Line-up Innershitty 2005
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : In vind de Line-up van Innershitty 2005

-Beter dan ooit tevoren!!!
-Net zo goed als normaal
-Net zo slecht als normaal
-Nee, wat hebben ze gedaan??!?!?

Voting is only possible for our Members
Wammes    posted on 18-10-2005 14:03
De line-up voor Innershitty dit jaar is helemaal anders! Andere stijlen en andere DJ's! Tiesto is niet meer... tijd voor muziek! Hoe denk jij er over?

http://innercity.id-t.com
Mod edit by W.i.M on 25-10-2005 19:10 (6%)

What do you think about Line-up Innershitty 2005 ??

Vote :   

Leon    posted on 18-10-2005 14:22
Tja niet echt zo'n geweldige line-up. Ben er vorig jaar niet geweest maar hadden ze wel een Q-dance stage en Monika Kruse Thumbs Up
Dit jaar niet veel soeps buiten 2manydj's, Tiga, Dave Clarke, Bates en Kleinenberg, dus mij zul je er niet vinden
denricco    posted on 18-10-2005 19:33
lekker gewaagd geprogrammeerd vind ik. Denk dat ik hier wel heen ga, zitten veel goeie dj's tussen die komende jaren veel mooie dingen gaan doen denk. Alleen de urban eclectic had wel samen in één zaal gemogen met hiphop / breaks en dan in de andere zaal een andere stijl.
FrankH    posted on 18-10-2005 19:58
Ik vind het echt vet en de kans is ook erg groot dat ik er weer bij ben dit jaar Happy, laughing

EDIT: Best triest eigenlijk om Innercity Innershitty te noemen omdat je leeghoofdige hardstyle zaaltje er dit jaar niet bij is.
User edit by FrankH on 18-10-2005 @ 20:06:38 (100%)
Wammes    posted on 19-10-2005 10:24
FrankH: die naam heeft Innershitty in de afgelopen jaren al opgebouwd, misschien dat het dit jaar voor het eerst weer Innercity mag heten, omdat het hardstyle zaaltje er juist niet bij is! Wat een vooroordelen gelijk over mijn muziekvoorkeur...

Powel    posted on 19-10-2005 11:48
Nou het techno zaaltje hebben ze toch leuk gevuld hoor!
Wammes    posted on 19-10-2005 12:20
En minimal: Booka Shade (Live)

FrankH    posted on 19-10-2005 16:09
Poster: Wammes
FrankH: die naam heeft Innershitty in de afgelopen jaren al opgebouwd, misschien dat het dit jaar voor het eerst weer Innercity mag heten, omdat het hardstyle zaaltje er juist niet bij is! Wat een vooroordelen gelijk over mijn muziekvoorkeur...

Sorry ik dacht dat jij de term Innershitty geintroduceerd had, ik heb geen vooroordelen over jou muziekvoorkeur, maar (al dan niet terechte) vooroordelen over mensen met die muziekvoorkeur.

Ik vind het onterecht dat het de afgelopen jaren Innershitty mocht heten, vorig jaar was een slechte editie ivm met die korting op de kaartverkoop. Maar oa het jaar daarvoor (thema BraziliëWinking my eye was het een top editie. Met een fenomenale line up en goede aankleding.
denricco    posted on 19-10-2005 20:00
was er toen helaas niet bij met dat brazilië thema, maar dat zat echt goed in elkaar, heb toen live via id&t radio geluisterd, maar dat was me een flink feestje daar. Sfeer klonk echt top en natuurlijk een erg goed bedacht thema... brazilië: ritmische muziek, vrouwen, carnaval, vrouwen, tropisch, vrouwen en lekker weer! Wat wil je nog meer?
Leon    posted on 19-10-2005 22:21
Poster: FrankH
Poster: Wammes

Sorry ik dacht dat jij de term Innershitty geintroduceerd had, ik heb geen vooroordelen over jou muziekvoorkeur, maar (al dan niet terechte) vooroordelen over mensen met die muziekvoorkeur.

Ik vind het onterecht dat het de afgelopen jaren Innershitty mocht heten, vorig jaar was een slechte editie ivm met die korting op de kaartverkoop. Maar oa het jaar daarvoor (thema BraziliëWinking my eye was het een top editie. Met een fenomenale line up en goede aankleding.

Lekker in hokjes denken...

Wat voor vooroordelen heb je dan over die mensen als ik vragen mag? Desnoods openen we gewoon een nieuw topicje hierover. Want ik draai zelf hardstyle namelijk... wil ik toch wel weten hoe je over me denkt terwijl je me niet kent.
Wammes    posted on 19-10-2005 23:51
Kan iedereen zich nog de eerste Innercity (20 februari 1999; kosten 65 florijnen; Jean, Jeff Mills, JP, Luke Slater, Sven Väth en Tjestoo) herinneren? Ik was er toen niet bij, omdat ik ziek op bed lag. Heb toen alles later gelezen / gehoord.... Even geheugen opfrissen... Dat incident met die jassen toen? Toen die 'onopgeleide zonnebank gebruinde anabole apen van Reps' niks konden doen toen de garderobes geplunderd werden. Dat heeft - althans in mijn vriendenkring - snel geleid tot de naam Innershitty....

FrankH    posted on 20-10-2005 15:43
Poster: Leon

Lekker in hokjes denken...

Wat voor vooroordelen heb je dan over die mensen als ik vragen mag? Desnoods openen we gewoon een nieuw topicje hierover. Want ik draai zelf hardstyle namelijk... wil ik toch wel weten hoe je over me denkt terwijl je me niet kent.

Ik denk niet in hokjes, dat is voortgekomen uit ervaringen. En je moet het niet uit zijn verband rukken, want ik denk helemaal niets over jou. En ik denk niet zomaar over iedereen wat, ik heb zo mijn bedenkingen over een kleine groep mensen die hardstyle/hardcore leuk vinden. Net zo goed als dat mensen bedenkingen mogen hebben over mensen die van techno houden (zoals ik) of mensen die van death metal houden. En even voor de duidelijkheid ik heb zelf ook een aantal hardcore/hardstyle platen in mijn collectie. Ze zijn welliswaar op 1 hand te tellen, maar ik heb er wel een aantal.

@ Wammes: Innercity Brasil was echt super. Ik hoop dat de sfeer van toen er deze editie weer is. Ik heb wel gehoord dat er, omdat er minder zalen in gebruik zijn maar de helft van de RAI gebruikt gaat worden. Dat komt de reistijd tussen de zalen wel ten goede :P
User edit by FrankH on 20-10-2005 @ 15:44:06 (18%)
CastroLeChina    posted on 25-10-2005 14:06
ik ga 100% zeker
ik vind het een vette line up
Geen hardstyle,geen trance(dat had van mij wel gemogen want ik vond ook dat Marco V er moest staan)
maar gelukkig de Qstage er niet zeg

Minimal en lekker Funky Techno van Dave Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 7.260 days.
 Post CommentThat would be 242 months
or a whopping 19.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

174 Users online: 112 Guests (62 Unknown)
Pages generated today : 13.282
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.706.673