Poster: Snoey
(Entourage,
Poster: SaskiaWil je er verder niks mee doen? Anders heb ik nog wel een idee qua laptop.
Ik ben op zoek naar een laptop om gewoon op te msnen wat voor school doen en paar mixjes opnemen? heeft iemand ENIG idee want ik heb daar totaal geen verstand van.
Een mini laptop kan ook maar ik vind dat zelf niet erg fijn werken.. maar misschien is dat alleen even wennen..
Poster: Saskia
Ik ben op zoek naar een laptop om gewoon op te msnen wat voor school doen en paar mixjes opnemen? heeft iemand ENIG idee want ik heb daar totaal geen verstand van.
Een mini laptop kan ook maar ik vind dat zelf niet erg fijn werken.. maar misschien is dat alleen even wennen..
Poster: Saskia
Poster: MaximDJ
Over de liefde gesproken, ik heb sinds een week een nieuwe vriendin
Op de gala:
Meningen graag
Poster: DjVictorF
Die dell laptop van de reclame? Misschien is dat een aanrader
Poster: -FLoriZ-
Ik kan je wel een link pmen die ik had gevonden, want is naar webshop
Poster: Esmee
shalalala vrolijkheid heerst hier...
mn moeder gilde echt zo naar boven:
esm?eee wil je even naar beneden komenik denk... wat heb ik nu weer misdaan....
mn pa: hoelang gaat je mobiel nog mee denkje? ik zo; nja 2 maandjes ofzo hij werkt nog wel... maar hij heeft wat mankementjes... hij; ik heb namelijk ook nog een ander cadeau bedacht... maar dan krijg je geen mobiel. ik zo; wat danhij zo; je wou toch nog een cd speler hebben?
ik denk echt neeee:O je maakt een grap :O maar nja... donderdag wordt ie bestelt, vrijdag heb ik m dan binnen
Poster: Esmee
shalalala vrolijkheid heerst hier...
mn moeder gilde echt zo naar boven:
esm?eee wil je even naar beneden komenik denk... wat heb ik nu weer misdaan....
mn pa: hoelang gaat je mobiel nog mee denkje? ik zo; nja 2 maandjes ofzo hij werkt nog wel... maar hij heeft wat mankementjes... hij; ik heb namelijk ook nog een ander cadeau bedacht... maar dan krijg je geen mobiel. ik zo; wat danhij zo; je wou toch nog een cd speler hebben?
ik denk echt neeee:O je maakt een grap :O maar nja... donderdag wordt ie bestelt, vrijdag heb ik m dan binnen
Beteer!! Haha leuk!! Welke??
Poster: Tomazos
beter:D,
hoef je er nog maar 1 zelf te betalen:P
Poster: Adrien1989
Kreeg ik maar een cd speler, niet dat ik die gebruik, maar toch.