Poster: Snoey
Ben ik nou een van de weinige die modellen 8 van de 10 niet veel aan vind?
Poster: ccc
Doutze kroes zou ik al helemaal niet willen. Ze is gewoon te lekker. Daardoor ik haar niet opwinded. :/
Poster: Stephanie
X-Mas M&M's!!!
Zak nummer twee in twee dagen jaarmix monteren......nog een paar dagen en je kan me naar buiten rollen
X-Mas M&M's!!!
Poster: Bouncy
Ik eet de laatste tijd alleen maar pepernoten in de studio... alleen kruimelt dat zo...
Poster: -FLoriZ-
Het is me officieel gelukt om Windhoos 7 op XP te zetten. Victory est moi.
Pepernoten zijn op?
Pepernoten zijn op?
Poster: Bouncy
Kwam ik gister ook achter toen ik pepernoten wilde halen, grappige was wel dat ik daarna bij de lidl gratis 2 zakken van een kilo per stuk mee kreeg (ze moesten er vanaf ofzo).
M&M's zijn trouwens ook cool, die kruimellen teminste niet
Poster: WinstonPoster: Bouncy
Kwam ik gister ook achter toen ik pepernoten wilde halen, grappige was wel dat ik daarna bij de lidl gratis 2 zakken van een kilo per stuk mee kreeg (ze moesten er vanaf ofzo).
M&M's zijn trouwens ook cool, die kruimellen teminste niet
Nou heb je mazzel zeg. Maar hoe kruimelen ze? Ik zet ze meteen in zijn geheel in mijn mond en pas daar verkruimelen ze.
Poster: TimmyV(FLoriZ hiero, heb nicola's laptop nog hier staan omdat ik alle shit moest overzetten :+ ); Ik heb met een zeer legale versie van windows 7 'm over xp heen ge?nstalleerd, niet moeilijk ofzo. Nu nog paar progjes effe snel opnieuw installeren, documenten enzo zitten er nog op. De rest doet nicola zelf morgen maar, ik heb er al zat werk aan gehad om hier 7 op te krijgen ( dit kreng van een laptop dinges liep steeds vast >
Dus je start windows 7 vanuit XP? Knap gedaan dan