Poster: DjVictorF
Ik zal mijn vraag ook nog even hier neerzetten:
Geen sexuele opmerkingen onder de 10 jaar.
Poster: cccTs wil niet als pedo overkomen :')
Wat een vage regel inderdaad.
Ik houd van tieten. Mag dat wel?
Of wordt er bedoelt dat je minimaal 10 jaar moet zijn om zo'n opmerking te mogen maken?
Het valt me trouwens op dat die regel er bij de vorige late leeuws niet bij stond. Waarom nu wel opeens, moeten wij hier iets achter zoeken?
Poster: RemcoV
Ik ben nog op zoek naar een DJ voor vrijdag aanstaande in Rotterdan van 22:00 - 02:00.
Gage = ?150,-
Genre: Allround, het is een kroeg waar divers publiek komt. Begin van de avond ouder publiek, naarmate het later word komen er veel jeugd/studenten binnen.
Iemand interesse??
Poster: RemcoV
Ik ben nog op zoek naar een DJ voor vrijdag aanstaande in Rotterdan van 22:00 - 02:00.
Gage = ?150,-
Genre: Allround, het is een kroeg waar divers publiek komt. Begin van de avond ouder publiek, naarmate het later word komen er veel jeugd/studenten binnen.
Iemand interesse??
Hier geldt:
Geen dubbelposts.... etc
Poster: ccc
Wat een vage regel inderdaad.
Of wordt er bedoelt dat je minimaal 10 jaar moet zijn om zo'n opmerking te mogen maken?
Poster: ccc
Poster: Bouncy
Maareuh, ze moeten ook weer niet te groot zijn... de verhouding met de rest moet gewoon wel kloppen zegmaar! :P
Zoiets?
Zoiets?
Zoiets?
Zoiets?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.