Poster: V-Ray
Ik gebruik m'n HDJ2000 misschien 4 keer per week en nu na anderhalf jaar ziet ie er nog steeds als nieuw uit en werkt uitstekend. Ik denk toch dat het aan het gebruik zou moeten liggen. Ik ben zelf altijd bijzonder zuinig met m'n spullen en dat vertaalt zich dan ook in spul wat er altijd goed uit ziet en niet snel door eigen schuld stuk gaat.
Gebruik je hem thuis, of sleep je hem met je cdmappen 4 keer per week mee naar clubs/cafe's waar je 5 tot 7 uur staat te draaien.
En uiteindelijk breekt elke koptelefoon, het is een gebruikers voorwerp. Alleen dit werd aangekondigd als onverwoestbaar, en wanneer het net zo snel kapot gaat / beschadigt / vies wordt als andere koptelefoons (en soms wel eerder dan andere) dan kan je wachten dat mensen gaan klagen. Zeker wanneer het een stuk duurder is dan de andere A-klasse merken.
En dat bekende dj's een bepaalde koptelefoon gebruiken, wil niet zeggen dat ze bij hun niet kapot gaan. Dit zijn meestal gesponsorde koptelefoons die vaak regelmatig vervangen worden.
Zo heeft vorig jaar, of dat jaar ervoor (weet niet meer uit me hoofd) alle dj's uit de djmag top100 de HDJ2000 gratis in de brievenbus gekregen. Daarom hebben een hoop dj's op eens deze koptelefoon.
En neem Tiesto die zijn kop telefoon vroeger bij elke gig het publiek in gooide, die heeft dus elke keer een nieuwe. En bij zijn concert in 2004 verbruikte hij er meerdere op 1 avond.