De Late Leeuw Chat Corner Deel 28 (25/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Boyd    posted on 24-11-2009 22:37
Welkom in de LateLeeuw, DE chatlounge van DJR.

Neem plaats achter de DJ-Booth.

Of neem een drankje in een van onze stijlvolle bars.

Mocht je zijn vastgelopen in je laatste productie of mix, of heb je om een andere reden niks te doen? Dan heb je nu wat te lezen in de bibliotheek:

Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 26
Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 27

Het gezelligste topic van DJR,
Maar maak het niet te gek!
Dus geen dubbelposts, spam etc...

Praten over chocolademelk of boterkoek mag ook nietCool
Uitgezonderd kippebotje.

User edit by Boyd on 04-12-2009 @ 21:56:22 (61%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 28 ??

Vote :   

dJORD    posted on 04-12-2009 16:57
Poster: niiicola
Morgenavond krijg ik mijn Behringer DFX69 van die goeie Sint Happy, laughing
Weet iemand of de JB Systems Space-3 een goeie laser is voor dat geld?

@ nicola, als ik jou was zou ik eerst een kwalitatief goede basis set kopen inplaats van veel verschillende goedkope gear.
niiicola    posted on 04-12-2009 16:59
IK vroeg het alleen Tongue
Gewoon.
Esmee    posted on 04-12-2009 17:20
Poster: Lawrenz
Goeiemorgen!

@ Esmee, is idd vrij snelle foon. Heb hem nu toch een keer kunnen laten crashen, maar daar heeft ie ook een mooi systeem op: hij slaat op waar je mee bezig was en start zichzelf opnieuw op!

das wel erg mooi Cool
nu weet ik echt niet meer welke ik wil...
wat zouden jullie kiezen?
hi prepay messenger phone ?90 + 10 euro btg per maand = na 2 jaar ?330
Nokia? 5800 14 euro abbo p maand + 90 euro bijbetalen = ?426 in totaal na 2 jaar.
Samsung star ?130 + 10 euro btg p maand = ?370

edit: ik ga m puur gebruiken om te sms'en en te bellen, foto's maken af en toe, liever wel, daarom liever geen hi prepay, maar.... die is wel stukkkken goedkoper...
en muziek luisteren... ja... ik heb nu eenmaal mn iPod.. maar een nokia met 8 gig geheugen... bied wel mogelijkheden natuurlijk.
Misschien wil ik ook, als de agenda functie een beetje redelijk werkt, dat ding gebruiken als agenda... want mn school agenda... is altijd een beetje onduidelijk zegmaar.. ik kan nooit zo goed lezen wat ik ookalw eer had neer gekladdert...
User edit by Esmee on 04-12-2009 @ 17:37:24 (100%)
Tomazos    posted on 04-12-2009 17:22
ZOO:
KLIK
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Snoey    posted on 04-12-2009 17:47
@ Esmee

Abonnement is altijd beter, zolang je binnen je bundel blijft is het goedkoper dan prepaid bellen.
www.soundcloud.com/ten-hooven
justjustin    posted on 04-12-2009 17:51
DVJ Stephanie Cassandra
Bekend van TMF In De MIx Nu te boeken voor uw feest!
www.stephaniecassandra.nl
Ads door Google'

wat grappig! google add in djr
Bouncy    posted on 04-12-2009 17:52
Morgenavond krijg ik mijn Behringer DFX69 van die goeie Sint Happy, laughing
Weet iemand of de JB Systems Space-3 een goeie laser is voor dat geld?

een laser... Zozo... Jij hebt lef... Heb je daar papieren voor? Weet je wat de gevolgen kunnen
zijn als er iets fout gaat met zo'n laser?

Goedkope lasertjes zijn vaak bezuinigd op de beveiligingen, zoals het uitzetten van de laser als een van de 2 spiegels er mee kapt. Niet verstandig om die prut zomaar aan te schaffen, als je een degelijke laser wil, ben je gauw 1000 euro verder!!!
justjustin    posted on 04-12-2009 18:01
Poster: Bouncy

een laser... Zozo... Jij hebt lef... Heb je daar papieren voor? Weet je wat de gevolgen kunnen

Goedkope lasertjes zijn vaak bezuinigd op de beveiligingen, zoals het uitzetten van de laser als een van de 2 spiegels er mee kapt. Niet verstandig om die prut zomaar aan te schaffen, als je een degelijke laser wil, ben je gauw 1000 euro verder!!!

wat een onzin jo! ze hebben allemaal een E-keur en een goedkopere laser heeft letterlijk een minder krachtige laser! gevolgen vallen echt wel mee! Laat hem even blij zijn met zijn potentiele aankoop!
niiicola    posted on 04-12-2009 18:06
Ik heb hem niet gekocht, ik vroeg of hij goed is... Maar het klopt dat de laser zwakker is, 30mW.
Gewoon.
Snoey    posted on 04-12-2009 18:09

Dude! :D Waar heb jij last van de laatste weken. Constant die serieuze vage shit over wat wel niet kapot kan met koptelefoons, microfoons en nu lasers.?

Lijkt wel of iemand je konijn dood gemaakt heeft, of dat je op school niet serieus genomen wordt.?

Even to the point: het wordt nog al vermoeiend!
Tomazos    posted on 04-12-2009 18:18

heb hier een 1watter full collor laser+wit staan,(daar kan je sigaretten mee aansteken op 1,5 meter afstand) die mogen we bedienen zonder papieren,
zodra je papieren moet hebben praat je over lasers van rond de 5a6W en hoger
(1w = 1000mw), en nog zal niemand daarop controleren.

je kan zelf ook wel verzinnen dat je niet 1 gebundelde straat het publiek in moet sturen,
User edit by Tomazos on 04-12-2009 @ 18:19:20 (5%)
dp_    posted on 04-12-2009 18:19
Ik heb hem niet gekocht, ik vroeg of hij goed is... Maar het klopt dat de laser zwakker is, 30mW.

Volgensmij kun je beter iets anders kopen omdat lasers alleen leuk zijn als het goede lasers zijn. Goedkopen lasers zijn altijd slecht zichtbaar en al helemaal als er geen rookmachine in de buurt is.
Zoals dJord al zegt, spaar liever wat meer dat je ??n fatsoenlijk iets koopt ipv allemaal losse dingen die het net niet zijn enzo. Cool
Snoey    posted on 04-12-2009 18:29
Poster: Tomazos

je kan zelf ook wel verzinnen dat je niet 1 gebundelde straat het publiek in moet sturen,

Ik kan me nog wel herinneren dat ik mieren verbrandde met een vergroot glas..:P

Roov    posted on 04-12-2009 18:37
Poster: Snoey

Dude! :D Waar heb jij last van de laatste weken. Constant die serieuze vage shit over wat wel niet kapot kan met koptelefoons, microfoons en nu lasers.?

Lijkt wel of iemand je konijn dood gemaakt heeft, of dat je op school niet serieus genomen wordt.?

Cool
dJORD    posted on 04-12-2009 18:46
Poster: Esmee

das wel erg mooi Cool
nu weet ik echt niet meer welke ik wil...
wat zouden jullie kiezen?
hi prepay messenger phone ?90 + 10 euro btg per maand = na 2 jaar ?330
Nokia? 5800 14 euro abbo p maand + 90 euro bijbetalen = ?426 in totaal na 2 jaar.
Samsung star ?130 + 10 euro btg p maand = ?370

edit: ik ga m puur gebruiken om te sms'en en te bellen, foto's maken af en toe, liever wel, daarom liever geen hi prepay, maar.... die is wel stukkkken goedkoper...
en muziek luisteren... ja... ik heb nu eenmaal mn iPod.. maar een nokia met 8 gig geheugen... bied wel mogelijkheden natuurlijk.
Misschien wil ik ook, als de agenda functie een beetje redelijk werkt, dat ding gebruiken als agenda... want mn school agenda... is altijd een beetje onduidelijk zegmaar.. ik kan nooit zo goed lezen wat ik ookalw eer had neer gekladdert...

de nokia 5800!! als ik nu een nieuwe gsm moest kopen werd het die,
lekker snel, veel mogelijkheden en betrouwbaar
User edit by dJORD on 04-12-2009 @ 18:47:02 (2%)
Tomazos    posted on 04-12-2009 18:51

Ik kan me nog wel herinneren dat ik mieren verbrandde met een vergroot glas..:P

at je ze niet op daarna?Cool
Saskia    posted on 04-12-2009 18:53
Tomazos, gadver.
Esmee    posted on 04-12-2009 19:03
die hi prepay messenger phone heb ik net even getest... ik vind m toch wel erg groot in mn broek zegmaar... samsung star is wel leuk... maar ik vind Nokia eigenlijk mij meer aanspreken dan Samsung... is t nogsteeds zo dat je supersnel perongeluk op internet drukt? bij mn oude samsung had ik wel eens dat ik perongeluk op internet kwam en dat ik daar pas 2 uur later achter kwam...

nu gaat de keuze tussen:
samsung star
nokia 5800
en ik zag net nog de nokia 5530, deze heeft geen gps en zit een 4 gig kaartje bij ipv 8 gig...
zijn er verder nog verschillen? buiten dat de 5530 goedkoper is dan de 5800.
Flexii    posted on 04-12-2009 19:23

Ga hier niet zo de smart ass uit lopen te hangen, want er klopt dus geen bal van wat je zegt. Daarbij is nederland niet zo streng als duitsland. In nederland hoef je geen vergunning te hebben voor een laser onder de 1watt, daarbij is het kul wat je zegt wat betreft goedkopere lasers, alle lasers van bijvoorbeeld laserworld zijn streng gekeurd
Bootstrap    posted on 04-12-2009 19:29
Poster: Luni-B
Jillz word niet gemaakt in liter flessen Happy, laughing

Jillz is toch gewoon cider? Cider kun je wel in grote flessen kopen en het kost geen reet Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Adrien1989    posted on 04-12-2009 19:31
Ja joh, cider kost echt geen klap whewhe.
Bouncy    posted on 04-12-2009 19:31

Ik probeer mensen te helpen (en te waarschuwen!), maar als dat niet hoeft, DAN NIET!!

Echt, artiesten... k begin d'r steeds meer een hekel aan te krijgen nu ik meer in het audiowereldje zit dan in het DJ wereldje... Iedereen is beter dan een ander, hoop arrogant gedoe en weet ik al niet wat, echt, ik word er moe van!?

Bijvoorbeeld nu ook weer (ik noem geen namen): ik ben bezig met een aantal projecten van een aantal gasten wat op te schonen en beter te laten klinken, ik doe dit voor NIKS, omdat ik het leuk vind en omdat het aardige mensen zijn met veel tallent! Nu krijg ik een hoop gezeik over me heen met echt SLECHTE producties of ik daar ook effe in wil pielen en weet ik veel wat!

K begin DJResource een beetje zat te worden en ik denk dat mijn activiteit hier flink gaat dalen (want dat is toch wat jullie willen? ), wat DJResource eigenlijk niet verdient! WANT DANKZIJ DJRESOURCE EN MIJN GEDRAG HIER WERK IK NU WEL VOOR GEARJUNKIES!
User edit by Bouncy on 04-12-2009 @ 19:32:01 (3%)
JollyJunkie    posted on 04-12-2009 19:34
Jezus hee, wat een gezeik hier Cool
main    posted on 04-12-2009 19:35
kun je meer vertellen hoe je via DJR bij gearjunkies terecht bent gekomen?

ben geinteresseerd
Bootstrap    posted on 04-12-2009 19:42
Poster: Adrien1989
Ja joh, cider kost echt geen klap whewhe.

Echt mooi hoe die gasten van Jillz erin geslaagd zijn om een drankje voor heel veel geld te verkopen terwijl het al heel lang bestaat. Dus mensen, gewoon allemaal appel cider gaan kopen Happy, laughing

edit: Jillz is eigenlijk een mix van appelcider met wat gerstemout. Het wordt door Heineken gemaakt en is als een soort 'vrouwenbier' op de markt gezet. Ik vraag me wel af of je wel een verschil proeft met gewone appel cider.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
User edit by Bootstrap on 04-12-2009 @ 19:47:01 (81%)
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

201 Users online: 11 Guests (190 Unknown)
Pages generated today : 52.626
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.666.988

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use