www.lauwsplace.com (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

LauW    posted on 18-10-2005 15:11
Nog steeds niet af maar er blijft vordering in komen. Mijn eerst flash site, gaarne u kostbare mening.

www.lauwsplace.com
Mod edit by W.i.M on 18-10-2005 20:04 (2%)

What do you think about www.lauwsplace.com ??

Vote :   

Dirkvh    posted on 13-07-2006 21:51
Ik vind t egt wel n stoere site

Maar inderdaad wat djmamo zegt, voor sommige pagina's moet je ff zoeken, en bij contact is het toch wel belangrijk.

Verder wel egt super gedaan:D
LauW    posted on 13-07-2006 21:57
En extra menutje zal dat probleem oplossen uiteraard Happy, laughing
djmamo    posted on 13-07-2006 22:18
vind het ook een beetje jammer dat je op je site zet dat je 1.566,55 euro aan platen hebt besteed.

zo lijkt het net of dat je op geld geilt. er zijn mensen die meer hebben uitgegeven aan platen.

ik kan ook niet echt je muziek style vinden die je draait, of waar je allemaal gedraaid hebt.  Foto's?

lay-out is leuk maar eigenlijk is het maar een slechte site.
www.moonentertainment.nl
LauW    posted on 13-07-2006 22:37
Zoek je een nieuwe hobby, flame op lauw ofzo Dat geld staat gewoon bij een rijtje van statestieken over mn platen wat uit excel komt, tuurlijk weet ik wel dat ik nog niet veel platen heb enzo, boeie..waar je je wel niet aan kan ergeren

En de rest... m'n nieuwe site is nog in constructie wat wel duidelijk was dacht ik, op mn oude site staat die info allemaal wel dus dan mag je er vanuit gaan dat dat op mn nieuwe site komt Winking my eye
djmamo    posted on 13-07-2006 22:43
Poster: LauW
Zoek je een nieuwe hobby, flame op lauw ofzo Dat geld staat gewoon bij een rijtje van statestieken over mn platen wat uit excel komt, tuurlijk weet ik wel dat ik nog niet veel platen heb enzo, boeie..waar je je wel niet aan kan ergeren

En de rest... m'n nieuwe site is nog in constructie wat wel duidelijk was dacht ik, op mn oude site staat die info allemaal wel dus dan mag je er vanuit gaan dat dat op mn nieuwe site komt Winking my eye

nee hoor ik heb geen nieuwe hobby, doe nog steeds veel in de muziek.

vind het gewoon stom als mensen er bij gaan zetten hoeveel iets kost, wat maakt het nu uit?

en over je site, probeer alleen maar tips te geven maar ach je zal het niet begrijpen natuurlijk
www.moonentertainment.nl
LauW    posted on 13-07-2006 23:09
Maakt niks uit, maar als ik vinyls koop vul ik gewoon alle info erover in een databaseje . Geeft leuke stats + dat ik later weet wat ik ervoor betaald hebt, mocht ik iets verkopen Happy, laughing

En nee sorry, jouw begrijp ik niet helemaal..
Lukaz    posted on 13-07-2006 23:31
Poster: djmamo
vind het ook een beetje jammer dat je op je site zet dat je 1.566,55 euro aan platen hebt besteed.

zo lijkt het net of dat je op geld geilt. er zijn mensen die meer hebben uitgegeven aan platen.

ik kan ook niet echt je muziek style vinden die je draait, of waar je allemaal gedraaid hebt. Foto's?

en over je site, probeer alleen maar tips te geven

Als je tips wilt geven is het misschien handig om te zeggen hoe hij het wel zou kunnen aanpakken! inplaats van alleen maar te zeggen dat is slecht en dat komt dom over.. Winking my eye
(das mijn tip aan jouw)
greup    posted on 13-07-2006 23:35

ik kan ook niet echt je muziek style vinden die je draait, of waar je allemaal gedraaid hebt.  Foto's?

Met deze post is NIETS mis. ( op die laatste regel na, die wat mooier verwoord had kunnen worden) Gewoon een simpele mening waar je wat mee zou KUNNEN doen. als jij een andere mening hebt.... dan doe je er toch lekker niets mee.

Het is maar net hoe je iets wilt lezen

(en daarbij zou ik als ik jou was toch ook even dat van dat geld weghalen)

En ik wil vragen of mensen posten wat MINDER persoonlijk willen opvatten. Natuurlijk worden er dingen gezegt waar jij anders over kan denken, maar ga dan niet gelijk op je achterste poten staan.
Mod edit by greup on 13-07-2006 23:41 (40%)
Lukaz    posted on 13-07-2006 23:44
Ik zeg ook niet dat daar wat mis mee is...

Ontopic:
Ik had de Site een paar dagen geleden al gechect! Ziet er over het algemeen goed uit! Het is iets anders.. Ik zelf vind het oude wel mooier.
Ga je de nieuwe houden? dan zou ik door de foto van booth die je nu gebruikt even een effectje gooien  en met een getint kleurtje..
User edit by Lukaz on 13-07-2006 @ 23:49:13 (100%)
LauW    posted on 13-07-2006 23:46
Nouja hij zegt dat het een slechte site is omdat die nog een aantal dingen mist, terwijl die nog in contructie is.. Die dingen had ik zelf natuurlijk ook wel in mn hoofd Happy, laughing Mijn vraag was meer, is het ivm mn oude site een verbetering ofniet.

En tja jij zegt, het is maar net hoe je het wil lezen.. maar je kan meningen ook op 2 manieren geven natuurlijk..
Jorrit    posted on 14-07-2006 00:04
Ik vond juist die vinyldatabase erg leuk! Leuk om te zien hoe toegewijd iemand is aan z'n hobby, en dus een database opzet. Zo ziet de eventuele boeker ook nog eens van welke aard de persoon is: georganiseerd en open.

Maar dit is mijn mening.

Tsja dan houd het op he.

DonBasco    posted on 14-07-2006 11:22
Hee LauW,

Ik vind het mooi hoe je het technisch hebt opgezet, echt fraai.
Mijn opmerkingen:
- ik ben het eens met andere posts dat je de prijzen beter weg kunt halen, zowel bij de apparatuur als de platen. Je kunt het bestandje toch kopieren naar een versie zonder euro's.
- de associatie die ik krijg bij je nieuwe site is dat je wel een echte slaapkamerdj/producer bent. Misschien is dat wel wat je wil, maar het oogt natuurlijk niet professioneel. Als ik je agenda bekijk zie juist dat je regelmatig voor publiek draait.
Net zoals bij alle communicatie-uitingen is het belangrijk dat je je van tevoren afvraagt wat je wil vertellen en wat je wilt uitstralen. Dat moet wel de basis zijn voor je een site opzet. Het lijkt er nu op dat je de site hebt opgezet nav de foto en dat is misschien zonde.

Om toch te eindigen met iets positiefs: Al met al vind ik het wel een mooie site

ps misschien kan je ook nog wat bedenken met het bed (links)......
Greenfielt    posted on 14-07-2006 11:47
Hey Lauw,

Ik vind de opzet van de site goed gemaakt. Inderdaad zou ik de prijzen en dergelijke weglaten want daar hebben andere mensen toch niets aan.

Daarnaast, als je op bijvoorbeeld je booth heb geklikt, komt het menuutje naar boven. Maar je kan dan nog wel steeds op de achtergrond andere plekken aanklikken. Ik weet niet of dit uit te schakelen valt (ben echt een n00b met flash) maar dat zou in mijn ogen beter staan. Voor de rest helemaal goed.! Happy, laughing
LauW    posted on 17-07-2006 09:21
@donbasco

Kijk daar heb ik tenminste wat aan. Ik moet je daarmee wel gelijk geven. Ik weet alleen niet hoe ik dat ga oplossen, misschien mn site in 2en splitsen, lauw @ work & lauw @ home ofzo.

Maar mn oude site wil ik dan zoiezo aanpassen want die is niet slim opgezet, de nieuwe laad veel sneller en wreed geen 3000% proccesorkracht :P Maarjah dat komt omdat ik nu iets meer ervaring met flash heb.

Dat geld shit haal ik dan wel weg, alleen bij apparatuur staat daar niks over volgens mij Headscratch

@greenfielt

Ja dat kan, alleen persoonlijk vond ik het wel makkelijk eerlijk gezegt. Ook omdat sommige menu's niet over heel het beeld vallen, en dan is het toch onzin om weer op menu te klikken Happy, laughing
Verjicke    posted on 18-07-2006 20:22
Zeer mooie site blijf eraan werken vindt hem erg mooi!

This is an old Topic

No new postings for 6.900 days.
 Post CommentThat would be 230 months
or a whopping 18.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

47 Users online: 4 Guests (43 Unknown)
Pages generated today : 3.112
Most visitors online this month : 128
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.557.364