Ik ben 14, betekent dit dat ik bij voorbaat een idioot ben?
Van sommige members ben ik wel een beetje verbaasd over wat ze hier nu posten, ik vind de stokende reacties van Matezo, The-Melody en Tomazos echt verschrikkelijk, ook bijzonder inhoudloos, dit ben ik niet gewend van hen.
Ik ben het met Tomazos eens dat sommige topics irritant zijn (lang niet alle, zo erg zijn de meeste nou ook weer niet, dat is ook een probleem, alles wordt op dit moment verschrikkelijk overdreven

) maar dat dit gekoppeld wordt aan leeftijd vind ik nergens op slaan.
Dat mensen niet goed spellen of geen goede zinsstructuur maken is ook vervelend, maar het is nog niet verschrikkelijk zolang je het maar begrijpt, al is het wel een regel dat er gewoon ABN wordt gesproken op dit forum, maar hier doet Tomazos zelf (en een boel anderen ook niks op uit), denk trouwens niet dat dit een aanval op Tomazos is, ik gebruik hem gewoon even als voorbeeld

.
En stel jij je eens voor dat je 12 bent, of wat voor leeftijd onder de 16 dan ook, en je wilt heel graag beginnen met draaien, je hebt al veel gekloot in Virtual DJ (of andere DJ programma's) en je wilt graag wat meer weten.
Hoe zou jij het dan vinden als je hier helemaal afgezeken wordt door mensen, die naar mijn mening zelf ook denken dat ze meer kunnen maken aangezien ze wel boven de 16 zijn (let op: ik heb het hier weer lang niet over iedereen), alleen maar omdat je wat jonger dan de meeste mensen bent?
En je moet ook even bedenken dat mensen onder de 16 ook wat minder 'slim' zijn dan mensen boven de 16, natuurlijk een Search-knop kunnen ze wel gebruiken, maar vanaf 16 wordt je 'volwassen' en wordt je ook zelfstandig, dus mensen onder de 16 vinden het waarschijnlijk een stuk moeilijker om alles zelf op te zoeken. Ze hebben liever dat ze geholpen worden door andere mensen, en daar is dit forum toch ook voor (natuurlijk om ook even lekker te lullen

). Als je liever geen andere mensen helpt dan kan je je beter niet registreren.
Misschien is het wel een goed idee om op de een of andere manier erg goed duidelijk te maken aan nieuwe members dat er al erg veel topics aangemaakt zijn en dat veel dingen daar al in staan, en dat je het op kan zoeken met de Search-knop, zodat het niet nodig is om een nieuw topic aan te maken.
Dit zou dan wel echt goed duidelijk gemaakt moeten worden, zodat je er zeker van bent dat ze het gelezen hebben, en als ze er dan vervolgens nog niks op uit doen, krijgen ze een waarschuwing, en vervolgens kunnen ze gebanned worden, tenzij ze een goede reden hebben.
Ik vind namelijk dat dit niet erg goed duidelijk gemaakt wordt, natuurlijk wel als iemand al een bestaand topic opent, maar als je registreert niet, zou dit wel zo zijn, dan was het helemaal niet meer nodig om dat ene 'domme' topic aan te maken.
Het zou ook fijn zijn als iedereen gewoon even wat meer rekening met elkaar zou houden, veel mensen kijken hier alleen vanuit hun eigen standpunt maar een jongetje (mag ik iemand rond de 11 zo noemen, ook al ben ik zelf pas 14?) bekijkt alles heel anders.
En als je niet wilt reageren op jongere mensen (misschien omdat je jezelf 'beter' voelt?) doe dat dan ook niet, zou ik wel een beetje sneu vinden, maar goed, als je dat niet wil dan doe je dat lekker niet, jouw mening

.
Ik heb volgens mij behoorlijk wat tekst getypt, ik hoop dat het van een hoog-genoeg niveau is voor jullie

, hopelijk waarderen jullie het.
Bedankt voor het lezen?

?