Poster: DjVictorF
Wat een kut avond.. Kerstgala was weer na 6 jaar eens georganiseerd. Waren ongeveer 300 man en er was een hele dikke opstelling waardoor de DJ's 3 meter hoger stonden dan het publiek. Roov en ik zouden om half 12 draaien en zagen een volle zaal dus hadden er zeker zin in. Echt, de DJ voor ons had het slecht gedaan:O Al zijn CD's bleven haperen en de muziek keuze was niet goed voor het feest. Niemand had meer zin dus was om kwart om half 12 de zaal al helemaal leeg. Net toen Roov en ik moesten draaien. Ik had nogwel mijn boxen uitgeleend en heb er niks meer verdiend (het was pure liefdadigheid) maar ooh wat kut. Gelukkig morgen op Skivakantie! Ik Ski graaaag! Zie mij gaan jong!
Poster: MaximDJ
Aangereden gister door de gladheid..?Fiets kaduuk, en mijn enkelband voor de 4e keer weer gescheurd
Poster: dacuba
Klote klote klote. Dik betaald voor morgen naar een 'bal' te gaan.
Vandaag een feesje bij iemand thuis waar we effe gevoetbald hebbe..
resultaat, ik had geen schoene aan (blote voete) en ben tegen ene
opgeknald met mn dikke teen.. zo dik als iets, al de hele avond ijs
op.. kvrees da ik morge schoon aan de tafel ga blijve zitte :/ nix
danse met braziliaanse meisjes ook nie
Poster: justjustin
Lekker is dat dan!!!
Poster: dJORD
kijken, selecteren en dan lachen:
Poster: MaximDJ
Zoo, moest gisteravond een heel erg dronken ESMEE naar huis brengen, haha XD Gelukkig een andere Esmee?Als je midden in de sneeuw gaat liggen kotsten en dan daar gaat slapen, ben je niet helemaal nuchter meer?
Poster: Bouncy
Alle 3 tegelijk?
Poster: Bouncy
Euh, ik snap hem niet, als ik hem selecteer is ie blauwachtig... wat moet ik dan zien?