Poster: justjustin
nou allemaal even huilie huilie doen bij papa of mama...Nederland kan er gewoon niet tegen want er zijn genoeg landen waar het meer regel dan uitzondering is! ik vindt het leuk (hoogstens idd een beetje lastig)?
Poster: Bouncy
Ja, ik zou morgen met de trein naar bambam gaan om daar de CDJ2000 te swaffelen?reviewen, maar nou rijden er morgen dus waarschijnlijk geen treinen...
Poster: Bootstrap
Ja ik snap wel dat het niet anders kan hoor, ik verwijt ze ook niks. Maar het blijft vervelendIk weet zeker dat er wel maatregelen mogelijk zijn die ervoor zorgen dat het OV wel normaal funcioneert bij dit soort omstandigheden, maar dat is niet de moeite waard voor die paar dagen sneeuw per jaar. Zou verhoudingsgewijs veel te veel geld kosten.
Poster: djdolivieira
Hoe vind je deze dan? We rijden niet maar ik moet wel naar de Remise komen
Poster: kippebotje
Oooh das wel gezellig ja
lekker bieren
Dat gaat niet worden denk ik. Alcohol is daar uit den boze. logisch.
Poster: kippebotje
ja das wel logisch eigelijk, maar drinkt ook nooit iemand wat na het werk binnen?
Alleen met de kerst borrel. zeg maar na dat alle bussen die er nog uit moeten er uit zijn?gegaan. Daarna mogte we een biertje pakken. de rest van het jaar buiten die 2 bedruifsfeesten om die op de garage werden gehouden, geen druppel alcohol gezien daar. Wat de mensen thuis doen weet ik niet. ??
Poster: Stefjuuh
En ik zie altijd chauffeur roken in de bus, en k heb dr zelfs ooit 1 gehad die zei dat hij voor 40 euro per dag een wiet wegrookte, kan je veel zeggen, maar dan ben je niet helder achter t stuur..
Net gedaan, ?Bart. Leuke spullen heb je staan.
Poster: sher
Goh.. het duurt toch ook wel een eeuw nu voordat er bekend word gemaakt wie de novemeber TenMinMix van de DJ tutor heeft gewonnen..
Tegen de tijd dat het bekend is moeten de winnaars van december alweer bekend worden gemaakt...
Poster: Winston
Boven 10 wordt het misschien erger?
Poster: LLCoolP
Brrrrr wat een weer!
Vannacht halfuurtje door dit weer naar huis gelopen.
Waren naar GROOVE GARDEN INDOOR geweest. Normaal in een stadstuin of op een strand maar dit keer in een manege!
(H)Was in begin koud en iedereen stond met de jas aan:Swat een saai gezicht!Maar toen iedereen goed en wel aan het dansen was steeg de temperatuur gelukkig al snel!
Eric-E was ook weer van de party met nog enkele andere dj's. Geslaagd feest zijn er nog mensen geweest?
(heeft vannacht zo hard gevroren dat onze water leiding buiten is geknapt en mooi is bevroren).?
Poster: Bouncy
Zo, k heb maar eens een blog geopend om m'n agressies/depressies/watdanook kwijt te kunnen... wytseg.tumblr.com voor de mensen met intresse!