De Late Leeuw Chatcorner Deel 29! (27/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

DjVictorF    posted on 08-12-2009 16:36
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
User edit by DjVictorF on 08-12-2009 @ 21:32:19 (11%)
Mod edit by Lead on 11-12-2009 00:02 (10%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 29! ??

Vote :   

-FLoriZ-    posted on 17-12-2009 14:13
Hier 7 cm ofzo, geen 10 :')
En pas morgenmiddag vakantie, naaistreek.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
main    posted on 17-12-2009 15:04
Poster: ccc
Wat ik dan niet goed snapt, als je het al voor de 2e keer doet, waarom zorg je in godsnaam niet dat je een binas en gr hebt. Confused

Oke je binas kan opeens kwijt raken, maar je GR is al een half jaar zoek zeg je. Confused Dan vind ik wel dat je het verdient, want daar laat je mee merken dat het je eigenlijk niet zoveel boeit.

gevonden gr's liggen in een hok dat opslot zit, ik vraag al een half jaar of ze daar mijn code willen checkn van de gr's maar dat doen ze dus nooit..
vraag me af of t nu nog steeds mijn schuld is.
MaximDJ    posted on 17-12-2009 15:33
Poster: timmy90
Poster: MaximDJ
Over de liefde gesproken, ik heb sinds een week een nieuwe vriendinCool

Op de gala

Meningen graagCool

kan ze niet helemaal zien, maar mooie ogen alles sinds!

Haha, tuurlijk zijn de ogen mooi?Cool?@ Crazy, ik ben 1,95 meter best wel groot idd:D Dat jasje zit echt heerlijk:D

Party Sensations. Excellence in entertainment.
ccc    posted on 17-12-2009 15:36
Poster: main

gevonden gr's liggen in een hok dat opslot zit, ik vraag al een half jaar of ze daar mijn code willen checkn van de gr's maar dat doen ze dus nooit..
vraag me af of t nu nog steeds mijn schuld is.

Nou ja, als ik een idee had dat mijn GR daar zou kunnen liggen dan zou ik dat tegen mijn mentor/co?rdinator zeggen. Ik zou daarvoor niet het risico lopen een onvoldoende te halen.
En stel hij ligt er niet zou ik een lenen/huren of een nieuwe kopen.
Op mijn middelbare werden er altijd veel vor 25 euro verkocht. (2e hands.)
Flexii    posted on 17-12-2009 16:07
nog 2 uur en dan is t koopavond bij b*x-sh**
Pedroz    posted on 17-12-2009 16:21
Poster: Flexii

idd! Wat ga je bestellen?
Pedroz    posted on 17-12-2009 16:21
Poster: Flexii

idd! Wat ga je bestellen?
Stefjuuh    posted on 17-12-2009 17:26
Niks, geld is op..
Bouncy    posted on 17-12-2009 17:37
Ik weet wel wat esmee zo gaat bestellen... Volgens mij iets van een cd speler...
DjVictorF    posted on 17-12-2009 17:41
Armin van Buuren ft Van Velzen - Broken Tonight (Hardwell Remix)

Ik weet niet of jullie hem al kennen, maar god wat een lekker nummer!
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
User edit by DjVictorF on 17-12-2009 @ 17:42:43 (100%)
Estacy    posted on 17-12-2009 17:59
lekker dan, mn elleboog in het gips....
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Saskia    posted on 17-12-2009 18:03
What happened?
Snoey    posted on 17-12-2009 18:10
Poster: DjVictorF
Armin van Buuren ft Van Velzen - Broken Tonight (Hardwell Remix)

Ik weet niet of jullie hem al kennen, maar god wat een lekker nummer!

Staat in mijn top 5 lijstje!!
www.soundcloud.com/ten-hooven
Snoey    posted on 17-12-2009 18:11
Poster: Estacy
lekker dan, mn elleboog in het gips....

Leuk heh sneeuw... :p
www.soundcloud.com/ten-hooven
Estacy    posted on 17-12-2009 18:19
Poster: Saskia
What happened?

achterwiel, fietspas, berm, sneeuw = bam
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Bootstrap    posted on 17-12-2009 18:50
Kak, best leuk die sneeuw enzo, maar ik moet straks nog op de fiets met al mn spullen Cool
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Mathiz    posted on 17-12-2009 20:28
joow heb even vraagje als ik bv. iets wil downloade van een ?site (liedje) en klik er op dan opent er een niuew grijs venster met een quicktime player maar hoe download ik dit bestand dan ? Werk met mac.
Roalin    posted on 17-12-2009 21:15
Je klikt met rechtermuisknop op de link, en klikt op bestand opslaan als...
Winston    posted on 17-12-2009 23:19
Naar aanleiding van het "In my pants" topic het volgende ernstige waargebeurd verhaal over het drinken van alcohol:

Een zuiplap komt van de belastingdienst en is gefrustreerd, maar wil zich niet meer ladderzat drinken om zijn problemen weg te vergeten. Hij loopt langs een bar en besluit toch even binnen te gaan en beloofd zich te houden aan maar een paaaar biertjes. Maar hij zuipt zich gauw ladderzat en braakt nog erbij op zijn hemd. Hierop begint hij te janken. De bartender vraagt wat er aan de hand is. Hij zegt: "My wife will be very mad at me." Ja, in het engels; het is gebeurt in London. De bartender geeft goed advies: "Put a 5 pound bill in your shirt pocket, and tell her a drunk puked on your shirt, and because of that he gave you 5 pounds." De zuiplap zegt van geweldig idee, moet ik proberen. Hij heeft trouwens geen keus he.... Anyway, hij komt thuis en inderdaad begint zijn vrouw tegen hem te schreeuwen. Met moeite komt hij ertussen en zegt: "Ho, wait, I'm not drunk! I just had a couple of beers. But a drunk puked on my shirt you see ...... And to apologize he put a 5 pound bill in the pocket of my shirt." Zijn vrouw pakt het biljet en merkt op: "But this is a 10 pound bill!" De zuiplap: Oh yeah, he'd also shit .... in my pants.
Tic Toc
Meks    posted on 17-12-2009 23:46
Poster: Snoey

Leuk heh sneeuw... :p

Jaja in Belgi? is het nu ook aan het sneeuwen. Cool
TimmyV    posted on 18-12-2009 00:00
Poster: Winston
Naar aanleiding van het "In my pants" topic het volgende ernstige waargebeurd verhaal over het drinken van alcohol:

Een zuiplap komt van de belastingdienst en is gefrustreerd, maar wil zich niet meer ladderzat drinken om zijn problemen weg te vergeten. Hij loopt langs een bar en besluit toch even binnen te gaan en beloofd zich te houden aan maar een paaaar biertjes. Maar hij zuipt zich gauw ladderzat en braakt nog erbij op zijn hemd. Hierop begint hij te janken. De bartender vraagt wat er aan de hand is. Hij zegt: "My wife will be very mad at me." Ja, in het engels; het is gebeurt in London. De bartender geeft goed advies: "Put a 5 pound bill in your shirt pocket, and tell her a drunk puked on your shirt, and because of that he gave you 5 pounds." De zuiplap zegt van geweldig idee, moet ik proberen. Hij heeft trouwens geen keus he.... Anyway, hij komt thuis en inderdaad begint zijn vrouw tegen hem te schreeuwen. Met moeite komt hij ertussen en zegt: "Ho, wait, I'm not drunk! I just had a couple of beers. But a drunk puked on my shirt you see ...... And to apologize he put a 5 pound bill in the pocket of my shirt." Zijn vrouw pakt het biljet en merkt op: "But this is a 10 pound bill!" De zuiplap: Oh yeah, he'd also shit .... in my pants.

Haha vind hem leuk. Was jij toevallig in Londen? Muahaha
Let's go f*cking mental
Dolivieira    posted on 18-12-2009 00:52
Ik ben nu al klaar met die sneeuw.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Tekhead    posted on 18-12-2009 01:18
ik ook, kan niet gaan werken morgen, heb vandaag 5 u30' aangeschoven op de weg, voor een ritje dat normaliter 40' duurt, daardoor 2 uiterst belangrijke afspraken gemist. Echt Kut
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Dolivieira    posted on 18-12-2009 01:24
Ben morgen en over morgen vrij. moet alleen gaan draaien het weekend maar dat is ook dicht bij.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Tekhead    posted on 18-12-2009 01:36
ik nog 2dagen werken, dan een hele wweek vrijaf.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

157 Users online: 4 Guests (153 Unknown)
Pages generated today : 13.829
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.686.781