Poster: Snoey
Flinke oordoppen in, en 3 pillen ibuprofen, en gaan met die banaan. Kerst gala is wel iets dat je moet meemaken man
Poster: ccc
Hebben jullie ook altijd zo'n moeite met het verzinnen van kerst kado's? Ik zou echt niets weten.
Flinke oordoppen in, en 3 pillen ibuprofen, en gaan met die banaan. Kerst gala is wel iets dat je moet meemaken man
Poster: DjVictorF
Je hoeft toch niet persee iets in het trand van de kerst te kopen? Je kan altijd een leuk bierglas met een lekker biertje erbij geven een iemand boven de 16 (of onder de 16 maar dat moet je zelf weten). Ga dit ook aan me vader met Sinterklaas en hij heeft er van genoten! Voor vrouwen een paar flesjes Jillz en dan leuk verpakt?
@ Everybody!!
Nieuw remixje in me Hyves spelertje, dit keer maar even Lady Gaga onder handen genomen.
www.ten-hooven.hyves.nl
Enjoy!! \0/
Poster: ccc
Ik had het verkeerd omschreven. Voor mij zelf.Mensen willen mij persee kado's geven, maar ik weet nika haha.
Poster: Bootstrap
Heeft iemand hier een oplossing voor loszittende earcups op een HD-25? Ze schuiven veel te makkelijk heen en weer. Echt de enige irritante eigenschap die ik tot nu heb kunnen ontdekken.
Poster: tom-j
nice man! lekker!
zeg heb jij toevallig de full van It beats beschikbaar?
Poster: Adrien1989
Hoezo met zo'n hoge latency, heb je zo'n langzame computer dan? Bij mij werkt het perfect nl.