Poster: Snoey
wat een verschil tussen amateur en pro djs, benjamin neemt het over en de muziek is gelijk beter, en dat is te zien op de dansvloer!
Poster: Adrien1989
Lekkere Google adds weer jongens:
Poster: Xtremer
Vandaag alle muziek uitzoeken in m'n CD map. Morgen komen m'n vinyl look CD's binnen en ga ik mijn maandelijkse "Tracks" CD's vervangen hiervoor. Reden hiervoor zijn de bekraste CD's en de vinyl rips die er allemaal op staan. Heb nu alles in WEB (legaal), dus goede reden voor vervanging.
Poster: Esmee
klinkt vet! maak je een foto als het af is? wil ik namelijk wel eens zien
Is goed! Zal een foto maken zodra het klaar is.
Poster: Adrien1989
Ik zet gewoon altijd mijn gierige webcam van ?20 op een statief.
Poster: Bouncy
Binnekort maar eens een HD camera kopen, dan kan ik m'n video's in HD opnemen (goede audio, en een STILSTAANDE camera, de klep van m'n macbook wappert echt TEVEEL! :P )
Poster:?Adrien1989
Mja, maar om nou zo'n cam aan te schaffen om af en toe een mix te posten op Youtube.
Poster:?qntr0l
Kun je mij uitleggen hoe je met je Macbook die video's opneemt. Neem je dan ook je Audio rechtstreeks uit je mixer op? Uitleg please!
Poster: qntr0l
@ Snoey: Haha, lekker twitter @ DJR. Ik heb laatst ook op een feestje gestaan waar Dirtcaps voor mij moest, en hij lekker de zaal leeggedraaid heeft. Echter, de man heeft wel Skills.
Druk bezig met het afmaken van een website voor DJ Millhouse (Phenix van DJR).
Check it out!
Poster: Dj_Fantasy
Geile website! de header toch nog zo gelaten?
Check it out!
Check it out!
Poster: JollyJunkie
Heeft iemand toevallig de album-art van het album Mutt feat. Kevin King - Conversations?
Dan bedoel ik gewoon een linkje naar het plaatje, ik kan hem echt nergens vinden. Ik vind de track heel dik dus ik moet die album-art gewoon hebben, het ziet er zo lelijk uit als er allemaal plaatjes in me cd-map zitten behalve bij 1tje
Poster: dJORD
hoe maak je zoiets?