Site ziet er wel netjes uit. Maar wanneer je op de site komt associeer je het niet gelijk met DJ gebeuren, behalve dat er DJ Millhouse staat. Verder vind ik persoonlijk die bloemetjes achtige dingen een beetje 2007. Verder ook nog eventjes het Nederlands nakijken. 'Je naam op hoger niveau brengen', dat bestaat niet

. Verder schrijf je getallen tot en met twintig voluit. Dus niet 1, maar ??n. Verder staat er 'ik draai op diverse feesten' en dan staat er in de agenda dat er niets in de planning staat, dat is natuurlijk geen briljante actie

. Het woord 'geplanned' bestaat ook niet in de Nederlandse taal naar mijn weten. Verder moet je je afvragen in welke zin een backstage medewerking vermelding bijdraagt aan de mate waarin mensen jou serieus nemen als DJ. Uiteindelijk wil je natuurlijk het vertrouwen winnen van je potenti?le klant en hem overtuigen van jou kwaliteiten als DJ, zodat hij jou boekt. Lijkt mij tenminste. Nog ??n puntje. Zo'n copyright logo staat heel leuk, maar als jij niet geregistreerd bent als merk of bedrijf 'DJ Millhouse' is dat voor zover mijn kennis reikt onzin. Staat je werkelijke naam daar, dan is het een ander verhaal. Voor zover mij dit bijstaat, ik kan er hier naast zitten.
Je doet er in ieder geval goed aan om minstens de spelling gewoon goed te maken als je serieus genomen wilt worden

.?
Lekker stukje feedback zo whewhe.?