Poster: Winston
@djjw: niet echt mooi. Jim Jones was sekte leider die zijn hele sekte van 900 plus leden zelfmoord liet plegen.
Poster: Flexii
beetje ongelukkig dan..
Poster: Dj_Fantasy
ofwel wilt hij een stille hint opgeve:P
haha
Poster: Dj_Fantasy
Morgen op nu.nl.. Jongen uit Oosterhout begint Dj Sekte:P
anybody een idee of de Nokia 5530 music xpress een goede phone is?
Poster: kippebotje
Ok? chill,
Ik zie de pm vanzelf langs schieten
Ik ben nu off lekker slapen
Slaaplekker alvast iedereen
Poster: FlexiiPoster: Dj_Fantasy
Morgen op nu.nl.. Jongen uit Oosterhout begint Dj Sekte:P
anybody een idee of de Nokia 5530 music xpress een goede phone is?
een vriendin van me heeft die en die was er niet zo blij mee
nja dan ga ik ook maar eens slapen 56 posts alweer in de nieuwe late leeuw
nokia is nooit een goede koop !
Poster: Dj_FantasyAls dit het enige is dat je keuze beinvloed...dat verdrinkt dan in het niets tegenover al die mankementen en slechte batterijen van Nokia gsm's
Heb nou sony gehad, en 3 samsung's.
Maar ze vertikken het maar om een mini jack in hun gsm's te maken!
Nokia heeft dit bijna op alle gsm's keuze is snel gemaakt dan..
Poster: Snoey
Zijn er hier nog meer fans van 'kabouter Wesley' ??
Heerlijk droge humor!
http://www.youtube.com/watch?v=e8BOVPpHgcw&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=5kZRUT_B9fM&NR=1
Poster: Winston
@djjw: niet echt mooi. Jim Jones was sekte leider die zijn hele sekte van 900 plus leden zelfmoord liet plegen.
Poster: Estacy
deel 27 al weer....
ff in de hoop dat iemand mij kan helpen in de zoektocht naar een goede legale download site
Poster:?Estacy
't gaat weer geweldig hier... Ben me nu een beetje aan het orienteren waar ik house binnenkort LEGAAL ga kopen, want dat illegaal vindt ik ook niks... Maar kan dus echt geen goede site vinden. Dance-tunes is me te 'dirty' house achtig, beatport werkt niet bijzonder snel, en vindt ik onoverzichtelijk, dj download vindt ik niet echt uitgebreid, noem het maar op. heb nog geen enkele site gevonden die EN gebruiksvriendelijk is EN mijn muziek heeft EN makkelijk werkt met betalen (zoals Dance-tunes)
om een idee te geven wat ik graag draai, dit vindt ik een top nummer dat ik kan blijven draaien:
Poster: main
je bedoelt posts, geen pagina's
Poster: justjustin
ZOOOO Goedenmorgen mensen!
Wat gaat er vandaag met me gebeuren in de LL...
Gister: zaken gedaan, omgekocht, bier verdiend, bijna een date, en bedreigd....Nou vandaag kan het niet spannender hahahahaha :P:P:P
Poster: justjustin
ZOOOO Goedenmorgen mensen!
Wat gaat er vandaag met me gebeuren in de LL...
Gister: zaken gedaan, omgekocht, bier verdiend, bijna een date, en bedreigd....Nou vandaag kan het niet spannender hahahahaha :P:P:P
Poster: Sandr
Pfff.... Gister nog gekeken in de late leeuw, open je 's ochtends Dj Resource moet je ongeveer 7 pagina's gaan lezen...
Ik heb zaterdag een oud hollands feestje... Heb er zin in al zal het wel ff omschakelen worden, van de discotheek naar de oud hollandse muziek!
Poster: TimmyV
Bedreigd? Heb je aangifte gedaan? Bedreiging is een strafbaar feit!
Poster: Tomazos
i love iphone!,
als deze abbo verlopen is of gaat kapot, zeker weer n iphone