Poster: walteur
lekker dagje vrij
Poster: DJADMIN
Nee nee, voor de Limburgers start carnaval op 11-11-09 om 11.11 uur !
Het getal elf is van de gek zelf, morgen staat heel maastricht op de kop om feest te vieren (helaas kan ik er door werk niet bij zijn...)
Poster: Flexii
Heerlen is als eerste die hebben 'Oad op Nuj' (oud op nieuw) van 10 op 11 november, was er gister ook ff heen was wel weer lachen met Big Benny, Demi sec en nog een paar artiesten.
En dan vandaag in maastricht 11.11 gaat t los,, niet voor mij want ik heb straks wiskunde schoolonderzoek, daarbij komen naar alle scholen in limburg leerplichtambtenaren om scholieren te controleren, die levenloze figuren
Poster: justjustin
We zijn al bezig met onze NEW-KIDS pakken hahahahaha
Poster: timmy90
en zelfs de beste hebben wel eens pech,
hier david guetta die stilvalt tijdens een liveset, door een bekraste cd!
http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebrities/article/detail/1027631/2009/11/10/David-Guetta-valt-tot-tweemaal-toe-in-panne.dhtml
lekker dagje vrij
Poster: Dj_Fantasyja, in belgie is het nergens school he, ik ga niet meer naar school, dus das ni balen he ? zoveel werken voor school zal je niet he, als je op djr te tokkelen zit
Ja enorm leuk ik ook.. maar wat ben ik bezig.. een hele dag werken voor school
Poster: Tekheadtenzij er een kras in zit, bye bye?
haha, lang leve de cd he jongens, geef mij maar de vinyl, dan heb je dat niet voor, en als de plaat toch blijft "hangen" klein duwtje tegen de headshell en hop euvel verholpen
Poster: the-melodynee nee, ff klein tikje en verder spelen niks bye, bye
tenzij er een kras in zit, bye bye?
Poster: TekheadPoster: Dj_Fantasy
Ja enorm leuk ik ook.. maar wat ben ik bezig.. een hele dag werken voor school
ja, in belgie is het nergens school he, ik ga niet meer naar school, dus das ni balen he ? zoveel werken voor school zal je niet he, als je op djr te tokkelen zitNou, ik weet niet wat jij.. maar ik kan toch niet van 9 uur s'morgens tot 9 uur s'avonds aan 1 stuk door werken en leren voor school
Poster: Tekhead
nee nee, ff klein tikje en verder spelen niks bye, bye
Poster: timmy90
en zelfs de beste hebben wel eens pech,
hier david guetta die stilvalt tijdens een liveset, door een bekraste cd!
http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebrities/article/detail/1027631/2009/11/10/David-Guetta-valt-tot-tweemaal-toe-in-panne.dhtml
iemand leuk basketbal filmpje van me zien?
rating en comment altijd welkom
KLIK
iemand leuk basketbal filmpje van me zien?
rating en comment altijd welkom
KLIK
Poster: TimmyV
Hoeveel keer heb je dat over moeten doen???Wel eerlijk antwoorden he!
Poster: Tekhead
nee nee, ff klein tikje en verder spelen niks bye, bye