De Late Leeuw Chat Corner Deel 27 (11/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Bouncy    posted on 09-11-2009 21:23
Het is LAAT!
Er is een LEEUW!

Welkom in de late leeuw!

De late leeuw, het enige topic waar je helemaal los mag gaan (behalve de volgende 3 regels)

Dubbelpostings zijn NIET toegestaan.
Geen illigale downloadlinks plaatsen.
Niet linken naar webshops.

In dit topic accepteren we iedereen, het maakt niet uit wat je muzieksmaak of gearkeuze is!

Mooie dames zijn meer dan welkom! Happy, laughing
User edit by Bouncy on 10-11-2009 @ 15:20:35 (35%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 27 ??

Vote :   

MaximDJ    posted on 13-11-2009 14:30
Iemand nog lekkere TracksConfused
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Stefjuuh    posted on 13-11-2009 15:11
Altijd..
MaximDJ    posted on 13-11-2009 15:12
Nou, ik ben ??n en al oor!!! Zou ook graag de titels ff weten XD
Adrien1989    posted on 13-11-2009 16:57
Poster: Stefjuuh

Gewoon niet roken, bespaar je toch steeds meer op!:p

Makkelijker gezegd dan gedaan :/
User edit by Adrien1989 on 13-11-2009 @ 16:57:55 (30%)
TimmyV    posted on 13-11-2009 17:03
Ik ben zo gefrustreerd nu. Ik draai elke dag zo'n 1,5 uur to 2 uur, alleen lukt het me nog steeds niet om hardstyle goed te beatmatchen.

Het wordt dus ??n grote bende als ik een nummer laat inspelen. Dat ik er nog geduld voor heb is mij een raadsel, echt waar.

Ik weet het, het is een kwestie van oefenen, maar klopt het dat hardstyle nou eenmaal moeilijk te mixen is?

Kicks over elkaar laten lopen is helemaal een drama.
Ik heb wel eens house gemixt en dat ging me tamelijk beter af.
Let's go f*cking mental
User edit by TimmyV on 13-11-2009 @ 17:03:38 (1%)
JollyJunkie    posted on 13-11-2009 17:05
Poster: MaximDJ
Nou, ik ben ??n en al oor!!! Zou ook graag de titels ff weten XD

Ik weet er genoeg, wat voor stijl zoek je?Cool
Estacy    posted on 13-11-2009 17:06
tja, kijk/luister eens wat hardstyle mixjes, luister hoe de overgangen gaan, en doe dat na met je eigen twist.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tomazos    posted on 13-11-2009 18:06
Poster: TimmyV
Ik ben zo gefrustreerd nu. Ik draai elke dag zo'n 1,5 uur to 2 uur, alleen lukt het me nog steeds niet om hardstyle goed te beatmatchen.

Het wordt dus ??n grote bende als ik een nummer laat inspelen. Dat ik er nog geduld voor heb is mij een raadsel, echt waar.

Ik weet het, het is een kwestie van oefenen, maar klopt het dat hardstyle nou eenmaal moeilijk te mixen is?

ik vind hardstyle heerlijk,
maar beperk je niet tot leren van 1 stijl.. als je hardstyle onder de knie hebt.. ga dan andere stijlen leren..

je zal merken dat Happyhardcore nog stapje moeilijker is..
het is sneller.. dus ook sneller uit de maat dan een house plaatje van 128,

ook is echte hiphop een stuk moeilijker,

dus gewoon door blijven oefenen!Cool
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Tomazos    posted on 13-11-2009 18:08
ik heb nu net een hele heerlijke zware electro remix binnen van: Lady gaga - bad romance..

heerlijk,
kan niet wachten om hem vol open door de speakertjes te blazen:D

@ snoey..
ik liep dinsdag langs smokey's..
zag er gezellig uit Happy, laughing,
MaximDJ    posted on 13-11-2009 18:41
Snoey    posted on 13-11-2009 19:03
Poster: Tomazos

@ snoey..
ik liep dinsdag langs smokey's..
zag er gezellig uit Happy, laughing,

Ai

Ik was er woensdag, en vanavond weer. Vanavond is de after party, dat houdt in dat ze tot 10 uur open mogen blijven.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Tomazos    posted on 13-11-2009 19:06
Poster: Snoey

Ai

Ik was er woensdag, en vanavond weer. Vanavond is de after party, dat houdt in dat ze tot 10 uur open mogen blijven.

mmmz,
ik ben dol op afterparty's Cool
ik zag het zo: smokeys.. coffeeshop:P, maar zag toen dat er nog een andere smokey's naast zatHappy, laughing
Bouncy    posted on 13-11-2009 19:07
Poster:?MaximDJ
Dames en Heertjes!!!

DE JURY HOOPT OP VEEL RESPONS, EN VEEL GEMIXWinking my eye

aub!
User edit by Bouncy on 13-11-2009 @ 19:07:32 (100%)
Snoey    posted on 13-11-2009 19:44
Poster: Tomazos

mmmz,
ik ben dol op afterparty's Cool
ik zag het zo: smokeys.. coffeeshop:P, maar zag toen dat er nog een andere smokey's naast zatHappy, laughing

Ja het bestaat uit 3 delen, de coffeeshop (heb ik niks mee te maken), het hotel en dan heb je de discotheek waar ik dan draai.
Mathiz    posted on 13-11-2009 21:16
traktor scratch pro binnen en het werkt zalig!!!Cool
Tekhead    posted on 13-11-2009 21:27
leuk die coffeeshop naast de club Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
DjVictorF    posted on 13-11-2009 22:12
Vanmiddag een lekker mixje met Roov (van dit forum) gemaakt. Binnekort maar eens even posten!
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Lawrenz    posted on 13-11-2009 22:42
Mensen, ik zoek een MIDI controller met een of meerdere gemotoriseerde faders en transport controls. Mijn oog is gevallen op de Behringer BCF2000 of de Presonus Faderport. Voordelen van de BCF2000 is dat ie meerdere faders en encoders heeft ten opzichte van de Faderport. Echter zijn de faders niet touch-gevoelig, maar de fader van de Faderport wel. Daarnaast heeft de Faderport handige knoppen zoals window view, een undo knop, transport, fader mode etc. Alleen deze heeft maar 1 fader. Iemand die me kan helpen, of nog een andere kan aanraden?
Adrien1989    posted on 13-11-2009 23:09
Poster: matezo
traktor scratch pro binnen en het werkt zalig!!!Cool

Ik heb het ook een krap weekje in huis nu en ik deel je mening Happy, laughing
Tekhead    posted on 13-11-2009 23:17
http://www.youtube.com/results?search_query=mi+behringer+djx700+y+mi+pioneer+efx+500&search_type=&aq=f
voor degene die de behringer 700 mixer eens aan't werk wil zien en horen, en ook de EFX-500. ,deze gast kan het wel, en dan nog die lekkere muziek zelf, bangelijk
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Bootstrap    posted on 14-11-2009 03:37
Zo net terug van een gezellig avondje draaien met 2 vrienden. Gewoon bij iemand thuis, maar ik heb me wel vermaakt Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Snoey    posted on 14-11-2009 10:32
Gister avond live de Bingo Players te telefonisch te gast gehad in me radio show. Toffe gasten die niet bang zijn om hun mening te geven.

Net mijn eerste afterparty meegemaakt in Amsterdam. Ik moest draaien van 12 tot 5, was erg druk! Gekke muziek gedraaid, ene moment 80's en 90's, andere moment dikke house set, andere moment apres ski (zonder NL talig, ik haat NL talige muziek) en vervolgens weer dikke house.?

Om 5 uur kwam een andere Dj, die draaide erg lekkere house. Ik heb een leuk meisje ontmoet tijdens de afterparty :D. Ben benieuwd of het wat gaat worden.

Morgen een via een nieuwe opdrachtgever draaien in de Korte Leidse Dwarstraat, ik ben de naam vergeten, maar ik ben benieuwd! Morgen ochtend geef ik natuurlijk weer even een update.

Ik ga maar eens me bedje opzoeken, het is alweer veels te laat!?

De Dj slaapt. Einde...
Dj_Fantasy    posted on 14-11-2009 10:42

Neem op tijd een pauze!!
Draai een kwartiertje en neem dan een kwartiertje pauze, anders ga je het na een tijd niet meer zo leuk vinden,
en geraak je gefrustreerd ja.
dj2dj.nl
Roov    posted on 14-11-2009 11:59
Poster: DjVictorF
Vanmiddag een lekker mixje met Roov (van dit forum) gemaakt. Binnekort maar eens even posten!

Cool
main    posted on 14-11-2009 12:11
Poster: Dj_Fantasy

Neem op tijd een pauze!!

Draai een kwartiertje en neem dan een kwartiertje pauze, anders ga je het na een tijd niet meer zo leuk vinden,

en geraak je gefrustreerd ja.

tip: meer je nummer dat je erin brengt weg equen, als je ze dan allebei hebt is t minder rommelig en raar, dan een soort van 'fade-equen' dus de ene naar normale eq stand brengen en de andere naar een mindere en dan gewoon uitfaden, als je dit eerst veel oefent kun je het vanzelf goed en kun je echt gaan mixen.

Reply on last page

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

95 Users online: 13 Guests (82 Unknown)
Pages generated today : 42.969
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.431.343

DJResource

About & Contact Us