Poster: Bouncy
Nee... dozen hebben hier niks mee te maken... dozen zijn van karton!
en ik vraag me continu af wat er krom is aan de zin: Kut Dozen!
Poster: niiicolaPoster: Bouncy
Nee... dozen hebben hier niks mee te maken... dozen zijn van karton!
en ik vraag me continu af wat er krom is aan de zin: Kut Dozen!
Poster: Bouncy
En dat voor een jochie van 13...
Poster: Saskia
Ja nu al ja haha.. Ben gewoon erg onzeker
Poster: StephanieGirl Power, go girls go .....
Niet zijn, ik help je er wel doorheen! Komt helemaal goed?
Poster: jannickv
Weet iemand of er een speciale url is naar de mobiele versie van djr (op je gsm dus)? of is dit ook gewoon djresource.eu
Poster: DjVictorF
Je staat een beetje voor gek als je dat op die leeftijd niet weet..
2 jaar geleden op vakantie was er een joggie van 7 die het allemaal al wist! Dat was pas lagge!
Poster: matezo
ben aan het twijfelen welk genre ik ga draaien voor de tenminmix ? zware techno ? zware electro of gewoon de commercial shit. of is gek doen me hardstyle of drum and bass ?
Poster: djjw
gewoon djresource.eu
Poster: djjwnee... 5 seconden oid... en dan staat het er... enkel op de banner bovenaan moet ik wat langer wachten maar ik kan terwijl perfect navigeren op de homepagina dus daar heb ik geen last van..
bij mij duurt de home pagina laden erg lang..
heb jij daar geen last van?
Poster: Bootstrap
Ik zit ook heel erg te twijfelen, maar ik ga voor de zware, ranzige, smerige electroVanmiddag alvast een proefversie gemaakt, moeten nog wel wat dingen beter. Ik heb het voor elkaar gekregen om ongeveer 10 tracks in 10 minuten te proppen
Poster: jannickv
nee... 5 seconden oid... en dan staat het er... enkel op de banner bovenaan moet ik wat langer wachten maar ik kan terwijl perfect navigeren op de homepagina dus daar heb ik geen last van..
Poster: Bart_
Is er hier misschien iemand die weet hoe ik mijn logo kan vectoriseren? Of kan je dit niet zelf?
Het logo moet namelijk op zwarte t-shirts komen en heeft een witte achtergrond...
Poster: MaximDJ
Kut Dozen, geniaal haha?Ach, zolang je Monique Smit draait, zie je genoeg dozen
Poster: Stephanie
Niet zijn, ik help je er wel doorheen! Komt helemaal goed?
Poster: Esmee
Nou het waait hiet al lekker hard... ik hoop dat het nog even tot 9 uur droog blijft.... anders ben ik echt volledig doorweekt op school want ik heb tegenwind....