echt nodig zijn.

verder zijn de afmetingen van de bak 25 x 40 x 28, l b h

ik hoop echt dat 1 van jullie me kan helpen want ik weet gewoon niet wat ik er mee aan moet.

Lees DIT even, hier staat een hoop info over de vissen.
Ik heb ze ook gehad (nou ja, mijn vriendin dan) en daar zwom er 1 van op z'n rug, haha!
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
-FLoriZ-    posted on 10-12-2009 17:53
Ik weet (helaas) niks van vissen, maar als iemand iets weet over de Trio indianen uit Suriname mag je me pmen/toevoegen @ msn ( Mag zowiezo wel :+ kootuh@hotmail.com ) want anders haal ik morgen zowiezo onvoldoende
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
 Reply on last page

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

143 Users online: 27 Guests (116 Unknown)
Pages generated today : 13.305
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.686.257

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use