De Late Leeuw Chat Corner Deel 28 (28/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Boyd    posted on 24-11-2009 22:37
Welkom in de LateLeeuw, DE chatlounge van DJR.

Neem plaats achter de DJ-Booth.

Of neem een drankje in een van onze stijlvolle bars.

Mocht je zijn vastgelopen in je laatste productie of mix, of heb je om een andere reden niks te doen? Dan heb je nu wat te lezen in de bibliotheek:

Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 26
Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 27

Het gezelligste topic van DJR,
Maar maak het niet te gek!
Dus geen dubbelposts, spam etc...

Praten over chocolademelk of boterkoek mag ook nietCool
Uitgezonderd kippebotje.

User edit by Boyd on 04-12-2009 @ 21:56:22 (61%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 28 ??

Vote :   

DAW    posted on 05-12-2009 10:16
haha...... en niet zoveel illegaal downloaden...Cool
http://EOSfotografie.nl
User edit by DAW on 05-12-2009 @ 10:16:33 (2%)
Esmee    posted on 05-12-2009 10:30
Poster: Dj_Fantasy
Esmee voor die Nokia 5800 en 5530 check hier eens wat info over.

aangezien ik de 5800 goedkoper kan krijgen dan de 5530, en die 5800 beter is dan de 5530... is voor mij de keuze snel gemaakt Cool

maar hoe werkt t hele abbo gebeure nou...
even als voorbeeld bij hi, heb je 75 bel min./150 smsjes.
kun je dan 75 bellen + 150 smsjes sturen? of is het 75 bellen of 150 smsjes sture? en hij kpn? daar is het 100/100 hoe werkt het daar Cool ik ben echt een leek qua abbo's...
niiicola    posted on 05-12-2009 10:30
Yeah, opgelost... Ik moest gewoon ff al m'n Temporary Internet Files verwijderen Happy, laughing
Gewoon.
MaximDJ    posted on 05-12-2009 10:42
Mijn god wat een gezeur weer tussen Bouncy en Snoey, t zal is niet tussen hun 2 wezen. Tis altijd wel
??n van beide. Bouncy geeft ook veel goede informatie, vindt het niet gek dat hij wil kappen met DJR. aangezien niks wordt hier in dank afgenomen...En Snoey moet meestal reactie's geven die ook nergens op slaan.?
Party Sensations. Excellence in entertainment.
niiicola    posted on 05-12-2009 10:45
Laat het nou maar gewoon achterwegen.... Geen zin in nog meer gezeik van iedereen...
Gewoon.
Saskia    posted on 05-12-2009 10:48
Nee laten we vrede sluiten op deze mooie 5 decembermorgen.

En dat kale kutjes gedoe vind ik ook een beetje respectloos.
Bedankt.
Roov    posted on 05-12-2009 10:52
Poster: Saskia
Bedankt.

Al die respectloze Soesters..
justjustin    posted on 05-12-2009 11:02
Poster: Saskia
Nee laten we vrede sluiten op deze mooie 5 decembermorgen.

Bedankt.

Agreeeeee! Cool
Ashley    posted on 05-12-2009 11:03
woo niveau ligt wel erg laag op t moment..

dan zal ik maar even iets leuks vertellen althans ik vind het leuk Happy, laughingnet vanaf kwart over 8 voor het postkantoor gaan staan.. ging pas 10 uur open. moest en zou een kaartje bemachtigen voor john mayer in de hmh 2 juni met 3 vriendinnen. mijn voeten en handen waren aan het eind gevoelloos, maar gelukt! Happy, laughing 1 persoon na ons, dikke pech> uitverkocht!toch wel blij dat ik erzo vroeg ben gaan staan Cool
iemand die john mayer kent en hem goed vind?
Maar wat nou als het lukt, mama?
Crazy    posted on 05-12-2009 12:15
Poster: Ashley
woo niveau ligt wel erg laag op t moment..

dan zal ik maar even iets leuks vertellen althans ik vind het leuk Happy, laughingnet vanaf kwart over 8 voor het postkantoor gaan staan.. ging pas 10 uur open. moest en zou een kaartje bemachtigen voor john mayer in de hmh 2 juni met 3 vriendinnen. mijn voeten en handen waren aan het eind gevoelloos, maar gelukt! Happy, laughing 1 persoon na ons, dikke pech> uitverkocht!toch wel blij dat ik erzo vroeg ben gaan staan Cool
iemand die john mayer kent en hem goed vind?

Uit m'n hoofd is het een gitarist toch ? Of zit ik er nou helemaal naast?Cool
RiX    posted on 05-12-2009 12:34
@ Crazy: outch... John Mayer: your body is a wonderland, waiting on the world to change, daughters, who says... goede artiest al vind ik het onderwerp van zijn songs niet altijd even aantrekkelijk.
NielsR    posted on 05-12-2009 12:44
Ik wil een smartphone aanshaffen maar ik kan niet kiezen welke.
Ik ben aan het twijvelen tussen een iPhone (voor de veel applicaties) de BlackBerry Storm (ik wou altijd al een blacberry :D) en een HTC telefoon met google android (voor de open source :D).
Welke raden jullie aan ?
Bootstrap    posted on 05-12-2009 12:49
Poster: NielsR
Ik wil een smartphone aanshaffen maar ik kan niet kiezen welke.
Ik ben aan het twijvelen tussen een iPhone (voor de veel applicaties) de BlackBerry Storm (ik wou altijd al een blacberry :D) en een HTC telefoon met google android (voor de open source :D).
Welke raden jullie aan ?

Ik heb alleen ervaring met de iPhone. Maar eigenlijk alleen maar goede ervaringen mee Happy, laughing Er zijn een paar kleine nadelen zoals de batterijduur van 2 dagen. Ook zit er geen flitser op. Maar daar lig ik niet wakker van. Je moet voor jezelf even beslissen of je het grote nadelen vindt.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Saskia    posted on 05-12-2009 12:50
Ik had bij bol.com cd's gekocht en nu is er eentje wat later. Krijg ik een tegoed bon van 10 euro! Omdat de cd er niet voor sinterklaas is (ik hoefde hem niet eens voor sinterklaas) dus erg nette service van bol.com Happy, laughing
main    posted on 05-12-2009 12:50
ik zou een windows mobile kopen (heeft een vriend van me) is heeeeele relaxte telefoon
NielsR    posted on 05-12-2009 12:56
Poster: main
ik zou een windows mobile kopen (heeft een vriend van me) is heeeeele relaxte telefoon

Die heb ik ook al uitgetest kvind die niet echt zo goed.
en dit artikel al gelezen?
justjustin    posted on 05-12-2009 13:01
En ik zou een blackberry kopen...

+goed besturingssysteem
+Niet iedereen heeft er 1 (als een iphone)
+Prettig toetsenbrod
+looks

-------------------------

-Misschien het aantal apps beschikbaar, het zijn er een stuk minder dan iphone en een minder fun factor.

Met dank aan je mede djr's weet je het nu waarschijnlijk helemaal niet meer welk toestel je wil nemen
Bootstrap    posted on 05-12-2009 13:01
Sorry maar ik vind windows mobile ook keihard zuigen van wat ik ervan heb gezien.. Zeker als je het vergelijkt met een iPhone, wereld van verschil.

Veel van die samsung touch screens zijn trouwens ook erg traag en schokkerig. Ik heb een keer zo'n samsung omnia in de winkel getest. Ik vond het echt een bagger ding. Werkte erg schokkerig en traag. Volgens de verkoper was ik de eerste die hem niet goed vond en hij was het met me eens. Ik zou alle telefoons waar je interesse in hebt gewoon uitproberen.

Wat ik overigens helemaal belachelijk vind is dat verkopers in sommige winkels je heel raar aankijken als je iets wil uitproberen voordat je het koopt. Dat is juist de reden waarom ik naar een winkel ga, anders kocht ik het wel via internet.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
niiicola    posted on 05-12-2009 13:01
En wat vind je van de HTC Touch Pro 2?
Of de Palm Treo...
Of de Blackberry Bold9700?
Gewoon.
Jorrit    posted on 05-12-2009 13:16
Poster: main

Ik zou het niet doen, heeeeelemaaal geen relaxte telefoon (ik heb er een).

Ik heb een HTC Touch Diamond 2 met WM 6,1:
- Loopt meerdere malen per week vast.
- 'Verliest' vaak ineens je e-mailinstellingen, waardoor je opnieuw moet opstarten.
- Instellingen zijn een hel, voordat ik fatsoenlijk verbinding had met het netwerk van hi (hi biedt geen 'instelling smsjes aan voor HTC) was ik twee dagen verder.
- Appstore is een groot drama (drama als in: 12 applicaties, waarvan 10 betaald, en 11 onbruikbaar).
- Applicaties blijven aanstaan als je ze wegdrukt, dus dan moet je rechtsbovenin op een mini-vakje klikken waarin je applicaties definitief uit kan zetten.
- Updates: vergeet het maar, nog nooit fatsoenlijk verbinding gekregen met windows-updater.
- Update van 6,1 naar 6,5? Dan ben je dus al je gegevens kwijt als je bijvoorbeeld thuis een apple-computer hebt staan (slim van windows...)
- Synchronisatie met agenda, muziek en contactpersonen is vreselijk omslachtig. Als je op Windows zit krijg je er vage sync-software bij, als je op Mac zit kan je het bijna vergeten (of je moet sotware willen aanschaffen).

Ik heb er bijna elke dag spijt van dat ik geen iPhone heb gekozen, maar die Touch Diamond 2 bij Hi was lekker goedkoop. Ik heb een eerste generatie iPod Touch, wat min of meer een verouderde iPhone is zonder belfuncties. De appstore is geweldig, de user interface is zo intuitief dat zelfs m'n pa er mee kan werken, hij is in 2,5 jaar nog nooit vastgelopen, synchronisatie is een fluitje van een cent, etc etc etc.
HTC maakt wel mooie telefoons, maar ik zou nooit meer een HTC met Windows Mobile kopen...

Mod edit by Jorrit on 05-12-2009 13:23 (18%)
Bouncy    posted on 05-12-2009 13:37
Poster: MaximDJ
Mijn god wat een gezeur weer tussen Bouncy en Snoey, t zal is niet tussen hun 2 wezen.

Als ik nou eens wist hoe het komt, Snoey lijkt me best een toffe gast... Ik bedoel, ik heb geen kwaad in de zin en ik ben net een spiegel, als je tof doet tegen mij, doe ik tof terug! :D
Ook vind ik het ernstig dat mensen hier niet bereid zijn om ruzie's op te lossen of uit te praten!
niiicola    posted on 05-12-2009 13:39
LATEN WE ER NOU OVER OPHOUDEN!!!
Gewoon.
ThijsG    posted on 05-12-2009 14:39
Poster: Esmee

hoe werkt het daar Cool ik ben echt een leek qua abbo's...

75min/150 sms betekend dat je 75 minuten kan bellen of 150 smsjes kan sturen. Of alles daartusenin zoals 60min bellen en 30 sms'jes(2 sms'jes=1belminuut)
100/100 is dus gewoon 100min of 100sms of alles daar tussenin zoal 40min bellen en 60 smsjes(1sms=1belminuut)
Poster:?niiicola
En wat vind je van de HTC Touch Pro 2?
Of de Palm Treo...
Of de Blackberry Bold9700? 
Of de Blackberry Storm2?
Of de Palm Pre?
Of de HTC HD2?
Of de Sony Ericsson Satio?
Of de Nokia N900?

Flexii    posted on 05-12-2009 14:43
Poster: niiicola
LATEN WE ER NOU OVER OPHOUDEN!!!

dat ja, strak plan

Ik zie dat veel mensen hier een Iphone hebben, ik vind dat abbo so tering duur en als je dan kijkt wat je aan belminuten en sms hebt, valt dat vies tegen vind ik?
wat voor abbo hebben jullie bij je iphone?
Esmee    posted on 05-12-2009 14:43
Poster: ThijsG

75min/150 sms betekend dat je 75 minuten kan bellen of 150 smsjes kan sturen. Of alles daartusenin zoals 60min bellen en 30 sms'jes(2 sms'jes=1belminuut)

100/100 is dus gewoon 100min of 100sms of alles daar tussenin zoal 40min bellen en 60 smsjes(1sms=1belminuut)

thnx Winking my eye

239 Users online: 12 Guests (227 Unknown)
Pages generated today : 55.518
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.443.892