Poster: danielvds
Misschien ga ik morgen ook wel ff naar de Nachtburgermeester! Moet eerst zelf draaien tot half 2 in de Orchid Lounge.. Zit er vlakbij!
Poster: danielvds
Oh oke! Dacht dat er misschien aan de deur werd verkocht.. Ik zal kijken of ik nog een kaartje kan regelen bij iemand.
Met oordoppen draaien is altijd wel even wennen! (ben er zelf nog steeds niet helemaal aangewend...) Maar het beschermd je oren echt goed en dat is het belangrijkste.
Poster: Saskia
Ik hou van kabouter wesley, en dan vooral dat belgisch daar ben ik helemaal gek van!
"En wat ies daar het praktisch nuut van ?" haha
Poster: Stefjuuh
GODMILJAAR!
Poster: Saskia
Ik hou van kabouter wesley, en dan vooral dat belgisch daar ben ik helemaal gek van!
"En wat ies daar het praktisch nuut van ?" haha
Poster: Tekhead
he Sas, dat is vlaams, belgisch bestaat niet
Poster: niiicola
Ik vind die zo leuk dat kabouter Wesley allemaal robots in het huis krijgt voor stickers van het rode kruis
Poster: SnoeyNederland 1 zeker ?
Bij man bijt hond op 1, maar je kan ze ook op youtube kijken.
VRT heet dat. Vreemd dat ik dat dan nog nooit gezien heb, ben wel geen regelmatige tv kijker
Idd TV1, en nog ketnet wordt 's avonds Canvas.
Volgende week 2 nieuwe zenders in Vlaanderen, 1 speciaal voor homo's, de andere voor Lesbo's, de namen zijn ook al gekend: Anaal 2 en Kutnet !!
antwerpse humor !
Aan alle Nederlanders: leer het nu toch eens af dat "Belgisch" Wij Vlamingen zijn een totaal ander volk dan onze franstalige zuiderburen, dus wij spreken geen Belgisch, wij schrijven geen Belgisch, wij hebben geen Belgische TV zenders, alleen zijn wij een (jammer genoeg)onderdeel van een stuk aardkloot, dat Belgie noemt, Capisch ?
antwerpse humor !
Aan alle Nederlanders: leer het nu toch eens af dat "Belgisch" Wij Vlamingen zijn een totaal ander volk dan onze franstalige zuiderburen, dus wij spreken geen Belgisch, wij schrijven geen Belgisch, wij hebben geen Belgische TV zenders, alleen zijn wij een (jammer genoeg)onderdeel van een stuk aardkloot, dat Belgie noemt, Capisch ?