Poster: ccc
Wat ik dan niet goed snapt, als je het al voor de 2e keer doet, waarom zorg je in godsnaam niet dat je een binas en gr hebt.
Oke je binas kan opeens kwijt raken, maar je GR is al een half jaar zoek zeg je.Dan vind ik wel dat je het verdient, want daar laat je mee merken dat het je eigenlijk niet zoveel boeit.
Poster: timmy90Poster: MaximDJ
Over de liefde gesproken, ik heb sinds een week een nieuwe vriendin
Op de gala
Meningen graag
kan ze niet helemaal zien, maar mooie ogen alles sinds!Haha, tuurlijk zijn de ogen mooi??@ Crazy, ik ben 1,95 meter best wel groot idd:D Dat jasje zit echt heerlijk:D
Poster: main
gevonden gr's liggen in een hok dat opslot zit, ik vraag al een half jaar of ze daar mijn code willen checkn van de gr's maar dat doen ze dus nooit..
vraag me af of t nu nog steeds mijn schuld is.
Poster: Flexii
nog 2 uur en dan is t koopavond bij b*x-sh**
Poster: Flexii
nog 2 uur en dan is t koopavond bij b*x-sh**
Poster: DjVictorF
Armin van Buuren ft Van Velzen - Broken Tonight (Hardwell Remix)
Ik weet niet of jullie hem al kennen, maar god wat een lekker nummer!
Poster: Estacy
lekker dan, mn elleboog in het gips....
Poster: Saskia
What happened?
Poster: Snoey
Leuk heh sneeuw... :p
Poster: Winston
Naar aanleiding van het "In my pants" topic het volgende ernstige waargebeurd verhaal over het drinken van alcohol:
Een zuiplap komt van de belastingdienst en is gefrustreerd, maar wil zich niet meer ladderzat drinken om zijn problemen weg te vergeten. Hij loopt langs een bar en besluit toch even binnen te gaan en beloofd zich te houden aan maar een paaaar biertjes. Maar hij zuipt zich gauw ladderzat en braakt nog erbij op zijn hemd. Hierop begint hij te janken. De bartender vraagt wat er aan de hand is. Hij zegt: "My wife will be very mad at me." Ja, in het engels; het is gebeurt in London. De bartender geeft goed advies: "Put a 5 pound bill in your shirt pocket, and tell her a drunk puked on your shirt, and because of that he gave you 5 pounds." De zuiplap zegt van geweldig idee, moet ik proberen. Hij heeft trouwens geen keus he.... Anyway, hij komt thuis en inderdaad begint zijn vrouw tegen hem te schreeuwen. Met moeite komt hij ertussen en zegt: "Ho, wait, I'm not drunk! I just had a couple of beers. But a drunk puked on my shirt you see ...... And to apologize he put a 5 pound bill in the pocket of my shirt." Zijn vrouw pakt het biljet en merkt op: "But this is a 10 pound bill!" De zuiplap: Oh yeah, he'd also shit .... in my pants.