Poster: Saskia
Ik heb migraine
nou LEKKER
maar ik ben een die hard en ga vanavond toch draaien
bid voor me asjeblieft want ik weet niet of het wat wordt met een hoofd dat klopt als een hart :P
Poster: Look
Larry Tee Feat. Roxy Cottontail -?Let's Make Nasty (Afrojack Remix)
Poster: main?
god wat hou ik toch van Nederlandse mensen die geen Engels kunnen
Poster: TimmyVPoster: main?God wat hou ik toch van?Nederlandse mensen die geen?Engels kunnen.
Poster: RiX
Als je iemand corrigeert, doe het dan goed:
God, wat houd ik toch van Nederlanders die geen Engels kunnen.
Poster: main
Haha, mijn Nederlands spelling niveau is helaas niet optimaal. (Hopen dat ik hier nu geen fouten maak)
@ rix: is 'nederlandse mensen' geen goed nederlands?
Poster: mainj
Haha, mijn Nederlands spelling niveau is helaas niet optimaal. (Hopen dat ik hier nu geen fouten maak)
@ rix: is 'nederlandse mensen' geen goed nederlands?
Poster: Snoey
Is het niet 'Nederlandse spelling'?
Poster: mainPoster: MaximDJ
OMG??HAHAHAHAHA?
DIKKE FAIL?
hahhaha die comment eronder:
'Leuk tafeltje he die djx750heb hem hier ook staan.'
hoezo droog?kan iemand?aan hem vertellen wat het DUIDELIJKE verschil is tussen een behringer en een pioneer
?
Poster: main
praying as we speak.
nog even wat leuks tegengekomen op youtube:
ik citeer: 'i have play before bat only somtimes jost ghat new gear bout 2 months and i have done few mixes hopefly ghet better soon thanks for comment '
god wat hou ik toch van nederlandse mensen die geen engels kunnen
Poster: Esmeenog slechter is strafbaar haha
volgensmij... is zelfs mijn engels beter dan dat :O en dat zegt wat...
Poster: RiX
Nee, het is Nederlands niveau, dus ook Nederlands spellingsniveau. Verradelijk h?? Zelfde als het oude bordspel 'De Betoverde Doolhof'. Immers is het 'de hof', dus ook de doolhof en ook de betoverde doolhof...
Poster: Tekhead
nog slechter is strafbaar haha
Poster: matezo
ik heb ineens een schitterend idee (gestolen idee) . zouden we geen charts kunnen aanmaken op dj resource . zo dat alle dj's hun stijlen in contact met elkaar komen . Je maakt gwn elke keer een topic aan in het "charts" gedeelte voor een bepaald genre zo kom je ook in contact met subb stijlen enzo die je niet kende maar die je wel aanspreken . Wat vinden julie ervan?
Poster: Esmee
hahanee maar zo erg is t ook weer niet... mn uitspraak is niet zo denderend en de TH lukt niet en al helemaal niet zonder erbij te spugen
en vervolgens is grammatica echt een drama qua werkwoorden gedoe al die vage tijden...