Poster: Bouncy
hier doen ze het allemaal...
Poster: kippebotje
IDD hiero nu ook.
tijdje terug wou ik ze eens gaan door kijken en toen deeden er bijna 20 stuks het niet
Poster: Bouncy
Dat heeft esmee de vorige keer opgelost, heeft ze 1,5 uur over gedaan.... wat een schat is het eigenlijk toch... :P
Poster: Adrien1989
Owkeej tijd om de verkoop- en dateonderhandelingen weer te starten
Poster: Flexii
precies waar, waren we ook al weer gebleven
Poster:?Estacy
't gaat weer geweldig hier... Ben me nu een beetje aan het orienteren waar ik house binnenkort LEGAAL ga kopen, want dat illegaal vindt ik ook niks... Maar kan dus echt geen goede site vinden. Dance-tunes is me te 'dirty' house achtig, beatport werkt niet bijzonder snel, en vindt ik onoverzichtelijk, dj download vindt ik niet echt uitgebreid, noem het maar op. heb nog geen enkele site gevonden die EN gebruiksvriendelijk is EN mijn muziek heeft EN makkelijk werkt met betalen (zoals Dance-tunes)
om een idee te geven wat ik graag draai, dit vindt ik een top nummer dat ik kan blijven draaien:
Poster: Tomazos
dat ik iemand vingers ga breken die aan saskia komt?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.