Poster: sher
Ik ben helemaal om naar een ander soort muziek dan ik normaal draai
(of in ieder geval.. ik heb er een genre bij.. )
ben nu al 2 dagen hard aan het zoeken naar :soulful vocal hous,deep house (maar wel met een beetje pit), jacking,house..
Vind het alleen best nog moeilijk om echt nummers te vinden die ik echt lekker vind..
Iemand nog tips..?
Poster: Jorrit
Defected, Strictly Rythm en Hed Kandi zijn de labels om te volgen op het gebied van soulfull house. Zeker even in de iTunes store abonneren op de Defected podcast, goud materiaal!
Poster: MaximDJ
Haha :P De krediet crisis slaat toe op DJR! Te veel dure gear gekocht?
Poster: justjustin
zooo de dure dagen beginnen hun tol te eisen! mijn bankrekening is niet meer zo gespekt...gelukkig wordt het snel weer gestort... :P:P
Poster: Bootstrap
Gisteren nog een dure snowboard helm gekocht.
Ik heb precies hetzelfde probleem.. Gisteren nog een dure snowboard helm gekocht. Gelukkig wordt vandaag nog geld gestort van een gig van vorige weekKan ik weer wat eten van kopen
Vet... waar gaat de snowboard trip naar toe..?
Wij willen ook nog op wintersport gaan met een groep vrienden..
Maar veel is al weg... alleen de dure trips zijn er nog...
Ik heb precies hetzelfde probleem.. Gisteren nog een dure snowboard helm gekocht. Gelukkig wordt vandaag nog geld gestort van een gig van vorige weekKan ik weer wat eten van kopen
Poster: MaximDJ
Hier hetzelfde :p Zo'n splinternieuwe gesloten aanhanger van Hapert kost nogal wat, en de trekhaak onder een Audi?
Poster: cccPoster: MaximDJ
Tja, een aanhangwagen achter je fiets gaat ook zo moeilijk:P Me pa rijdt in de auto, maar de trekhaak moest ik wel zelf betalen omdat het voor mij is:P
Wat moet je met een trekhaak van een Audi? Aangezien je 17 bent en je dan geen auto kan rijden laatstaan een auto hebt.![]()
Vet... waar gaat de snowboard trip naar toe..?
Wij willen ook nog op wintersport gaan met een groep vrienden..
Maar veel is al weg... alleen de dure trips zijn er nog...
Poster: Dj_Fantasy
Eten of een bak bier:P of is die ene nog niet leeeg?? haha
Haha nou ik heb nog 3/4 krat grolsch staan, kan ik toch zeker een dag of 2 mee vooruit
Ik heb trouwens net mijn bierflessenopener van DJR binnen die ik had besteldDe vorige was versleten in de 2 jaar dat ik hem gebruikte..
edit: dit is mijn helm
Poster: justjustin
gave helm/bril...Tijd geleden dat ik ben gaan snowboarden...Ik ga maar weer eens naar snowworld...laatste keer was in botrop (duitsland)...langste indoorbaan van europa..
Poster: CoenBaas5300
////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/?Weet iemand toevallig hoe dit nummer heet?
En deze? ////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/
Alvast bedankt!
Poster: CoenBaas5300
////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/?Weet iemand toevallig hoe dit nummer heet?
En deze? ////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/
Alvast bedankt!
Poster: Snoey
Heb je ze wel te eten gegeven?
Poster: Esmee
zijn er hier nog vissenkenners?
Ik heb sinds 2 dagen sluierstaarten nadat ik al een tijdje geen vissen meer heb gehad.
Nu liggen ze sinds gisteren, alleen maar op de bodem van de bak. (geen kom)
Dit heb ik nog nooit meegemaakt, ookal hebben mijn vorige vissen het zeker 5 jaar uitgehouden.
Ik vind het erg zielig om te zien en ik weet niet wat ik moet doen.
Ik heb een zuurstof pomp, deze heb ik net uitgezet want 1 visje werd er helemaal naartoe gezogen.
het zijn 2 van zulke:
ik heb een aantal zuurstofplantjes in de bak zitten.
er
liggen geen steentjes op de bodem, want die heb ik weggegooid toen mijn
vissen dood waren, ik kan eventueel nieuwe steentjes halen als deze
echt nodig zijn.
verder zijn de afmetingen van de bak 25 x 40 x 28, l b h
ik hoop echt dat 1 van jullie me kan helpen want ik weet gewoon niet wat ik er mee aan moet.