De Late Leeuw Chat Corner Deel 27 (14/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Bouncy    posted on 09-11-2009 21:23
Het is LAAT!
Er is een LEEUW!

Welkom in de late leeuw!

De late leeuw, het enige topic waar je helemaal los mag gaan (behalve de volgende 3 regels)

Dubbelpostings zijn NIET toegestaan.
Geen illigale downloadlinks plaatsen.
Niet linken naar webshops.

In dit topic accepteren we iedereen, het maakt niet uit wat je muzieksmaak of gearkeuze is!

Mooie dames zijn meer dan welkom! Happy, laughing
User edit by Bouncy on 10-11-2009 @ 15:20:35 (35%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 27 ??

Vote :   

Bouncy    posted on 15-11-2009 17:41
Poster: Ashley
28e draaien in de Maassilo in Rotterdam!!! fucking vet

Maassilo... zorg voor GOEDE monitoren!!!
ccc    posted on 15-11-2009 17:51
Poster: Flexii

Er is er maar 1 in heel Nederland en die bevind zich op schiphol, maar je weet serieus niet wat starbucks is ofwat? Damn:P

Hoe moet ik dat weten?? Tongue

Er is er maar 1 in Nederland zeg je net. Hoe kennen jullie dat dan?
User edit by ccc on 15-11-2009 @ 17:51:57 (5%)
Flexii    posted on 15-11-2009 18:08
het buitenland,, starbucks is de bekendste koffie keten ter wereld, vergelijk het met mcdonalds dat kent ook iedereen. Starbucks staat bekend om zijn frappochinos (ijs-capuchinos met smaken zoals caramel) en caramel koffie enzo, daarnaast hebben ze ook erg lekkere brownies en muffins, zoek maar eens op google t groene logo heb je vast wel al eens gezien
Snoey    posted on 15-11-2009 18:22
Poster: Snoey
Poster: Stephanie

Ben in London helemaal verslaafd geraakt aan Starbucks, daar zit het werkelijk op bijna iedere straathoek!

Haha, dat kan ik me goed voorstellen! Die vanilla lat? was erg lekker.?

www.soundcloud.com/ten-hooven
User edit by Snoey on 15-11-2009 @ 18:23:13 (3%)
timmy90    posted on 15-11-2009 19:59
zijn dit 2 of 4 scans?
ik zie mar 2 stralen maar elke keer 4 figuren...

http://www.youtube.com/watch?v=zfvZajZF5kg&feature=fvw
main    posted on 15-11-2009 20:00
2 scans en n laser
Bart_    posted on 15-11-2009 20:10
fout, zijn 4 scans maar 2 zijn 'niet te zien'. zie ook 1.13min
main    posted on 15-11-2009 20:17
niet helemaal in detail gekeken dan =p
timmy90    posted on 15-11-2009 20:21
Poster: Bart_
fout, zijn 4 scans maar 2 zijn 'niet te zien'. zie ook 1.13min

hoe kan het dan dat je maar 2 stralen ziet?
Bart_    posted on 15-11-2009 20:26
omdat je vanaf achter de scans de stralen niet ziet. Winking my eye
Tekhead    posted on 16-11-2009 01:07
Poster: tom-j

waar slaat het op om de eigenaar op te pakken als er bezoekers zijn die drugs op zak hebben?
daar?sluit je toch ook geen club voor ??
kunnen ze hier in Breda ook wel de meeste clubs sluiten.

Weet niet wat de wet zegt in Nederland, maar deze praktijken waren ook in Belgie, jarenlang, wekelijkse gewoonte van Burgemeesters en hogere politie kutofficieren. De wet bij ons zegt, dat de eigenaar cq uitbater verantwoordelijk is voor wat er allemaal gebeurt in zijn club, maw moet hij die drugs zien buiten te houden, zoniet stelt hij zijn pand ter beschikking voor verkoop en gebruik van verdovende middelen, en dat is strafbaar en een gegronde reden om club een straf op te leggen. Belachelijke wet uiteraard, maar ze werd veel toegepast.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Adrien1989    posted on 16-11-2009 01:51
Volgens mij is dat hier ook gewoon zo Happy, laughing.
Tekhead    posted on 16-11-2009 02:15
vuile streek eigenlijk he, zo doen ze met die uitbater en z'n club wat ze willen
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Snoey    posted on 16-11-2009 03:35
We weten allemaal waarvoor die wetten zijn, om het uitgaan voor iedereen veilig en aangenaam te houden. Echter is het wel vervelend dat die wetten misbruikt kunnen worden.?

Natuurlijk moet een tent er voor zorgen dat zij wapens en (soft)drugs buiten houden. En dan kan je nog zoveel portiers inhuren en de mooiste apparatuur hebben, zoals metaal detectoren, dan nog houdt je niet elk grammetje of pilletje tegen.?

En als je je als tent je best doet om die verboden middelen te weren, dus tasjes kijken, fouilleren en eventueel door de metaal detector, en dan vervolgens na een inval van de politie moet sluiten, dan is dat gewoon heel naar.

Maar als een tent lekker iedereen naar binnen laat, zonder ook maar enig zins in tasjes te laten kijken, en er wordt vervolgens wapens of een grote partij drugs gevonden, ja dan vind ik het wel terecht dat ze een weekend dicht moeten. En dan vind ik niet leuk voor de eigenaar, maar hij heeft dat wel de tijd om na te gaan denken hoe hij dit gaat oplossen, zodat er geen wapens of grote partijen drugs in zijn tent gesmokkeld worden, want als het een keer fout gaat is het te laat en het kwaad al geschied.

Wat wel een voordeel is van deze invallen, is als een tent gefinancierd wordt door drugsverkoop in de zaak zelf, dat deze tenten dit niet zonder risico kunnen doen en zelfs gepakt worden. Want in dit geval is het niet eerlijk naar tenten die wel op een redelijke en billijke manier hun zaak financieren.?

Maar als een wethouder deze bevoegdheid misbruikt om zijn conflicten vanuit persoonlijke belangen op te lossen, vind ik niet oke. Maar helaas trek je tegen over een wethouder meestal aan het kortste eind, en kan je hem beter te vriend houden, dan conflicten met hem aangaan. Want als bij zo'n inval wat gevonden wordt, zit je als tent fout en hij niet, ook al deed hij dit om het conflict letterlijk en figuurlijk af te sluiten.?

Snoey    posted on 16-11-2009 08:37
Net toch maar de HDJ2000 besteld, de steentjes op mijn DJpro2000 beginnen los te laten, dus dat ziet er dan niet meer uit.?

Ben gelijk gaan kijken voor een nieuwe UDG trolley, alleen zijn die overal uitverkocht. Iemand enig idee hoelang dat kan gaan duren voordat ze weer binnen zijn?
Stefjuuh    posted on 16-11-2009 08:45
Toch niet mijn schuld dat je nu 300 euro armer bent hea?:P Let wel ff op dat je hem niet op je voorhoofd zet, daar klemt de HDJ-2000 niet goed genoeg voor..
Bart_    posted on 16-11-2009 08:46
En hier zit er iemand ziek thuis...
??n voordeel is wel: ik moet mijn overhoring van frans niet makenCool
Snoey    posted on 16-11-2009 10:16
Poster: Stefjuuh
Toch niet mijn schuld dat je nu 300 euro armer bent hea?:P Let wel ff op dat je hem niet op je voorhoofd zet, daar klemt de HDJ-2000 niet goed genoeg voor..

Haha, ja en nee. Al die keren dat ik hem op had, zat ie gewoon heerlijk. Alleen wel balen als niet genoeg klemt, vanwege me kapsel kan ik dat ding niet normaal op me hoofd zetten. Dus hij moet op me voorhoofd kunnen. Anders word het ruilen voor een nieuwe Stanton.
qntr0l    posted on 16-11-2009 10:29
Poster: Snoey
Net toch maar de HDJ2000 besteld, de steentjes op mijn DJpro2000 beginnen los te laten, dus dat ziet er dan niet meer uit.?

Ben gelijk gaan kijken voor een nieuwe UDG trolley, alleen zijn die overal uitverkocht. Iemand enig idee hoelang dat kan gaan duren voordat ze weer binnen zijn?

Als je misschien op zoek bent naar iets goedkoops, een of andere shop met een R en een J heeft een trolleyset (Dus trolley, en daarbij een tas) op voorraad voor 119 euro. Best goedkoop, alleen dan heb je een zilvergrijze kleur Tongue.
User edit by qntr0l on 16-11-2009 @ 10:29:56 (1%)
TimmyV    posted on 16-11-2009 10:40
vanmorgen een boete gekregen van oom agent. Had geen licht op me fiets. Stond met 4 agenten voor controle. Zag wel een hele groep staan, dacht dat er weer iemand neergestoken was, kreeg ik oppeens een zaklantaarn in me gezicht geschenen.
35,- hehe. Is natuurllijk zonde, maar me eigen schuld.
Heb niks tegen de politie en heb hem ook gewoon een fijne dag toegewenst.
Aardige kerel trouwens :p
Let's go f*cking mental
Bouncy    posted on 16-11-2009 10:44
Poster: TimmyV
Aardige kerel trouwens :p

matennaaier...
Bouncy    posted on 16-11-2009 10:44
...
User edit by Bouncy on 16-11-2009 @ 10:45:51 (97%)
Yorick    posted on 16-11-2009 10:57
Deze week beginnen met de PRODUCTIE AWAKENINGS
Moet hele productie zelf voorbereiden:O als stage opdracht!
Natuurlijk is het al verzonnen maar moet het nu helemaal zelf verzinnen en 2 showdagen daar zitten!
polly    posted on 16-11-2009 11:16
Poster: Yorick

Natuurlijk is het al verzonnen maar moet het nu helemaal zelf verzinnen en 2 showdagen daar zitten!

dat is geen straf lijkt mij Cool
MoXeGy    posted on 16-11-2009 11:30
Poster: Yorick

haha dat is best leuk, maar wel echt veeeeel werk, heb het zelf ook eens gedaan.

114 Users online: 13 Guests (101 Unknown)
Pages generated today : 17.408
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.405.782