Poster: Bart_
Net ook een 15-minuten-en-26-seconde-mix gemaakt, maar goh,
ik kom er nu achter dat ik nog slechter kan mixen dan dat ik dacht
Wordt dus niet geupload
Poster: djjw?Iedereen die ik vanavond en gister gesproken heb,
hebben allemaal 2 weken vakantie!!!!
Ik heb dat niet! en nu voel ik me heeeel zielig!!
Edit**
Ik heb het even niet gevolgd denk ik , maar waarom is iedereen mixjes aan het opnemen?
Poster: Winston
Om mee te doen met belangrijke DJResource mix contest. Als je niet mee doet dan is er iets raars met je ...
Poster: Winston
Om mee te doen met belangrijke DJResource mix contest. Als je niet mee doet dan is er iets raars met je ...
Poster: TheHunter
Tja, dat zou eigenlijk wel kunnen, maar ik heb een subwoofer die behoorlijk doordreunt, als je hem in mijn kamer normaal hoort, hoor je hem daarbuiten 20 X zo hard (weet niet waardoor dit komt overigens, suggesties?)
Komt bij dat ik veel onnauwkeuriger mix wanneer het geluid te zacht staat.
Poster: MaximDJPoster: TheHunter
?maar ik heb een subwoofer die behoorlijk doordreunt, als je hem in mijn kamer normaal hoort, hoor je hem daarbuiten 20 X zo hard (weet niet waardoor dit komt overigens, suggesties?)
Ja, dat komt doordat de basstonen niet goed weg kunnen in jouw kamer. Als je een grotere kamer hebt is het probleem opgelost. Dat is waarom je aan de buitenkant van een discotheek alleen maar de bass hoort.
neem een kleinere sub speaker..
hoe groter de Sub (kwa inches) hoe verder het geluid gaat..
een 21 Inch gaat veel lager en verder dan bijv een 18 Inch die in de meeste discotheken staan..
in een auto is het altijd mooi uit te leggen..
een 10" sub in een auto gaat IN de auto hard..
komen sommige aan met een 15" sub in de auto.. gaat hele auto tekeer van buiten.. maar minder bass IN de auto..
Poster: dacuba
DJR =/= twitter :p
(leuk die updatejes, waar zit je precies?)
neem een kleinere sub speaker..
hoe groter de Sub (kwa inches) hoe verder het geluid gaat..
een 21 Inch gaat veel lager en verder dan bijv een 18 Inch die in de meeste discotheken staan..
in een auto is het altijd mooi uit te leggen..
een 10" sub in een auto gaat IN de auto hard..
komen sommige aan met een 15" sub in de auto.. gaat hele auto tekeer van buiten.. maar minder bass IN de auto..