Poster: LauW
Zoek je een nieuwe hobby, flame op lauw ofzoDat geld staat gewoon bij een rijtje van statestieken over mn platen wat uit excel komt, tuurlijk weet ik wel dat ik nog niet veel platen heb enzo, boeie..waar je je wel niet aan kan ergeren
En de rest... m'n nieuwe site is nog in constructie wat wel duidelijk was dacht ik, op mn oude site staat die info allemaal wel dus dan mag je er vanuit gaan dat dat op mn nieuwe site komt
Poster: djmamo
vind het ook een beetje jammer dat je op je site zet dat je 1.566,55 euro aan platen hebt besteed.
zo lijkt het net of dat je op geld geilt. er zijn mensen die meer hebben uitgegeven aan platen.
ik kan ook niet echt je muziek style vinden die je draait, of waar je allemaal gedraaid hebt. Foto's?
lay-out is leuk maar eigenlijk is het maar een slechte site.
en over je site, probeer alleen maar tips te geven
vind het ook een beetje jammer dat je op je site zet dat je 1.566,55 euro aan platen hebt besteed.
zo lijkt het net of dat je op geld geilt. er zijn mensen die meer hebben uitgegeven aan platen.
ik kan ook niet echt je muziek style vinden die je draait, of waar je allemaal gedraaid hebt. Foto's?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.