De Late Leeuw Chatcorner Deel 29! (36/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

DjVictorF    posted on 08-12-2009 16:36
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
User edit by DjVictorF on 08-12-2009 @ 21:32:19 (11%)
Mod edit by Lead on 11-12-2009 00:02 (10%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 29! ??

Vote :   

Esmee    posted on 21-12-2009 13:48
pfff vakantie maakt je slaperigggCool maar vandaag ga ik echt eens aan mn tenminmix beginnen...
Snoey    posted on 21-12-2009 14:02
Heb nu de nieuwe Dirty Dutch cd opstaan! Ben benieuwd of het wat is.
www.soundcloud.com/ten-hooven
NielsR    posted on 21-12-2009 14:24
Iemand ervaring met Java IDEs ? Ik gebruik altijd IntelliJ maar ik wou nu is overschakelen naar Eclipse of NetBeans, iemand ervaringen met deze 2?
qntr0l    posted on 21-12-2009 14:25
Poster: Esmee
pfff vakantie maakt je slaperigggCool maar vandaag ga ik echt eens aan mn tenminmix beginnen...

Pfff. Wou dat ik zoveel vrije tijd had dat ik er slaperig van werd Tongue. Ik werk me al een aantal dagen te pletter, en de komende twee weken komt daar ook nog geen verandering in denk ik..
Dolivieira    posted on 21-12-2009 14:25
Trouwens die djresource header past nu preceis bij als je naar buiten kijkt.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Bart_    posted on 21-12-2009 14:55
Fijn... Heb vanmorgen 2 uur aan een stuk sneeuw zitten ruimen.
Krijg ik aan tafel te horen dat ik niet naar m'n vriendin mag omdat ik mee de kerstverlichting moet hangen. Ik uiteraard geprotesteerd maar tevergeefs.
Wil ik nu m'n vader mee gaan helpen buiten met de kerstverlichting, mag ik niet mee helpen!

Grr... ouders Cool

Achja, dan maar wat draaien...
Bouncy    posted on 21-12-2009 15:44
Poster: Bart_
Fijn... Heb vanmorgen 2 uur aan een stuk sneeuw zitten ruimen.
Krijg ik aan tafel te horen dat ik niet naar m'n vriendin mag omdat ik mee de kerstverlichting moet hangen. Ik uiteraard geprotesteerd maar tevergeefs.
Wil ik nu m'n vader mee gaan helpen buiten met de kerstverlichting, mag ik niet mee helpen!

Grr... ouders Cool

Achja, dan maar wat draaien...

Kinderen, ze zijn de slaven van hun ouders!
Bart_    posted on 21-12-2009 16:09
Hmm, het sneeuw ruimen was m'n eigen idee.
Daar was m'n moeder ook erg blij mee, maar in de ogen van m'n vader kan ik toch niets goed doen dus Winking my eye
Was bedoelt dat ik dan zeker weg mocht in de middag Cool
Bootstrap    posted on 21-12-2009 16:19
Poster: Adrien1989

Blijf het een van de mooiere sites vinden die ik hier zie langskomen.?

Die link was wel uitermate geschikt geweest voor een Rickroll Tongue.

Dankje Happy, laughing Haha het was inderdaad wel een mooie rickroll geweest Cool Maar das verboden he.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
LLCoolP    posted on 21-12-2009 16:23
Thnx voor de reactiesHappy, laughing
Ga kijken of ik nog wat krijg getekent wat ik op de tuin en boom kan projeceteren.
Ik heb ooit eens ene filmpje gezien op (Dumpert ofzo) waar iemand iets tekent en dan direct live op het scherm komt. Lijkt me wel handig, Kan ik kabouter wesley in de boom tekenen bijvoorbeeld:D
OF misschien heeft iemand nog een leuke gadget voor in Resolume?
Join the party and become famous!
Esmee    posted on 21-12-2009 16:24
Poster: qntr0l

Pfff. Wou dat ik zoveel vrije tijd had dat ik er slaperig van werd Tongue. Ik werk me al een aantal dagen te pletter, en de komende twee weken komt daar ook nog geen verandering in denk ik..

wat zal ik zeggen... ik heb genoeg te doen... maar wel lekker rustig alles.
Beetj uitslapen tot half 10, dan beetje gamen tot uurtje of 11 + ondertussen ff eten. Dan ff wii fitten tot ongeveer 12 uur, dan eten + aankleden. Dan gaan we ff draaien. Ondertussen nog ff filmpje kijken en dan nog eventueel een schoolboek openslaan voor de tentamen week die na de vakatie volgt....
justjustin    posted on 21-12-2009 16:45

Beetj uitslapen tot half 10, dan beetje gamen tot uurtje of 11 + ondertussen ff eten. Dan ff wii fitten tot ongeveer 12 uur, dan eten + aankleden. Dan gaan we ff draaien. Ondertussen nog ff filmpje kijken en dan nog eventueel een schoolboek openslaan voor de tentamen week die na de vakatie volgt....

wat een kut leven heb jij Cool! Lekker hoor...
Tomazos    posted on 21-12-2009 17:05
Tijd voor beetje humor:

KLIK
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
qntr0l    posted on 21-12-2009 17:34

Hahahahahaha! Klinkt echt als een heerlijk dagschema hoor Tongue. Wou dat ik het zo relaxt had.

Ik moet er elke morgen om 7 uur uit, dan van 8 tot 18:00 werken. Morgen en woensdag zelfs tot 21:00 uur (kerstkoopavond). Kerstavond tot 16:00 uur werken gelukkig. Tweede kerstdag draaien, en tussen kerst en oud en nieuw ook weer volle dagen werken. Met oud en nieuw de hele dag aan het opbouwen, en 's avonds draaien. Druk genoeg lijkt me voor nu Tongue.

Stefjuuh    posted on 21-12-2009 18:39
Ik moet morgen te vroeg op.. Vanaf 9 uur rijles..!:D
Tomazos    posted on 21-12-2009 18:58
rijles.. vond ik altijd leuk..
ik had hem altijd tijdens de verkeers drukte.. en examen op een vakantie dag.. ideaal dus!

ik moet er vroeg uitUnhappy
worden winter velgjes onder me auto gezet..

heb er nu 17" full chrome velgen onder zitten, met 'plak' bandjes.. jah.. in normaal weer plakken die op het wegdek, maar nu glijden die alle kanten op:P, chrome vind pekel ook niet zo fijnUnhappy,

dus op naar staal, en de chrome velgen weer even mooi oppoetsen voor de volgende zomer!,

gister wel lol getrapt met een sleepkabel en een slee achter de auto:D, (zelf gebouwd met een zit vlak, met ondersteuning in je rug en zij.. net zoals een kuipstoel.. dat je er niet vanaf kan glijden, of om kan vallen)
+- 50 km/u is toch best wel hard op een sleeCool
User edit by Tomazos on 21-12-2009 @ 19:00:53 (52%)
JollyJunkie    posted on 21-12-2009 19:06
Over hard gesproken, mijn broertje is hier met een vriend die een 150cc pitbike heeft, illegaal voor op de weg, toch op de weg 80 kmh aan het rijden terwijl het spekglad is, hij is 12...?Cool
Tomazos    posted on 21-12-2009 19:09
onverantwoord:P,

zou nu niet eens op de scooter weg gaan,

heb hier een yamaha aerox met 70 cc enz..
gebouwd puur uit verveling en hobby.. gebouwd voor hard optrekken/sprinten, niet eens op top snelheid.. gaat 125 op de gps..
en continu 'gillen' en voorwiel van de grond trekken met beetje gas

maar echt niet dat die nu de schuur uitgaat:O, pas weer als het wegdek droog is!, Cool
User edit by Tomazos on 21-12-2009 @ 19:10:11 (21%)
MaximDJ    posted on 21-12-2009 19:11
Poster: JollyJunkie
Over hard gesproken, mijn broertje is hier met een vriend die een 150cc pitbike heeft, illegaal voor op de weg, toch op de weg 80 kmh aan het rijden terwijl het spekglad is, hij is 12...?Cool

Begraaf je hem ook in zijn pitbike??Cool
Party Sensations. Excellence in entertainment.
qntr0l    posted on 21-12-2009 19:13
Poster: Tomazos
onverantwoord:P,

zou nu niet eens op de scooter weg gaan,

heb hier een yamaha aerox met 70 cc enz..
gebouwd puur uit verveling en hobby.. gebouwd voor hard optrekken/sprinten, niet eens op top snelheid.. gaat 125 op de gps..
en continu 'gillen' en voorwiel van de grond trekken met beetje gas

maar echt niet dat die nu de schuur uitgaat:O, pas weer als het wegdek droog is!, Cool

Zoiets heb ik ook nog staan, alleen dan onder een SR. Wat is je setup Tongue>?
Tomazos    posted on 21-12-2009 19:16
cilinder: Polini evo getuned,
Carberateur: 28mm dellorto
Ontsteking: Hpi binnen rotor,
Uitlaat: malossi mhr 70cc

Happy, laughing

heeft 140 km/u gereden,
maar ik vind de acceleratie en het gillen veel bruter.. continu los komen van de grond als je gas geeft.. ongeacht hoe hard je rijd

harder dan 100/110 Echte km/u durf je toch bijna niet te rijden (100 Echte is anders dan op de scooter teller.. die al vaak gehaald word met een ander uitlaatje)

maar ik rijd er bijna nooit meer op..
me broerdje welles om stoer te doen bij de vriendjes.. ik heb die leeftijd gehad:P
gewoon afentoe nog even voor die adrenaline kickHappy, laughing
User edit by Tomazos on 21-12-2009 @ 19:19:43 (100%)
Esmee    posted on 21-12-2009 19:23
Poster: justjustin

wat een kut leven heb jij Cool! Lekker hoor...

ohja ik moet ook nog een 10minmix maken/openemen... + bedenken wat voor iets ik wil om mn cd spelers/mixer aftedekken...
weet er iemand nog een leuke oplossing?
ik zat te denken aan:
zelf 1 grote stofkap maken/kopen
3 losse flightcases
1 grote flightcase
maar.... die flightcases worden wel een duur geintje voor iets wat alleen thuis staat, + het moet wel op mn bureautje passen...
zo'n stofkap heb ik eigenlijk nergens gezien... en zelf maken... sja ik ben niet zo handig Cool
Tomazos    posted on 21-12-2009 19:26
ehmm..

gewoon theedoeken of gordijn erover is goedkoper?:P
doen ze in discotheken ook vaak.. gewoon een groot doek erover.

wat voor apparatuur heb je trouwens gekregenHappy, laughing?
User edit by Tomazos on 21-12-2009 @ 19:26:23 (61%)
Esmee    posted on 21-12-2009 19:29
ja ik heb nu een schoenendoos erover heen. Maar ik wil iets MOOIS. en een gordijn valt bijmij daar niet onder Cool

die linker cd speler heb ik gehad Winking my eye
qntr0l    posted on 21-12-2009 19:30
Poster: Tomazos
cilinder: Polini evo getuned,
Carberateur: 28mm dellorto
Ontsteking: Hpi binnen rotor,
Uitlaat: malossi mhr 70cc

Happy, laughing

heeft 140 km/u gereden,
maar ik vind de acceleratie en het gillen veel bruter.. continu los komen van de grond als je gas geeft.. ongeacht hoe hard je rijd

harder dan 100/110 Echte km/u durf je toch bijna niet te rijden (100 Echte is anders dan op de scooter teller.. die al vaak gehaald word met een ander uitlaatje)

maar ik rijd er bijna nooit meer op..
me broerdje welles om stoer te doen bij de vriendjes.. ik heb die leeftijd gehad:P
gewoon afentoe nog even voor die adrenaline kickHappy, laughing 
Haha nice, ding staat hier ook weg te rotten. Ik heb ook een Ev0?Cool.
Mijn volledige setup:
- Evoooo
- Mikuni 24mm vlakschuif
- Syasuni C20
- MHR Oversj3eeszz
- HPI2006
haha, best vet. Scooterboys op het djforum Tongue.?

209 Users online: 110 Guests (99 Unknown)
Pages generated today : 11.692
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.705.083