Poster: Esmee
die hi prepay messenger phone heb ik net even getest... ik vind m toch wel erg groot in mn broek zegmaar... samsung star is wel leuk... maar ik vind Nokia eigenlijk mij meer aanspreken dan Samsung... is t nogsteeds zo dat je supersnel perongeluk op internet drukt? bij mn oude samsung had ik wel eens dat ik perongeluk op internet kwam en dat ik daar pas 2 uur later achter kwam...
nu gaat de keuze tussen:
samsung star
nokia 5800
en ik zag net nog de nokia 5530, deze heeft geen gps en zit een 4 gig kaartje bij ipv 8 gig...
zijn er verder nog verschillen? buiten dat de 5530 goedkoper is dan de 5800.
Poster: kippebotje
ruiten van de buren der uit??
Poster: TimmyV
Stop is met dit gedoe. We zijn hier voor de gezelligheid, niet om elkaar af te zeiken. Late Leeuw toch? Neem nog een biertje of Jillz...
Bouncy bedoelt het goed(denk ik) maar brengt het gewoon op een andere manier waar sommige niet tegen kunnen. Dat is niet de bedoeling om hem af te kraken. Als hij iets fout heeft of je bent het er niet mee eens dan corrigeer je hem gewoon. Op Een Normale Manier!!!!!
Ook jij Bouncy zou op een andere manier kunnen reageren op posts. Niet vervelend bedoelt, maar zoals je ziet ergeren mensen zich hieraan.Hier en daar wat smiley's kan ook helpen om je post op te vrolijken.
We zijn hier om elkaar te helpen, informatie te delen. Dus hou het gezellig alsjeblieft!
Poster: Adrien1989
Ik ondersteun kale kutjes?
Poster: T_G
We benne op de wereld om elkaa om elkaa te helepuh nie waar
Poster: Roov
Ik ondersteun Adrien
Poster: Yorick
HDJ2000 KAPOT!
Poster: Yorick
HDJ2000 KAPOT!
Poster: RemcoV
Sowieso dat alle Soest-Gangsters hier kale kutjes ondersteunen.
Poster: niiicola
WTF, het virus zorgt ervoor dat ik geen virusscanners kan installeren...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.