Vanmorgen 09:12 de trein van Alkmaar Centraal naar Utrecht Centraal om vervolgens over te stappen richting Amersfoort Schothorst.
Eenmaal aangekomen op het station, richting bureau van SVPB gelopen waar mijn theorie examen van Beveiliging Gebouwen&Eigendommen 2 werd afgenomen.
12:00 begon het examen.
Ik was 12:20 klaar met het examen van 40 vragen waar je maximaal 40 minuten voor kreeg.
Om exact te zijn had ik er 19 minuten en 46 seconden over gedaan(de snelste van de groep).
Omdat het examen via de computer werd afgenomen kreeg je gelijk te zien of je geslaagd was of niet.
Na de vragen ingevuld te hebben en het nog een keer nagekeken te hebben, toch maar op verzenden geklikt.
En daar stond het resultaat. Een prachtige score van 88%. 35 goed van de 40 vragen.
O! Ik was zo trots op mezelf.
Door goed op te letten tijdens de lessen en alle opdrachten goed uit te werken is leren helemaal niet nodig(ik heb dus ook echt niet geleerd).
We gingen met 8 mensen in totaal heen en zijn ook met ze alle geslaagd.
Eenmaal op de terug weg nog even gegeten bij de BurgerKing op Utrecht Centraal.
Rond 15:00 weer aangekomen in Alkmaar.
Btw: Overal waar onze trein reedt was het zonnig, maar toen we Heiloo/Alkmaar inreden,,,BAH! Lekker door de regen naar huis gefietst.
Maar goed. In totaal 4 uur gereisd voor een examen van 20 minuten(voor mij dan).
Lange saaie dag, maar wel lekker me examen gehaald.
Dit is nog maar het begin. Ik krijg er namelijk nog 5 stuks als ik het juist heb.
Tot hier jullie tijd verspilt met deze tekst.
Greetz,
TimmyV/Vqualizer