Poster: TomazosPoster: Bouncy
Ten eerste voel ik mezelf zeer vereerd dat mensen mijn hyves volgen en in de gaten houden, ten tweede was het toch algemeen bekend dat Esm?e en ik meer zijn dan alleen vrienden?
nee vertel es..
jullie neuke weleens of is er meer?
(dacht dat alleen ik en sas een relatie hebben/hadden op dit forum:$)
Poster: ccc
Zijn er al mensen die Jillz hebben gedronken?
Weet er iemand toevallig of je dit ook in liter flessen ofzo kan krijgen?
Poster: LLCoolP
Voor ons als DJ wel handig, weet je meteen welke plaat je in huis moet hebben!
Maar ik bekijk het zo:
normaal vroeg iemand aan je;
Jij als dj, moet toch zeker wel weten hoe dit vet plaatje heet?!(en je maakt weer ff een babbeltje en mensen zien dat je verstand van muziek hebt).
Maar nu staat iedereen wat suf naar zijn telefoon te kijken op de dansvloer niet echt sociaal he!
Zijn er al mensen die Jillz hebben gedronken?
Weet er iemand toevallig of je dit ook in liter flessen ofzo kan krijgen?
Poster: Luni-B
Jillz word niet gemaakt in liter flessen
Poster: justjustin
Cdj dieven in club!
Poster: Bouncy
Sm58 is echt een live gooi en smijt mic, voor studiogebruik kun je toch echt wat beters krijgen, bijvoorbeeld de shure beta 87 ofzo
Poster: Renzis
Stijlloze actie.
@Justjustin's eerdere post. Ik zelf gebruik de Shure SM58, ik zie vaker bij gearlists van grote producers deze terug komen. Kost nieuw dacht ik iets van 150 eu. Is overigens niet via usb aan te sluiten, is praktisch geen enkele mic dacht ik. Dan moet je er een externe geluidskaart tussen knallen, of via de jack je pc inpluggen
Poster: justjustin
Ik zal eens kijken...
Ik heb een externe geluidskaart maar daar staat mijn mengpaneel op en ik vindt het geluid zo slecht worden op het moment dat ik ga opnemen via mijn mixer...en anders aansluiten rechtstreeks op mijn geluidskaart maar dat vind ik ook geen vaste oplossing
Owjah en anders kan ik vocals bij jou recorden toch![]()
?Renzis
Ik heb eens wat gezocht over dat Jillz.
En toen kwam ik ook iets tegen van Strongbow Gold.
Dit zou hetzelfde zijn als Jillz alleen minder zoet. Iemand ervaring met dit goedje? Heb het zelf nog niet gehad.
Poster: TimmyV
Jillz heb ik nog nooit gedronken maar volgens mij drink je het net zo snel weg als een breezer. Als limonade dus :P
Alles wat sterker is dan jillz of breezer vind ik lekkerder. Zie het daarom ook meer als een kinder drankje![]()
Poster: Xtremer
iPhone 3G voor de 4e keer kapot. Hoe ik het voor elkaar krijg is me nog steeds een raadsel.
2 weekjes wachten, dan heb ik weer een nieuwe.
Poster: Saskia
Kinderdrankje? Zit evenveel alcohol in als bier
Poster: Bootstrap
Haha te veel gezopen/gerookt/geslikt/gesnoven/gespoten?