pff wat een k*t avond..
was wat minder druk als normaal, en ik stond op het podium..
het podium is gemaakt voor 350 mensen van gewapend beton met tegels, met daaronder de bass kisten..
nah ik stond op het podium te draaien om die ruimte dicht te houden en de ruimte wat kleiner te maken..
met bijna een
meter beton ertussen hebben we het toch voor elkaar gekregen om mijn cd speler(cdj1000mk3) 5x uit te laten vallen, omdat door de Bass de Cue knop ingedrukt werd..
heel irritant!.. (maar toch voelt 17Kw rms aan sub wel heel lekker, ook al ligt het een meter onder je te dreunen en voel je de stenen vloer waar jou meubel opstaat trillen.. of een drank bekertje op en neer ziet springen)
dus komen deze week nieuwe switches in de spelers.
en spelen uiteraard gewoon op de 0 db lijn..+6 db terug gedraaid op het mengpaneel,
en volgens het digitale systeem (alles is terug te vinden achteraf op een beeldscherm), ben ik niet 1 keer in de buurd gekomen van de 'limit' van de processor.. heerlijk zo'n geluids set wat Jou tegenhoud om harder te gaan draaien..

ook ben ik lekker bruin gebakken door 'extra licht' wat op het podium stond..zo'n 8kW.. hadden ze gerepareerd en moest nog een plekje krijgen.. dus even tijdjelijk zo..
maar zag er wel vet uit nu dit als 'extra' erbij was..