Poster: Snoey
Ben ik nou een van de weinige die modellen 8 van de 10 niet veel aan vind?
Poster: Crazy
Dan doe je het morgennacht ?:P
Poster: DjVictorF
Net terug van een 'verjaardag'. Ging vriend van mij 'vechten' met iemand ofzo, nouja allemaal niet te begrijpen! (vooral na een paar bier niet.)
Poster: Bootstrap
Haha ik draai nu al voor de 5e keer 'Cirque De Soleil (Original Mix) - Norman Soares & Prunk' heel hard op mn HPWat een heerlijke track, hij is niet nieuw, maar wel voor mij
Poster: dacuba
Zo leerde ik eergisteren Sinister Subconsciousness kennen.. supertrack imho! Origineel is ook leuk.
Everybody needs somebody to loveeee
Hmm dat is altijd een beetje jammer.. Ik ben heel aardig tegen iedereen als ik wat gedronken heb. Ik snap echt niet dat sommige mensen agressief worden na een paar bier
Poster: DjVictorF
Ik zoek ook nooit ruzie. Alleen had hij al wel eens problemen gehad met die kerel. Alleen begreep ik alleen niet meer hoe het uiteindelijk een 'gevecht' is geworden. (Waren maar 2 klappen uitgedeeld). Echt heel raar. Misschien kan ik het morgen beter uitleggen!
Poster: Estacy
Iemand een DJM 909 nodig die verdacht veel op die van Ilja lijkt?
Hmm dat is altijd een beetje jammer.. Ik ben heel aardig tegen iedereen als ik wat gedronken heb. Ik snap echt niet dat sommige mensen agressief worden na een paar bier
Poster: Saskia
@ Winston? ja ik kan het goed vinden met stephanie ik mis de pepernoten nu ook wel
Poster: Estacy
Iemand een DJM 909 nodig die verdacht veel op die van Ilja lijkt?
Poster: Tekhead
goeie morgend saskia, goed geslapen
Poster: Mixt-Ape
Ik zeg: laat hem gewoon doen!
1000 euro is btw wel belachelijk veel, benieuwd welke randdebiel daar intrapt!