Poster: Stefjuuh
Gewoon niet roken, bespaar je toch steeds meer op!:p
Makkelijker gezegd dan gedaan :/
Poster: MaximDJ
Nou, ik ben ??n en al oor!!! Zou ook graag de titels ff weten XD
Poster: TimmyV
Ik ben zo gefrustreerd nu. Ik draai elke dag zo'n 1,5 uur to 2 uur, alleen lukt het me nog steeds niet om hardstyle goed te beatmatchen.
Het wordt dus ??n grote bende als ik een nummer laat inspelen. Dat ik er nog geduld voor heb is mij een raadsel, echt waar.
Ik weet het, het is een kwestie van oefenen, maar klopt het dat hardstyle nou eenmaal moeilijk te mixen is?
Kicks over elkaar laten lopen is helemaal een drama.
Ik heb wel eens house gemixt en dat ging me tamelijk beter af.
Poster: Tomazos
@ snoey..
ik liep dinsdag langs smokey's..
zag er gezellig uit,
Poster: Snoey
Ai
Ik was er woensdag, en vanavond weer. Vanavond is de after party, dat houdt in dat ze tot 10 uur open mogen blijven.
Poster:?MaximDJ
Dames en Heertjes!!!
DE JURY HOOPT OP VEEL RESPONS, EN VEEL GEMIX
Poster: Tomazos
mmmz,
ik ben dol op afterparty's
ik zag het zo: smokeys.. coffeeshop:P, maar zag toen dat er nog een andere smokey's naast zat
Poster: matezo
traktor scratch pro binnen en het werkt zalig!!!
Poster: TimmyV
Ik ben zo gefrustreerd nu. Ik draai elke dag zo'n 1,5 uur to 2 uur, alleen lukt het me nog steeds niet om hardstyle goed te beatmatchen.
Het wordt dus ??n grote bende als ik een nummer laat inspelen. Dat ik er nog geduld voor heb is mij een raadsel, echt waar.
Ik weet het, het is een kwestie van oefenen, maar klopt het dat hardstyle nou eenmaal moeilijk te mixen is?
Ik heb wel eens house gemixt en dat ging me tamelijk beter af.Neem op tijd een pauze!!Draai een kwartiertje en neem dan een kwartiertje pauze, anders ga je het na een tijd niet meer zo leuk vinden,en geraak je gefrustreerd ja.
Poster: DjVictorF
Vanmiddag een lekker mixje met Roov (van dit forum) gemaakt. Binnekort maar eens even posten!
Poster: Dj_FantasyPoster: TimmyV
Ik heb wel eens house gemixt en dat ging me tamelijk beter af.
Neem op tijd een pauze!!
Draai een kwartiertje en neem dan een kwartiertje pauze, anders ga je het na een tijd niet meer zo leuk vinden,
en geraak je gefrustreerd ja.
tip: meer je nummer dat je erin brengt weg equen, als je ze dan allebei hebt is t minder rommelig en raar, dan een soort van 'fade-equen' dus de ene naar normale eq stand brengen en de andere naar een mindere en dan gewoon uitfaden, als je dit eerst veel oefent kun je het vanzelf goed en kun je echt gaan mixen.