Poster: matezo
sorry maar volgens mij moet jij eens een praatuurtje regele bij de zieleknijper. Dat verhaal van kerst slaat op niets evenmin dat van slaven?
Poster: MaximDJPoster: matezo
sorry maar volgens mij moet jij eens een praatuurtje regele bij de zieleknijper. Dat verhaal van kerst slaat op niets evenmin dat van slaven?
Bouncy zei ook overduidelijk: Voor de mensen met intresse
In het kerstmis verhaal zie ik een redelijke lijn van waarheid, alleen wordt ik van kerst niet depressief. Vindt het idd geforceerde gezelligheid. Je bent in je stukje vergeten dat in deze tijd het ALLEEN maar PUUR om commercie en winst draait. Jammer om dat te constateren. We moesten een voorbeeld nemen aan oostenrijk.
Poster: Hardshort
weet iemand in welk forum ik een melding over diefstal moet plaatsen ?
Poster: TimmyV
Hm. Misschien een goed idee om zelf een topic te starten waar je alle informatie kwijt kan over diefstal/verduistering etc.
Ik kan zo snel ook geen topic vinden over diefstal/verduistering.
Sowieso kan je hier altijd een melding doen. (overduidelijk het meest bekeken topic)
Poster: Bootstrap
Onze website heeft een kleine update gehad
Poster: Tomazos
pff, heb helemaal geen zin om ergens op te reageren of te posten..
dus doe het ook even niet meer
als iemand Sander op msn heeft, wil diegene dan even zeggen datie in zijn mailbox van djr moet kijken?
Poster: LLCoolPWhaha good job.
GODMILJAAR!
Al die sneeuw bracht me gisteren op een idee!
Wat nu als ik eens de beamer erop richt?>
Zag er leuk uit, maar had helaas niet de juiste illustraties i.v.m. met de kerst.
Toen de beamer op de kerstboom gericht en deze met Resolume?enkele standaard?bewegende effecten?erop geprojecteerd?zag er leuk uit, maar dat was het toch nog niet helemaal.
Toen kabouter Wesley erop gegooid en de beamer op de buren gericht
?resultaat:
Poster: LLCoolP
GODMILJAAR!
Zag er leuk uit, maar had helaas niet de juiste illustraties i.v.m. met de kerst.
Toen de beamer op de kerstboom gericht en deze met Resolume?enkele standaard?bewegende effecten?erop geprojecteerd?zag er leuk uit, maar dat was het toch nog niet helemaal.
?resultaat:
Poster: LLCoolP
GODMILJAAR!
?resultaat:
Poster: Saskia
Ik vind die van slechtste ingooi ook echt grappig hahaha