De Late Leeuw Chat Corner Deel 27 (24/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Bouncy    posted on 09-11-2009 21:23
Het is LAAT!
Er is een LEEUW!

Welkom in de late leeuw!

De late leeuw, het enige topic waar je helemaal los mag gaan (behalve de volgende 3 regels)

Dubbelpostings zijn NIET toegestaan.
Geen illigale downloadlinks plaatsen.
Niet linken naar webshops.

In dit topic accepteren we iedereen, het maakt niet uit wat je muzieksmaak of gearkeuze is!

Mooie dames zijn meer dan welkom! Happy, laughing
User edit by Bouncy on 10-11-2009 @ 15:20:35 (35%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 27 ??

Vote :   

Tomazos    posted on 19-11-2009 10:56
bier voor een euro aktie..
mense wille alleen maar goedkoop zuipe, dan maakt t ze egt niet uit wie er staat te draaien,

met die 50 euro onbeperkt drinken moeten mensen EERST 50 euro dokken. en dat willen ze dan niet,
is hier met kermis altijd een succes,

met oud en nieuw is er hier niet veel.. iedereen gaat al jaren naar 1 grote uitgaans lokatie/centrum
en laat nou net ik met vaste collega's daar draaien elk jaar.. toen merkte ik ook dat het ze niet uitmaakt welke band of act er staat.. als ze maar zo goed mogelijk dronken kunnen voor weinig geld wat ze bij zich hebben
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Flexii    posted on 19-11-2009 11:02
Een groot bedrag aan entree, al is het een all inclusive prijs, werkt inderdaad meestal niet goed. Dat merk ik hier ook vaker, zoals Tomazos al zegt dat willen de mensen niet, eerst dat geldbedrag dokke, mensen willen over het algemeen toch gratis naar binnen
Sandr    posted on 19-11-2009 11:39
Gratis naar binnen en tot 2 uur gratis bier! Daarna standaard prijzen...

Zoiets zou wel werken, het mag wat geld kosten dus dan kunnen we net zo goed dat doenWinking my eye
Play that funky music white boy....
Tomazos    posted on 19-11-2009 11:45
nee, eerst gratis en dan niet.. werkt niet..

gewoon bier en wijn (voor de dames) voor n euro,
en mixdrankjes gewoon zelfde prijs laten..

werkt het beste, zijn meestal de mensen met geld die mix drankjes drinken, en die drinken dat toch wel,
RemcoV    posted on 19-11-2009 11:46
Poster: Sandr
Gratis naar binnen en tot 2 uur gratis bier! Daarna standaard prijzen...

Zoiets zou wel werken, het mag wat geld kosten dus dan kunnen we net zo goed dat doenWinking my eye

Gratis naar binnen + gratis bier is idd wel erg wanhopig.
Dikke kans dat iedereen er vandoor gaat om 2 uurCool

Ik vind het idee van Tomazos beter, want dat werkt gewoon!
MaximDJ    posted on 19-11-2009 12:00
Gratis bier is altijd goed, en met Monique Smit erbij :P
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Stephanie    posted on 19-11-2009 12:03
Poster: Sandr
Haha, het gebouw met hydraulische krikken omhoog halen, er een paar opleggers onderrijden en karren maar....
Effe in een stadcentrum neerzetten en gaan met die banaan!
Goed plan!!

Wel ff bellen als je dat gaat doen, anders kan ik het 26/12 niet vinden..........
Sandr    posted on 19-11-2009 12:39
Goeie!

Zou je toch gek staan kijken als je daar kwam en er stond opeens niks meerWinking my eye

En wat betreft bier voor een euro is wat lastig. We hebben namelijk een muntensysteem. Als je?munten voor een euro doet komen er mensen met de auto en die slaan 1000 munten in en peren hem dan weer.

En mensen die om 2 uur weggaan zal wel meevallen denk ik... zoals ik zei: het gaat erom dat ze binnen komen.... binnen blijven doen ze wel..

Maar gratis bier en gratis entree is niet echt een optie, maar ben dus nog steeds opzoek naar een concept dat mensen trekt..
User edit by Sandr on 19-11-2009 @ 12:41:59 (100%)
danielvds    posted on 19-11-2009 12:47
Als je met munten werkt kan je toch ook gewoon doen dat ze voor 1 muntje 2 bier/wijn krijgen. Dus gewoon een avond lang Happy Hour! Werkt meestal ook wel goed..
Visionair Records | Daniel Danté
Sandr    posted on 19-11-2009 12:53
*slaapmodus uit*

Joh, misschien een keer verder denken dan mijn neus lang isWinking my eye Ik zal eens kijken wat de baas er van vind.. laat het hier wel effe weten..

Ondertussen zijn andere ideen ook welkom!
danielvds    posted on 19-11-2009 13:00
Haha! Als ik nog wat anders verzin post ik het wel hier..
Visionair Records | Daniel Danté
Saskia    posted on 19-11-2009 15:59
Pff ik kan al 2 dagen niet draaien omdat mijn zus zonodig de mexicaan moet hebben en moet slapen de hele dag.
Esmee    posted on 19-11-2009 16:06
dan draai je in je koptelefoon?
of gewoon zacht... zoals ik t altijd moet?
Saskia    posted on 19-11-2009 16:09
Ik draai altijd hard :D muhaha
mijn zus zit nu toch beneden dus
ik ga even de tijd nuttigen die ik heb!
Tomazos    posted on 19-11-2009 16:16
Poster: Saskia
Ik draai altijd hard :D muhaha

is slecht voor je gehoor schatCool
Saskia    posted on 19-11-2009 16:17
Ik hoor aan 1 kant minder dus ik moet wel :P
Esmee    posted on 19-11-2009 16:26
zet je aan de kant waar je minder hoort je koptelefoon op en zet je die wat harder?
of uhhm... gehoorapparaat?
Saskia    posted on 19-11-2009 16:28
Ja de kant waar ik minder hoor is rechts en daar zet ik altijd mijn hp op dus die is iets harder.
Nee geen hoorapparaat zo erg is het nog niet Winking my eye
en het is ook niet zo dat ik hem echt KEIhard heb staan hoor
people don't worry!
Tomazos    posted on 19-11-2009 17:20
Poster: Saskia
Ik hoor aan 1 kant minder dus ik moet wel :P

dat probleem ken ik..

@ esmee
gehoord apparaat helpt er niet tegen Happy, laughing,
LouisCasper    posted on 19-11-2009 18:38
Even een kort vraagje,
Ik heb net op m'n vaders zolder een Korg i30 gevonden, nou is dus mijn vraag hoe ik deze het beste aan kan sluiten in combinatie met Logic Studio en heb ik daar dan nog externe geluidskaarten etc. (zo ja, wat en welke zou prijs/kwaliteit hiervoor het beste zijn) voor nodig?
http://www.louiscasper.com
Estacy    posted on 19-11-2009 18:39
bij mij pompen de speakers anders ook, alleen heb ik een burndown ofzo, bak er echt niks meer van...
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Lawrenz    posted on 19-11-2009 18:39
Instant ga-los formule: de afgemixte en gemasterde versies van je eigen track en bijbehorende remixes krijgen en horen dat ie volgende week gereleased wordt?Cool?Time's Up wordt zoals het er nu naar uitziet de 25e gereleased op alle grote download portals!
Bouncy    posted on 19-11-2009 18:42
k heb zonet een foto gekregen (welke ik uiterst geheim moet houden) van het bouwen van Qlimax in het Gelredome. Het ziet er ckers wel vet uit!!! (k mag alleen dus niks zeggen)
justjustin    posted on 19-11-2009 18:44
Poster: Bouncy
k heb zonet een foto gekregen (welke ik uiterst geheim moet houden) van het bouwen van Qlimax in het Gelredome. Het ziet er ckers wel vet uit!!! (k mag alleen dus niks zeggen)

wel foto doorsturen dus:P hahahah kom maar op! ga toch niet Winking my eye je weet mn PM te vinden
MaximDJ    posted on 19-11-2009 18:49
Poster: Bouncy

Cool?Alstublieft??Cool
Party Sensations. Excellence in entertainment.

305 Users online: 84 Guests (221 Unknown)
Pages generated today : 55.098
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.443.472