Poster: niiicola
Morgenavond krijg ik mijn Behringer DFX69 van die goeie Sint
Weet iemand of de JB Systems Space-3 een goeie laser is voor dat geld?
Poster: Lawrenz
Goeiemorgen!
@ Esmee, is idd vrij snelle foon. Heb hem nu toch een keer kunnen laten crashen, maar daar heeft ie ook een mooi systeem op: hij slaat op waar je mee bezig was en start zichzelf opnieuw op!
das wel erg mooi
nu weet ik echt niet meer welke ik wil...
wat zouden jullie kiezen?
hi prepay messenger phone ?90 + 10 euro btg per maand = na 2 jaar ?330
Nokia? 5800 14 euro abbo p maand + 90 euro bijbetalen = ?426 in totaal na 2 jaar.
Samsung star ?130 + 10 euro btg p maand = ?370
edit: ik ga m puur gebruiken om te sms'en en te bellen, foto's maken af en toe, liever wel, daarom liever geen hi prepay, maar.... die is wel stukkkken goedkoper...
en muziek luisteren... ja... ik heb nu eenmaal mn iPod.. maar een nokia met 8 gig geheugen... bied wel mogelijkheden natuurlijk.
Misschien wil ik ook, als de agenda functie een beetje redelijk werkt, dat ding gebruiken als agenda... want mn school agenda... is altijd een beetje onduidelijk zegmaar.. ik kan nooit zo goed lezen wat ik ookalw eer had neer gekladdert...
Morgenavond krijg ik mijn Behringer DFX69 van die goeie Sint
Weet iemand of de JB Systems Space-3 een goeie laser is voor dat geld?
Poster: Bouncy
een laser... Zozo... Jij hebt lef... Heb je daar papieren voor? Weet je wat de gevolgen kunnen
zijn als er iets fout gaat met zo'n laser?
Goedkope lasertjes zijn vaak bezuinigd op de beveiligingen, zoals het uitzetten van de laser als een van de 2 spiegels er mee kapt. Niet verstandig om die prut zomaar aan te schaffen, als je een degelijke laser wil, ben je gauw 1000 euro verder!!!
een laser... Zozo... Jij hebt lef... Heb je daar papieren voor? Weet je wat de gevolgen kunnen
Goedkope lasertjes zijn vaak bezuinigd op de beveiligingen, zoals het uitzetten van de laser als een van de 2 spiegels er mee kapt. Niet verstandig om die prut zomaar aan te schaffen, als je een degelijke laser wil, ben je gauw 1000 euro verder!!!
Ik heb hem niet gekocht, ik vroeg of hij goed is... Maar het klopt dat de laser zwakker is, 30mW.
Poster: Tomazos
je kan zelf ook wel verzinnen dat je niet 1 gebundelde straat het publiek in moet sturen,
Poster: Snoey
Dude! :D Waar heb jij last van de laatste weken. Constant die serieuze vage shit over wat wel niet kapot kan met koptelefoons, microfoons en nu lasers.?
Lijkt wel of iemand je konijn dood gemaakt heeft, of dat je op school niet serieus genomen wordt.?
Even to the point: het wordt nog al vermoeiend!
Poster: Esmee
das wel erg mooi
nu weet ik echt niet meer welke ik wil...
wat zouden jullie kiezen?
hi prepay messenger phone ?90 + 10 euro btg per maand = na 2 jaar ?330
Nokia? 5800 14 euro abbo p maand + 90 euro bijbetalen = ?426 in totaal na 2 jaar.
Samsung star ?130 + 10 euro btg p maand = ?370
edit: ik ga m puur gebruiken om te sms'en en te bellen, foto's maken af en toe, liever wel, daarom liever geen hi prepay, maar.... die is wel stukkkken goedkoper...
en muziek luisteren... ja... ik heb nu eenmaal mn iPod.. maar een nokia met 8 gig geheugen... bied wel mogelijkheden natuurlijk.
Misschien wil ik ook, als de agenda functie een beetje redelijk werkt, dat ding gebruiken als agenda... want mn school agenda... is altijd een beetje onduidelijk zegmaar.. ik kan nooit zo goed lezen wat ik ookalw eer had neer gekladdert...
Ik kan me nog wel herinneren dat ik mieren verbrandde met een vergroot glas..:P
Poster: Luni-B
Jillz word niet gemaakt in liter flessen
Dude! :D Waar heb jij last van de laatste weken. Constant die serieuze vage shit over wat wel niet kapot kan met koptelefoons, microfoons en nu lasers.?
Lijkt wel of iemand je konijn dood gemaakt heeft, of dat je op school niet serieus genomen wordt.?
Even to the point: het wordt nog al vermoeiend!
Poster: Adrien1989
Ja joh, cider kost echt geen klap whewhe.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.