[RAAR]USB Hub valt uit bij telefoonsignaal
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Stagiar    posted on 07-11-2009 17:50
Tsja, het is toch echt zo.

Ik heb 'n Trust USB Hub gekocht laatst, op netstroom met 4 usb poortjes. Alles erop aangesloten (Keyboard, Apple Toetsenbord, muis). Telefoon ligt meestal naast me als ik op m'n laptop zit te werken.

En dan het rare, als ik ook maar een sms krijg, of gebeld wordt werkt het niet meer! :D

Laser onder m'n muis gaat uit, toetsenbord doet niets meer terwijl het lampje op de hub nog wel blijft branden.

Het is wel zo opgelost, usb uit m'n laptop en er weer in en het werkt. Maar dit kan toch niet goed zijn, of wel?

What do you think about [RAAR]USB Hub valt uit bij telefoonsignaal ??

Vote :   

tom-j    posted on 08-11-2009 10:14
nee dit lijkt me idd niet goed, maar wel ontzettend grappigCool.
ik denk dat je USB hub wordt verstoord door de radio frequentis van je telefoon. ik had dit bijv. ook met mijn radio. als ik de radio aan had staan, en mijn (oude) tel was in de buurt dan ging hij ruisen en raar doen als mijn telefoon afging. ik heb nu echter een nieuwe tel en nu heb ik er geen last meer van.
wat voor tel heb jij??
oplossing: telefoon uit de buurt houden van je USB hubCool?it's as easy as that.
Stagiar    posted on 08-11-2009 13:26
Poster: tom-j
ik denk dat je USB hub wordt verstoord door de radio frequentis van je telefoon. ik had dit bijv. ook met mijn radio. als ik de radio aan had staan, en mijn (oude) tel was in de buurt dan ging hij ruisen en raar doen als mijn telefoon afging. ik heb nu echter een nieuwe tel en nu heb ik er geen last meer van.

wat voor tel heb jij??

oplossing: telefoon uit de buurt houden van je USB hubCool?it's as easy as that.

Ik heb een Iphone 3G, ik houd 'm idd uit de buurt van m'n hub dan maar, dat speakers gaan ruisen en piepen bij telefoonsignaal is gebruikelijk overigens. Maar dat zul je sowieso wel weten Winking my eye
Estacy    posted on 08-11-2009 13:33
als ik een sms'je krijg als ik aan het draaien ben (kabel van me HP loopt langs me broekzak) dan hoor ik atlijd een storing door me HP. als je boxen hebt, dan kan het zijn dat de kabels radiosignalen oppakken en weergeven. zelfde met jouw HUB, houd inderdaad je telefoon uit de buurt, en klaar.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
T_G    posted on 08-11-2009 13:47
normaal [TK] of [M] etc.
Maar [RAAR] geniaal!
DJ T_G | www.djtg.nl | DJ T_G
tom-j    posted on 08-11-2009 18:32
Poster: Stagiar
Poster: tom-j

wat voor tel heb jij??

Ik heb een Iphone 3G, ik houd 'm idd uit de buurt van m'n hub dan maar, dat speakers gaan ruisen en piepen bij telefoonsignaal is gebruikelijk overigens. Maar dat zul je sowieso wel weten Winking my eye

ja I know dat het eigenlijk niet gek is bij speakers etc., maar bij een USB-hubCool??
@estacy: ja dit had ik eerst ook. ik had een sony ericsson en toen had ik dit ook me me HP, speakers en radio. nu heb ik een LG Arena en nu heb ik gek genoeg nergens last van.

Bootstrap    posted on 08-11-2009 18:34
Wie koopt er dan ook een usb-hub van Trust? Dat vertrouw je toch niet Cool

Ik zou even bellen naar Trust, misschien weten ze waar het aan ligt en of het vaker voorkomt.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Leo981    posted on 08-11-2009 22:56
Poster: Bootstrap

Ik zou even bellen naar Trust, misschien weten ze waar het aan ligt en of het vaker voorkomt.
 Never trust trust!Cool
Stagiar    posted on 11-11-2009 19:28

Zo dan, flinke ervaring met allerhande USB Hubs die niet van trust zijn en verder ken je alle producten van Trust?
Bootstrap    posted on 11-11-2009 19:33

Zo dan, flinke ervaring met allerhande USB Hubs die niet van trust zijn en verder ken je alle producten van Trust?

Het was een geintje... Trust betekent vertrouwen Cool
Snoey    posted on 11-11-2009 20:02
Ik had eerst ook een goedkopere hup, gooide steeds porten uit. Ik heb er nu een duurdere, en die werkt prima. Dus misschien moet je ook maar even een duurdere uitproberen, werkt het niet kan je hem altijd nog terug brengen.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Stagiar    posted on 11-11-2009 23:54

Het was een geintje... Trust betekent vertrouwen Cool

Hehe ok, niet begrepen dan. No hard feelings!

Ik heb geen idee of het met een 'duurdere' te maken heeft. 20E voor 'n USB hubje vind ik veel geld.

Ik denk dat het uiteindelijk goedkoper is om m'n telefoon 'n halve meter verderop te leggen dan om 't dubbele te betalen voor hetzelfde effect Winking my eye
Bootstrap    posted on 12-11-2009 00:28

Hehe ok, niet begrepen dan. No hard feelings!

Ik heb geen idee of het met een 'duurdere' te maken heeft. 20E voor 'n USB hubje vind ik veel geld.

Ik denk dat het uiteindelijk goedkoper is om m'n telefoon 'n halve meter verderop te leggen dan om 't dubbele te betalen voor hetzelfde effect Winking my eye

Sure, geen probleem Cool Was ook wel een flauw grapje, haha?Cool
Stagiar    posted on 12-11-2009 15:44

Sure, geen probleem Cool Was ook wel een flauw grapje, haha?Cool

Peper / Zout vullen een hoop onzin op Winking my eye
Gery    posted on 12-11-2009 16:47
meestal nemen de kabels RF straling op, waarschijnlijk heeft trust bespaard op de kabels en is de verbinding tussen je macbook en hub met een niet afgeschermde usb kabel. probeer eens of je het ook nog voorhebt door gewoon een andere usb kabel tussen je laptop en hub te steken Happy, laughing
DJ - Producer
tom-j    posted on 12-11-2009 17:35

Peper / Zout vullen een hoop onzin op Winking my eye

voor deze heb je wel een hele hoop nodig danCool
Stagiar    posted on 14-11-2009 18:02
Poster: Gery
meestal nemen de kabels RF straling op, waarschijnlijk heeft trust bespaard op de kabels en is de verbinding tussen je macbook en hub met een niet afgeschermde usb kabel. probeer eens of je het ook nog voorhebt door gewoon een andere usb kabel tussen je laptop en hub te steken Happy, laughing

Ik zal 't binnenkort eens proberen Happy, laughing
T_G    posted on 14-11-2009 21:20
Al moet ik eerlijk wezen heb ooit een muis en toetsenbord van Trust gehad na 2 weken kapot ooit is een microfoon gekocht binnen 1 dag kapot. Mijn advies "Don't trust, Trust!"

en p.s. dat ie uitvalt verbaasd me niks
DJ T_G | www.djtg.nl | DJ T_G
User edit by T_G on 14-11-2009 @ 21:21:16 (24%)

This is an old Topic

No new postings for 5.768 days.
 Post CommentThat would be 192.3 months
or a whopping 15.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

205 Users online: 147 Guests (58 Unknown)
Pages generated today : 13.828
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.907.373