Poster: Esmee
pfff vakantie maakt je slaperigggmaar vandaag ga ik echt eens aan mn tenminmix beginnen...
Poster: Bart_
Fijn... Heb vanmorgen 2 uur aan een stuk sneeuw zitten ruimen.
Krijg ik aan tafel te horen dat ik niet naar m'n vriendin mag omdat ik mee de kerstverlichting moet hangen. Ik uiteraard geprotesteerd maar tevergeefs.
Wil ik nu m'n vader mee gaan helpen buiten met de kerstverlichting, mag ik niet mee helpen!
Grr... ouders
Achja, dan maar wat draaien...
Poster: Adrien1989
Blijf het een van de mooiere sites vinden die ik hier zie langskomen.?
Die link was wel uitermate geschikt geweest voor een Rickroll.
Poster: qntr0l
Pfff. Wou dat ik zoveel vrije tijd had dat ik er slaperig van werd. Ik werk me al een aantal dagen te pletter, en de komende twee weken komt daar ook nog geen verandering in denk ik..
wat zal ik zeggen... ik heb genoeg te doen... maar wel lekker rustig alles.
Beetj uitslapen tot half 10, dan beetje gamen tot uurtje of 11 + ondertussen ff eten. Dan ff wii fitten tot ongeveer 12 uur, dan eten + aankleden. Dan gaan we ff draaien. Ondertussen nog ff filmpje kijken en dan nog eventueel een schoolboek openslaan voor de tentamen week die na de vakatie volgt....
wat zal ik zeggen... ik heb genoeg te doen... maar wel lekker rustig alles.
Beetj uitslapen tot half 10, dan beetje gamen tot uurtje of 11 + ondertussen ff eten. Dan ff wii fitten tot ongeveer 12 uur, dan eten + aankleden. Dan gaan we ff draaien. Ondertussen nog ff filmpje kijken en dan nog eventueel een schoolboek openslaan voor de tentamen week die na de vakatie volgt....
Poster: JollyJunkie
Over hard gesproken, mijn broertje is hier met een vriend die een 150cc pitbike heeft, illegaal voor op de weg, toch op de weg 80 kmh aan het rijden terwijl het spekglad is, hij is 12...?
Poster: Tomazos
onverantwoord:P,
zou nu niet eens op de scooter weg gaan,
heb hier een yamaha aerox met 70 cc enz..
gebouwd puur uit verveling en hobby.. gebouwd voor hard optrekken/sprinten, niet eens op top snelheid.. gaat 125 op de gps..
en continu 'gillen' en voorwiel van de grond trekken met beetje gas
maar echt niet dat die nu de schuur uitgaat:O, pas weer als het wegdek droog is!,
Poster: justjustin
wat een kut leven heb jij! Lekker hoor...
Poster: Tomazos