Poster: Esmee
Nja t is gewoon een goeie vriendin van me maar t klikt zegmaar niet meer zo de laatste 3 maanden. Ik kan niet meer op een normale manier met haar praten zonder dat ze boos wordt als ik iets over haar gedrag zeg. Dat ze vervolgens boos wordt, oke, maar dan hoeft ze nog niet als "wraak actie" t 1 en ander over mij rond te gaan vertellen...
Poster: Ashley
http://www.youtube.com/watch?v=qDY5n_f2s7g? iemand, ff checke?
Poster: Esmeehallo spammer LOL.
maar ik verlies dan wel iemand die 3 jaar lang mn beste vriendin is geweest. En gewoon t feit dat ik niet meer met dr mee naar buiten ga iedere pauze heeft dat grotendeels veroorzaakt... dat is toch gewoon een zielige reden... dat moet wel weer goed komen...
@ ashley ik zal even luisteren.
Nog 4 posts... en dan ben ik officieel een spammer
Poster: TekheadMet een kraan van heel wat metertjes hoog, tank eroverheen walsen, koevoet+veeel spieren
diamant slijpschijf
Poster: Leo981
Met een kraan van heel wat metertjes hoog, tank eroverheen walsen, koevoet+veeel spieren, dremeltje:P, slot opentrillen door heel harde bass
Poster: Esmee
Nog 4 posts... en dan ben ik officieel een spammer
Poster: JollyJunkie
Ik heb gewoon de hele dag bereik bij Vodafone hoor!
Poster: BoydGrift*vind dat ie iets heel goeds moet bedenken*Bevriezen/in het vuur pleuren, en dan heel vaak, door krimpen/uitzetten gaat ie uiteindelijk kapot:Pof natuurlijk Natriumpentothal bij je ouders, dat kan ook nog
C4?
Poster: JollyJunkieMaarmaarmaar, die zijn zo moeilijk!ik bedoel, je hebt de!, en de. en de, en de: en de; en de'en de " en de[ en de ] en de{ en de} en de?en en en, verder weet ik het even niet meer.( en trouwens, er zitten al leestekens in:P)
Leestekens Leo, leestekens...
Poster: Roov
Dit is mijn 3000ste post
Nu houd ik weer ff op met spammen
Poster: JollyJunkie
Haha Rover kon je niet wachten totdat je wat zinnigs had bedacht om te zeggen??