De Late Leeuw Chat Corner Deel 27 (26/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Bouncy    posted on 09-11-2009 21:23
Het is LAAT!
Er is een LEEUW!

Welkom in de late leeuw!

De late leeuw, het enige topic waar je helemaal los mag gaan (behalve de volgende 3 regels)

Dubbelpostings zijn NIET toegestaan.
Geen illigale downloadlinks plaatsen.
Niet linken naar webshops.

In dit topic accepteren we iedereen, het maakt niet uit wat je muzieksmaak of gearkeuze is!

Mooie dames zijn meer dan welkom! Happy, laughing
User edit by Bouncy on 10-11-2009 @ 15:20:35 (35%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 27 ??

Vote :   

JollyJunkie    posted on 19-11-2009 21:59
Waar ik me druk om maak?
Ik draai nu legaal, en daar betaal ik geld voor, maar dan wil ik ook wel helemaal legaal draaien. En dus niet betalen maar alsnog illegaal draaien...
Snoey    posted on 19-11-2009 22:28
Dat doe je dus wel, daarom is de BUMA zo gaar en onbegrijpelijk.?

Ik ben best bereid elke maand 50 euro te betalen voor de muziek die ik draai. Tegenwoordig moet je wel illegale muziek draaien. Als je wacht op de release dates, ben je te ouderwets en er zijn heel veel bootlegs en edits die ik graag draai.?

Verder koop ik wel cd's in de free recordshop, soms liggen er coole verzamel cd's, die een zooi van je illegale house tracks vervangt. En de einde jaar cd's van de dance smash en hitzone bijv koop ik altijd.?

En het gedoe met promo's, hoe wilt bijv sidney samson de buma aantonen dat hij de muziek gekregen heeft tijdens het draaien??

Het systeem werkt niet mee met de DJ's, maar werkt tegen. Daarom draaien de meeste illegale muziek.
www.soundcloud.com/ten-hooven
djeem    posted on 19-11-2009 22:30
Hee people!
Zouden jullie even mijn nummers willen luisteren en desnoods feedback willen geven?
Dat kan hier:
MaximDJ    posted on 19-11-2009 22:31
Poster: djeem
Hee people!
Zouden jullie even mijn nummers willen luisteren en desnoods feedback willen geven?

Dat kan hier:

Absoluut doen! Top nummers! Vooral UprisingWinking my eye
Netjes DJeem!!!Winking my eye
Party Sensations. Excellence in entertainment.
RiX    posted on 19-11-2009 22:40
link is down
main    posted on 19-11-2009 22:42
Poster: RiX
link is down

same here
Snoey    posted on 19-11-2009 22:50
Hoe zet ik een youtube filmpje in een post? En dan bedoel ik, hoe krijg je dat video schermpje te zien in je post, inplaats van een code.

User edit by Snoey on 19-11-2009 @ 22:52:32 (100%)
DJADMIN    posted on 19-11-2009 22:52
Moet je embed doen Joey....als ik me niet vergis !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Snoey    posted on 19-11-2009 22:55
Poster: DJADMIN
Moet je embed doen Joey....als ik me niet vergis !

Ik heb die code van YouTube (insluiten) geplakt in een bericht. Dan druk ik post, en zie ik alleen die code. Dan druk ik op Edit en zie ik die film. Wanneer ik weer op submit druk, is de code en de video weg uit me post.

Dus wat doe ik fout?
User edit by Snoey on 19-11-2009 @ 23:05:08 (8%)
Winston    posted on 19-11-2009 23:24
Misschien is DJR fu, maar ik heb de normale link ook nodig voor de start post. Dus doe dat ff en vogel later het embedden op DJR uit.
Tic Toc
Winston    posted on 19-11-2009 23:28
Welterusten mensen. Nog wel druk voor dit uur trouwens.
Tic Toc
Flexii    posted on 20-11-2009 00:09
Poster: Snoey
Dat doe je dus wel, daarom is de BUMA zo gaar en onbegrijpelijk.?

Het systeem werkt niet mee met de DJ's, maar werkt tegen. Daarom draaien de meeste illegale muziek.

Dat is inderdaad het hele probleem, BUMA is gewoon een grote geldzuiperij, om deze uitspraak te ondersteunen:

- Wil je legaal draaien dan moet je een bepaalde licentie betalen, net als openbare ruimtes als clubs
- Koop je een cd in de winkel, dan krijgt Buma daar het grootste gedeelte van.
- Draai je in een discotheek dan betalen zij ook al aan BUMA voor de licentie

Dus die k******* bij Buma vangen 3x geld als een dj die zn licentie betaald, legaal muziek gekocht heeft ??N nummertje speelt in een discotheek. Dat is toch ook gewoon belachelijk
Bootstrap    posted on 20-11-2009 01:04
zo klaar... leuk hoor. welke gear gebruikte je nu? Een Numark controller?

Ja laatste half uurtje klootte ik een beetje aan, was tegelijkertijd allemaal andere dingen aan het doen Cool Ik gebruik een M-Audio Xponent. Top ding. Morgen stream ik misschien nog wel een setje, en dan zonder dat ik andere dingen doe. Ik post wel weer een linkje voor mensen die het leuk vinden Happy, laughing

Net terug van een verjaardagsfeestje, ik ging maar niet mee uit, want ik moet morgen een belangrijke opdracht maken Cool Slaap lekker allemaal!
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
DjVictorF    posted on 20-11-2009 07:49
zal ik het linkje er dan nog maar even goed inzetten?

www.jaimpie1.hyves.nl
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
User edit by DjVictorF on 20-11-2009 @ 07:49:43 (3%)
RiX    posted on 20-11-2009 09:01
doet het ook niet Victor... Winking my eye
Sandr    posted on 20-11-2009 10:24
Club Judge komt met een goede actie (vind ik). Iedereen kent de top 2000 wel, nu is het inderdaad verbazend dat hier helemaal geen dance platen in staan. Dus zij roepen nu mensen op om bij de vrije keuze ruimte op 3 platen te stemmen:

Daft Punk - Around the world
Laurent Garnier - The man with the red face
Fedde le Grand - Put your hands up

Over de platenkeuze?zal niet iedereen het eens zijn, maar het gaat erom dat deze muziekstroming ook een plaatsje krijgt in de top 2000. Dus ik stel voor dat we allemaal gaan stemmen op deze 3 platen (en stem de overige stemmen op jouw eigen favorieten)

De link is hier?te vinden!

Ik wilde er even geen apart topic van maken en even kijken hoe de reacties hierop zijn. Als er veel positieve reacties op komen kunnen we dit misschien wat groter maken!!

Ik zou zeggen stemmen mensen!!
Play that funky music white boy....
Bartjens    posted on 20-11-2009 11:25
JA!
Is een zeer goede actie Sander!! Heb daarom ook gestemd op mijn favo uit t lijstje, Man With The Red Face? Cool

Cool
www.djbrowbeat.com
User edit by Bartjens on 20-11-2009 @ 11:25:24 (2%)
DjVictorF    posted on 20-11-2009 11:44
doet het ook niet Victor... Winking my eye

Bij mij doet de link het gewoon hoorWinking my eye
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
MaximDJ    posted on 20-11-2009 12:12
Zooo, ff op DJR tijdens de Wiskunde Alympiade op school CoolFacking?moeilijk, maar het moet h?....
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Sandr    posted on 20-11-2009 12:53
Weet iemand of het mobiele internet van KNP er vandaag uit ligt? Ik wordt helemaal gek van me telefoon die maar blijft aangeven dat het verbinding maken mislukt is!
niiicola    posted on 20-11-2009 13:08
We moesten net zo'n saaie enquete invullen op school Tongue
Ik ben net klaar dus heb ff niks te doen Tongue
Gewoon.
Bootstrap    posted on 20-11-2009 14:53
Poster: Sandr
Weet iemand of het mobiele internet van KNP er vandaag uit ligt? Ik wordt helemaal gek van me telefoon die maar blijft aangeven dat het verbinding maken mislukt is!

Moet je KPN misschien ff bellen Cool

Haha nee sorry, geen idee.
justjustin    posted on 20-11-2009 15:01
Poster: Bootstrap

Moet je KPN misschien ff bellen Cool

Haha nee sorry, geen idee.

storing!! landelijk
Sandr    posted on 20-11-2009 15:03
man man man.. ik was er van overtuigd dat het aan me tel instellingen lag... net een harde reset op me telefoon gedaan en hoor ik terwijl ik dat aan het doen ben op de radio iets over een storing bij kpn...

Lijkt wel een slechte komedie film!
Bootstrap    posted on 20-11-2009 15:39
Poster: Sandr
man man man.. ik was er van overtuigd dat het aan me tel instellingen lag... net een harde reset op me telefoon gedaan en hoor ik terwijl ik dat aan het doen ben op de radio iets over een storing bij kpn...

Lijkt wel een slechte komedie film!

Is mooi k*t.. Ik ben net klaar met een belangrijke opdracht voor school, nu lekker weekend CoolCool Ik ga straks wel weer een live setje streamen denk ik, ik post wel een linkje dan Happy, laughing

349 Users online: 244 Guests (105 Unknown)
Pages generated today : 48.343
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.741.734