De Late Leeuw Chat Corner Deel 28 (24/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Boyd    posted on 24-11-2009 22:37
Welkom in de LateLeeuw, DE chatlounge van DJR.

Neem plaats achter de DJ-Booth.

Of neem een drankje in een van onze stijlvolle bars.

Mocht je zijn vastgelopen in je laatste productie of mix, of heb je om een andere reden niks te doen? Dan heb je nu wat te lezen in de bibliotheek:

Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 26
Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 27

Het gezelligste topic van DJR,
Maar maak het niet te gek!
Dus geen dubbelposts, spam etc...

Praten over chocolademelk of boterkoek mag ook nietCool
Uitgezonderd kippebotje.

User edit by Boyd on 04-12-2009 @ 21:56:22 (61%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 28 ??

Vote :   

Bouncy    posted on 04-12-2009 07:32
Poster: Tomazos
Poster: Bouncy

Ten eerste voel ik mezelf zeer vereerd dat mensen mijn hyves volgen en in de gaten houden, ten tweede was het toch algemeen bekend dat Esm?e en ik meer zijn dan alleen vrienden?

nee vertel es..
jullie neuke weleens of is er meer?Happy, laughing

(dacht dat alleen ik en sas een relatie hebben/hadden op dit forum:$)

Wat we allemaal wel/niet doen hou ik effe in t midden, maar loop effe naar de bibliotheek en lees deeltje 25 (ofzo) eens terug!
Sandr    posted on 04-12-2009 09:12
Poster: ccc
Zijn er al mensen die Jillz hebben gedronken?

Weet er iemand toevallig of je dit ook in liter flessen ofzo kan krijgen? Tongue

Jup, in de zomer vind ik het perfect! Lekker fris en niet te zwaar, een ideaal strand drankje!
Op liter flessen heb ik het nog nooit gezien. Wij hebben het in de Hooizolder wel op de tap gehad!

Poster: LLCoolP

Voor ons als DJ wel handig, weet je meteen welke plaat je in huis moet hebben!

Maar ik bekijk het zo:
normaal vroeg iemand aan je;
Jij als dj, moet toch zeker wel weten hoe dit vet plaatje heet?!(en je maakt weer ff een babbeltje en mensen zien dat je verstand van muziek hebt).

Maar nu staat iedereen wat suf naar zijn telefoon te kijken op de dansvloer niet echt sociaal he!

Vroeger werd ook niet elke plaat 10 keer geremixed. Ik luister nu een altijd een paar remixjes en pak daar de 2 bruikbaarste uit. De rest vergeet ik!
Play that funky music white boy....
Saskia    posted on 04-12-2009 10:43
Zijn er al mensen die Jillz hebben gedronken?

Weet er iemand toevallig of je dit ook in liter flessen ofzo kan krijgen? Tongue

I LOVE JILLZ!? Nog niet in literflessen gezien.. alleen losse flesjes per 4 ofzo.. Best duur spul eigelijk maar ik vind het echt heerlijk Happy, laughing hele zomervakantie jillz gedronken haha

Edit: Nu zie ik dat Sandr dat ook heeft gedaan haha Winking my eye
User edit by Saskia on 04-12-2009 @ 10:44:44 (18%)
Xtremer    posted on 04-12-2009 10:47
iPhone 3G voor de 4e keer kapotCool. Hoe ik het voor elkaar krijg is me nog steeds een raadsel.
2 weekjes wachten, dan heb ik weer een nieuweCool.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
FML    posted on 04-12-2009 10:55
Jillz word niet gemaakt in liter flessen Happy, laughing
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
ccc    posted on 04-12-2009 11:15
Poster: Luni-B
Jillz word niet gemaakt in liter flessen Happy, laughing

Balen. Wordt eens tijd dan.

5 euro voor 4x23cl vind ik toch wel prijzig.

Zometeen eens ff uitzoeken of het ook goedkoper te krijgen is.
Sandr    posted on 04-12-2009 12:03
In de Hooizolder, van de tapWinking my eye

Draait ook nog eens een hele goede Dj.. tel uit je winst!

Edit: Alhoewel, een muntje kost 2 euro dus zal niet goedkoper zijn. En die goede Dj heeft ook wel eens een mindere dag... Hmm twijfelachtig!
User edit by Sandr on 04-12-2009 @ 12:04:18 (100%)
justjustin    posted on 04-12-2009 12:22
Vraagje (VINDT HET NIET EGT TOPIC-WAARDIG)

Wie weet een goede kwaliteit microfoon, het liefste wat gelijk?via usb is aan te sluiten is.
Prijs maakt niet zoveel uit maar het moet wel fatsoenlijk blijven!
Mic is nodig om vocals en zang op te nemen...

Iemand suggesties/ervaringen?

ccc    posted on 04-12-2009 12:24
Ik heb eens wat gezocht over dat Jillz.
En toen kwam ik ook iets tegen van Strongbow Gold.

Dit zou hetzelfde zijn als Jillz alleen minder zoet. Iemand ervaring met dit goedje? Heb het zelf nog niet gehad.
justjustin    posted on 04-12-2009 12:34
Renzis    posted on 04-12-2009 12:54
Poster: justjustin
Cdj dieven in club!

Stijlloze actie.

@Justjustin's eerdere post. Ik zelf gebruik de Shure SM58, ik zie vaker bij gearlists van grote producers deze terug komen. Kost nieuw dacht ik iets van 150 eu. Is overigens niet via usb aan te sluiten, is praktisch geen enkele mic dacht ik. Dan moet je er een externe geluidskaart tussen knallen, of via de jack je pc inpluggen
Bouncy    posted on 04-12-2009 13:02
Sm58 is echt een live gooi en smijt mic, voor studiogebruik kun je toch echt wat beters krijgen, bijvoorbeeld de shure beta 87 ofzo
Renzis    posted on 04-12-2009 13:10
Poster: Bouncy
Sm58 is echt een live gooi en smijt mic, voor studiogebruik kun je toch echt wat beters krijgen, bijvoorbeeld de shure beta 87 ofzo

Ik gooi en smijt graag (A)
justjustin    posted on 04-12-2009 13:13
Poster: Renzis

Stijlloze actie.

@Justjustin's eerdere post. Ik zelf gebruik de Shure SM58, ik zie vaker bij gearlists van grote producers deze terug komen. Kost nieuw dacht ik iets van 150 eu. Is overigens niet via usb aan te sluiten, is praktisch geen enkele mic dacht ik. Dan moet je er een externe geluidskaart tussen knallen, of via de jack je pc inpluggen

Ik zal eens kijken Winking my eye...
Ik heb een externe geluidskaart maar daar staat mijn mengpaneel op en ik vindt het geluid zo slecht worden op het moment dat ik ga opnemen via mijn mixer...en anders aansluiten rechtstreeks op mijn geluidskaart maar dat vind ik ook geen vaste oplossing

Owjah en anders kan ik vocals bij jou recorden tochWinking my eye Winking my eye?Renzis
User edit by justjustin on 04-12-2009 @ 13:15:50 (11%)
Renzis    posted on 04-12-2009 13:25
Poster: justjustin

Ik zal eens kijken Winking my eye...
Ik heb een externe geluidskaart maar daar staat mijn mengpaneel op en ik vindt het geluid zo slecht worden op het moment dat ik ga opnemen via mijn mixer...en anders aansluiten rechtstreeks op mijn geluidskaart maar dat vind ik ook geen vaste oplossing

Owjah en anders kan ik vocals bij jou recorden tochWinking my eye Winking my eye?Renzis

Je komt er maar langs Winking my eye
Mathiz    posted on 04-12-2009 14:27
vanavond ga ik harde shit knalle in het jeugdhuis ik hoop dar er veel volk gaat komen !
Flexii    posted on 04-12-2009 15:01
Ik heb eens wat gezocht over dat Jillz.

En toen kwam ik ook iets tegen van Strongbow Gold.

Dit zou hetzelfde zijn als Jillz alleen minder zoet. Iemand ervaring met dit goedje? Heb het zelf nog niet gehad.

Ik heb beide gehad, vind Strongbow gold een stuk lekkerder dan Jillz, zit een betere smaak aan sterker en meer appel, Jillz vind ik zo breezer achtig
TimmyV    posted on 04-12-2009 15:13
Jillz heb ik nog nooit gedronken maar volgens mij drink je het net zo snel weg als een breezer. Als limonade dus :P
Alles wat sterker is dan jillz of breezer vind ik lekkerder. Zie het daarom ook meer als een kinder drankje Happy, laughing vooral als je kijkt naar de leeftijdsgroep die het drinkt. Niet lullig bedoelt.

@ Xtremer: 4e keer al en dan toch vol blijven houden. Die-hard hahaWinking my eye
Let's go f*cking mental
justjustin    posted on 04-12-2009 15:47
iemand ervaring met het lijkt me wel wat namelijk...
Samson GM 1 U G-Track USB studio microfoon
Sandr    posted on 04-12-2009 16:08
Poster: TimmyV
Jillz heb ik nog nooit gedronken maar volgens mij drink je het net zo snel weg als een breezer. Als limonade dus :P

Alles wat sterker is dan jillz of breezer vind ik lekkerder. Zie het daarom ook meer als een kinder drankje Happy, laughing

Jillz en Strongbow zijn allebei even sterk (neem aan dat je het over alcohol hebt) namelijk 5 %. Strongbow?is iets bitterder en neigt daarom meer naar bier?en zou daarom ook de mannentak van Jillz moeten zijn. Jillz neigt wat meer naar zoete wijn en is minder bitter. De vrouwentak dus.

Nu maakt mij het niet uit wat de mannen of vrouwen tak is. Ik drink liever Jillz dan strongbow, waarom weet ik niet maar het drinkt makkelijker en misschien hou ik daar wel van. Ik drink ook graag een wijntje of een roseetje dus dat zou mijn keuze voor Jillz kunnen bepalenWinking my eye

T_G    posted on 04-12-2009 16:11
Poster: Xtremer
iPhone 3G voor de 4e keer kapotCool. Hoe ik het voor elkaar krijg is me nog steeds een raadsel.
2 weekjes wachten, dan heb ik weer een nieuweCool.

Moet je nagaan ik heb een maand me iPhone korter en het is nog steeds me eerst,
jij ooh er zit schade op! ff een nieuwe claimen xD
DJ T_G | www.djtg.nl | DJ T_G
Saskia    posted on 04-12-2009 16:14
Kinderdrankje? Zit evenveel alcohol in als bier Winking my eye
T_G    posted on 04-12-2009 16:33
Poster: Saskia
Kinderdrankje? Zit evenveel alcohol in als bier Winking my eye

geef mij maar dan een bacotje lemonCool
DJ T_G | www.djtg.nl | DJ T_G
MaximDJ    posted on 04-12-2009 16:42
Poster: Bootstrap
Haha te veel gezopen/gerookt/geslikt/gesnoven/gespoten? Cool

Gezopen natuurlijk :P En vanavond weer, de sambuca gaat weer rijkelijk vloeien:P
@Snoey,
Dan had je geluk met een goeie LG :P
Party Sensations. Excellence in entertainment.
niiicola    posted on 04-12-2009 16:52
Morgenavond krijg ik mijn Behringer DFX69 van die goeie Sint Happy, laughing
Weet iemand of de JB Systems Space-3 een goeie laser is voor dat geld?
Gewoon.

141 Users online: Lead & 16 Guests (124 Unknown)
Pages generated today : 86.074
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.474.448