Poster: WammesFrankH: die naam heeft Innershitty in de afgelopen jaren al opgebouwd, misschien dat het dit jaar voor het eerst weer Innercity mag heten, omdat het hardstyle zaaltje er juist niet bij is! Wat een vooroordelen gelijk over mijn muziekvoorkeur...
Poster: FrankHPoster: WammesFrankH: die naam heeft Innershitty in de afgelopen jaren al opgebouwd, misschien dat het dit jaar voor het eerst weer Innercity mag heten, omdat het hardstyle zaaltje er juist niet bij is! Wat een vooroordelen gelijk over mijn muziekvoorkeur...
Sorry ik dacht dat jij de term Innershitty geintroduceerd had, ik heb geen vooroordelen over jou muziekvoorkeur, maar (al dan niet terechte) vooroordelen over mensen met die muziekvoorkeur.
Ik vind het onterecht dat het de afgelopen jaren Innershitty mocht heten, vorig jaar was een slechte editie ivm met die korting op de kaartverkoop. Maar oa het jaar daarvoor (thema Braziliëwas het een top editie. Met een fenomenale line up en goede aankleding.
Poster: Leon
Lekker in hokjes denken...
Wat voor vooroordelen heb je dan over die mensen als ik vragen mag? Desnoods openen we gewoon een nieuw topicje hierover. Want ik draai zelf hardstyle namelijk... wil ik toch wel weten hoe je over me denkt terwijl je me niet kent.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.